vriendschap Tilburg

12-11-2013 18:10 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Tilburg of een dorpje ernaast voor wat meer gezelligheid en vriendschap. Liefst een beetje van dezelfde leeftijd.

Ik ben 28 jaar, woon samen met mijn vriend in Tilburg en vind het leuk om uit eten te gaan, samen thuis eten of baksels te maken, bios, terrasje in de zomer, op de bank kletsen met een kop thee of glas wijn, bordspellen spelen en af en toe een avondje op stap met een groepje dames (+heren soms).



Lijkt het je wat om kennis te maken, laat een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
Ah jammer ik lees dit nu pas!!!

Was het gezellig? Was graag mee gegaan ;)
Alle reacties Link kopieren
Ohh wat jammer dat ik te laat ben! Had graag mee gegaan! Woon sinds een half jaar in Tilburg en heb hier nog niet echt iemand leren kennen... Zou het leuk vinden om af en toe iets leuks te kunnen gaan doen hier, winkelen, lunchen, drankje doen, high tea, fietsen, wandelen, genoeg te doen in Tilburg en omstreken!

Mochten jullie nog een keer afspreken, dan hoor ik het heel graag!
Genieten!
Alle reacties Link kopieren
Hej, wat grappig, dit topic komt nu omhoog en die heb ik eerder ook gemist. Komt er nog een vervolg van jullie uitstapje / kennismaking? Zou graag eens aansluiten!
Alle reacties Link kopieren
En anders maken we een nieuw groepje, tigerkim!
Genieten!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me leuk om aan te sluiten aan een clubje ;)



Ik ben 25 jaar en woon in Dongen!!
Alle reacties Link kopieren
Ja gezellig!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik ben nieuw hier, en dacht laat ik eerst een kijken wat er al voor oproepjes op het forum staan voordat ik zelf iets plaats. Ik zie dat er al een eerste ontmoeting is geweest, en lees iets over een tweede clubje.



Ik ben Linda, 26 en ook uit Tilburg. Het lijkt me leuk wat nieuwe contacten te maken. Door bruiloften, werk en baby's vallen er steeds meer vriendschappen weg. Mocht ik hier welkom zijn hoor ik het graag. Lijkt me gezellig. Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties! Ik was mijn eigen oproepje helemaal vergeten en kreeg ook geen mailtjes binnen van viva. Hoop dat het een geslaagde middag was in januari. Er hebben heel wat dames gereageerd, 13 in totaal! Ik ben voor het voorstel van marjolein om een 2e kennismakingsgroep te maken. Ik zal jullie via een privebericht benaderen.
Alle reacties Link kopieren
klinkt gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Peeka, check je priveberichtjes even, als het goed is heb ik je een bericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Misstilburg, ik heb geen bericht ontvangen. zie ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ook hier nog iemand die zin heeft in terrasjes, bios, etentjes en andere gezellige dingen! Meesten van mijn vvrienden wonen niet hier in de buurt en zou t gezellig vinden om in regio Tilburg wat meer mensen te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig EefTilburg en alle andere geïnteresseerden :D.



Misschien een idee om een FB groepje aan te maken of iets? Of emailadressen uit te wisselen? Nu is het zo'n mooi weer dat ik wel zin heb in een "meet" op het terras...



Wil best het groepje aanmaken op FB, bij interesse mail me maar , dan gaan we even actie ondernemen... MissTilburg is daar al wel mee begonnen met mensen mailen dacht ik, maar misschien is een FB sneller... Geen idee, opper ook maar wat ;).



Hopelijk tot snel.



Groetjes Kim
Alle reacties Link kopieren
Ik ben FB vrij. Maar kwam wel je mail tegen Kim. gezellig =)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha echt grappig om te zien dat de diverse Tilburg topics door dezelfde meiden gelezen en op gereageerd worden. Is het een idee om deze samen te voegen zodat we met z'n allen kunnen afpreken voor een drankje op het terras???
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Wat een leuke berichten! Ik ben een meid van 25 die ook graag nieuwe mensen wil leren kennen!! Hebben jullie binnenkort nog een afspraak gepland staan?? Zou het leuk vinden om aan te sluiten als dit mogelijk is!!



Groetjes,

Anouk
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!

Ik heb ook interesse om in contact te komen met leuke meiden uit de regio van Tilburg. Ik woon in de omgeving van Tilburg en ben 28 jaar. Ik ben ondernemend ingesteld en houd van koken, lekker uiteten/high tea-en, keertje op stap of terrasje pakken (bij mooi weer), biosje pakken, theeleuten en ga maar door! Hierbij mijn emailadres: melkmeisje216216@hotmail.com

Ik hoop iets te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Ben ook beetje laat maar vind het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Tilburg. Woon en werk er sinds kort en ben 24 jaar. Is er al een facebook aangemaakt?



Groetjes, Roos
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon sinds kort ook in Tilburg en het lijkt me leuk om wat mensen te leren kennen die niet zo ver weg wonen. Dat maakt gezellig afspreken namelijk een stuk eenvoudiger! Staat er voor binnenkort nog wat op de planning?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook gezellig!!!! Woon in de buurt van Tilburg!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ook mij lijkt het leuk om wat nieuwe mensen dichterbij huis te leren kennen. Ik ben 24 en ik woon en werk in Tilburg.



Ik was van plan om de meest recente reacties een PB'tje te sturen, maar ik zie dat alleen ren91 deze optie aan heeft staan... Misschien leuk om met een groepje iets te gaan drinken binnenkort?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Manonymous,



Klinkt gezellig! Misschien dat de andere meiden deze optie (tijdelijk) aan kunnen zetten?
Alle reacties Link kopieren
Gedaan!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd, ren91! Ik probeerde jou hetzelfde bericht te sturen sasve, maar ik krijg de melding 'We kunnen u deze pagina niet tonen - De ontvanger (sasve) heeft aangegeven enkel privéberichten van contacten te willen ontvangen. U bent geen contact van deze ontvanger". Misschien werkt het wel als jij mij eerst een berichtje stuurt? Zou leuk zijn als we met zijn drieën een datum kunnen vinden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd. Misschien lukt het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven