Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 01 september 2014 @ 12:11:

Ben benieuwd wat er voor naam bij Lux gaat komen! Voor nog een jongen Dex en voor een meisje? Hoewel ik weet dat het meerdere betekenissen heeft (oa. Latijn) moet ik steeds aan een stukje zeep denken bij Lux.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:rvdlem schreef op 31 augustus 2014 @ 14:27:

Lieke doet hoogzwanger de icebucket challenge.Lieke heeft een prachtige buik maar dat shirtje vind ik echt niet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Géén gezicht nee.
Wanneer is Lieke uitgerekend? Hadden we al een naam bedacht?



Ik denk zelf de hele tijd aan Hidde. Vraag mij niet waarom...
Nicolette en haar Kikakeet

Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht bij Lieke wel een hippe Amsterdam Zuid naam, beetje kak misschien.
Ik verwacht toch iets als Jack.
Borstvoeding is ook weer helemaal in hè? Of heeft Nicolette nog last van het Doutzen-syndroom leuke plaatjes weer, tnx!
Alle reacties Link kopieren
Mijn god he, hoezo Doutzen syndroom. Wat een stomme opmerkingen. Met een baby kun je weinig anders op de foto gaan dan dragend/liggend/badderend/voedend. En als al die andere moeders (waaronder doutzen) dat ook doen, dan ben je inene een na-aper?



Moet ze soms origineel zijn in haar baby momenten? Hebben jullie liever dat ze een foto post terwijl ze haar baby onder haar arm klemt en met een parachute een vliegtuig uitspringt?



Sorry, maar vind sommige opmerkingen soms gewoon nergens op slaan
Alle reacties Link kopieren
Lieve foto van Nicolette.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Eens met Rianne wat betreft Jim, met toeriste wat betreft Lieke, en met bestpittig wat betreft Nicolette.
quote:bestpittig schreef op 02 september 2014 @ 00:05:

Mijn god he, hoezo Doutzen syndroom. Wat een stomme opmerkingen. Met een baby kun je weinig anders op de foto gaan dan dragend/liggend/badderend/voedend. En als al die andere moeders (waaronder doutzen) dat ook doen, dan ben je inene een na-aper?



Moet ze soms origineel zijn in haar baby momenten? Hebben jullie liever dat ze een foto post terwijl ze haar baby onder haar arm klemt en met een parachute een vliegtuig uitspringt?



Sorry, maar vind sommige opmerkingen soms gewoon nergens op slaan jij hebt nooit meegekregen dat Nicolette precies zo'n zelfde soort foto net na Doutzen op haar twitter of instagram gooit? Daar gaat het om. Ze plaats continu dezelfde soort foto net nadat Doutzen dat gedaan heeft. En ja, dat valt gewoon op. En niet alleen bij ons.



http://www.showvandaag.nl ... tte-van-dam-samen-in-bad/



http://showvandaag.nl/dou ... ag-van-nicolette-van-dam/
@desperate_housewive en dit zijn nog oude foto's. Ook dit jaar ging ze er stug mee door.
Haha, hele pittige reactie, best pittig Het gaat erom dat Nicolette heel vaak Doutzen na lijkt te doen, een hele internet soap is het, haha Ik neem het allemaal niet té serieus hoor, het is een grapje.



Wel mooi om te zien dat wereldwijd borstvoeding door celebs gepromoot wordt. Hier in NL/Europa is het nog redelijk standaard, maar in bij. de VS helemaal niet. Dus acceptatie voor borstvoeding wordt met dit soort foto's wel bevorderd, denk ik.
Alleen jammer dat Nicolette alleen in NL bekend is...



Hebben we Doutzen al gespot met haar kind aan de borst?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 september 2014 @ 08:50:

[...]

jij hebt nooit meegekregen dat Nicolette precies zo'n zelfde soort foto net na Doutzen op haar twitter of instagram gooit? Daar gaat het om. Ze plaats continu dezelfde soort foto net nadat Doutzen dat gedaan heeft. En ja, dat valt gewoon op. En niet alleen bij ons.



http://www.showvandaag.nl ... tte-van-dam-samen-in-bad/



http://showvandaag.nl/dou ... ag-van-nicolette-van-dam/Leco heeft Doutzen voor Shownieuws gesproken en volgens hem zei zij: “Oh ik volg juist Nicolette van Dam, want ik vind haar foto’s op Instagram ontzettend leuk.
Alle reacties Link kopieren
En dan nog. Denk je nu echt dat een van de twee vrouwen als een idioot het vliegtuig pakt om daar een kokosnoot te kopen om op instagram effe snel een copycat neer te zetten van de ander?



Sorry hoor, maar ik mag hopen dat je wel iets meer hersens hebt om dat zelf ook een beetje vergezocht te vinden . En ik denk dat Nicolette aka Doutzen hartelijk moeten lachen om dit soort domme aannames. Althans, dan hoop ik dan maar voor de vrouwen
Eeeh, ik geloof dat bestpittig niet helemaal snapt waar dit topic voor is. Bovendien houd je jezelf ook niet helemaal afzijdig van de discussie, doordat je Leco van Zaldenhof erbij haalt



Ik verwijs je met plezier door naar www.volkskrant.nl voor serieuzere zaken
quote:Supersoulfighter schreef op 02 september 2014 @ 14:41:

Eeeh, ik geloof dat bestpittig niet helemaal snapt waar dit topic voor is. Bovendien houd je jezelf ook niet helemaal afzijdig van de discussie, doordat je Leco van Zaldenhof erbij haalt



Ik verwijs je met plezier door naar www.volkskrant.nl voor serieuzere zaken

Dit idd.



Niet zo serieus bestpittig, lighten up joh!
quote:bestpittig schreef op 02 september 2014 @ 14:16:

[...]





Leco heeft Doutzen voor Shownieuws gesproken en volgens hem zei zij: “Oh ik volg juist Nicolette van Dam, want ik vind haar foto’s op Instagram ontzettend leuk.



Wat heeft het een met het ander te maken? Dat Leco Nicolette volgt, zegt niets over elkaar nadoen...

Keep calm....
Alle reacties Link kopieren
Het afzeiken was dus een luchtig grapje? Goed om te weten, want dan weet ik hoe ik dit onderwerp moet zien. Het past blijkbaar niet helemaal bij mijn soort humor en misschien ben ik er iets te autistisch voor (neem dingen vrij letterlijk en dus ook als behoorlijk gemeend op).
Alle reacties Link kopieren
We zullen het zien, hier is te zien hoe Doutzen een wandelingetje maakt met man en kroost. We gaan wachten of Nicolette ook aan de wandel gaat...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:bestpittig schreef op 02 september 2014 @ 16:45:

Het afzeiken was dus een luchtig grapje? Goed om te weten, want dan weet ik hoe ik dit onderwerp moet zien. Het past blijkbaar niet helemaal bij mijn soort humor en misschien ben ik er iets te autistisch voor (neem dingen vrij letterlijk en dus ook als behoorlijk gemeend op).



Eeeh, ja, dit topic is één grote grap. Wij snappen allemaal dat celebs gewoon mensen met een ziel zijn, maar hier bespreken we ze alsof ze publiek bezig zijn.



Er komen nog veel hardere dingen langs dan enkel zeggen dat persoon A persoon B na-aapt, dus zet je maar schrap
Hier Doutzen in een filmpje alweer helemaal strak na de bevalling.
Happy family. Wat een leven zeg, altijd in de spotlights.









North West (dat die naam nog geen hoax is gebleken, verbaast me ) noemen ze ook wel liefkozend Nori.. als in: zeewiervel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven