1Maand uit met mn exvriendin maar ik mis haar :(

01-09-2014 22:39 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Het gaat er niet om waarom ze die keuze heeft gemaakt. Het gaat er om dàt ze die keuze heeft gemaakt.



En ik begrijp heel goed dat je verdrietig bent en antwoorden wil. Ik denk dat we allemaal weleens met dit bijltje hebben gehakt. Liefdesverdriet is vreselijk, dat zal niemand ontkennen.



Maar met blijven hangen en ontkennen en redenen zoeken heeft geen zin.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 01 september 2014 @ 23:34:

Laten we hopen dat het nog lang niet nodig is Summer

Mijn vader wordt 100!

Dus heeft nog een jaar of 35 te gaan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
..............
quote:man197912 schreef op 01 september 2014 @ 23:39:

[...]





Ik gaf het als voorbeeld!... achja laat maar ook.

Ik bedoelde het ook niet slecht hoor. Sorry ben moe, ik leg het waarschijnlijk slecht uit.

Nog een poging:

Je kan ook niet alles schuiven op de dood van haar vader.

Ze wil niet meer. Maakt niet uit waarom niet. Je kan haar niet verplichting antwoorden te geven, want zoals iemand al zei, voor elk antwoord komen 100 nieuwe vragen.
het is wel een beetje aanmatigend dat wanneer je tegen je ex zegt dat het uit is omdat je niks meer voor hem voelt, hij ervan overtuigd is dat je in de war bent omdat je vader overleden is. Dan word je bepaald niet serieus genomen, wat alweer een goede reden is om het uit te maken
Alle reacties Link kopieren
Weet je soms weet je ook zelf niet precies waarom je een relatie verbreekt

Dan weet je alleen dat je niet meer verder wilt

En dat is, vind ik, reden genoeg om een relatie te verbreken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat Meds en Summer dus zeggen.
Alle reacties Link kopieren
..................
quote:man197912 schreef op 01 september 2014 @ 23:48:

Ik zoek geen redenen:

Maar als iemand zegt ik ben niet gelukkig in het leven soms zie ik de nut niet meer om te leven..

En dan paar dagen later maakt ze het uit met als reden ik voel niks meer voor je...

Dan lijkt mij dat ze depressief is... Zelf ontkent maarja.

Ik ga wel verder met mn leven en we zien het wel allemaal...

Weet jij wel wat een depressie is? Een depressie is niet je even rot voelen. Man, ik zeg dit bijna elke maand (als ik last heb van PMS ).

Ze zegt dat ze niet gelukkig is in het leven, dus verandert ze het (en dumpt je dus).

Stop met haar weg te zetten als een klein kind dat niet beter weet.
quote:man197912 schreef op 01 september 2014 @ 23:48:

Ik zoek geen redenen:

Maar als iemand zegt ik ben niet gelukkig in het leven soms zie ik de nut niet meer om te leven..

En dan paar dagen later maakt ze het uit met als reden ik voel niks meer voor je...

Dan lijkt mij dat ze depressief is... Zelf ontkent maarja.

Ik ga wel verder met mn leven en we zien het wel allemaal...en dan is ze depressief nou en? Is ze dan niet handelingsbekwaam om het uit te maken? Kunnen depressieve mensen niet bedenken dat hun relatie niet meer leuk is. Mogen depressieve mensen geen relaties verbreken? Het is uit, dude. Move on
Luister nou gewoon naar Meds
Alle reacties Link kopieren
,,,,,,,,,,,
Alle reacties Link kopieren
Maar dat verder gaan met leven idd lijkt me een goed idee ..
Niemand zegt toch dat je wanhopig of lelijk bent
Ik snap dat je verdrietig bent, maar alles in je hoofd blijven afspelen, gaat je echt niet helpen. In tegendeel... Zij heeft haar keuze gemaakt, daar kan je niets aan veranderen.

Jullie hebben 1 jaar lief en leed gedeeld. Nu is het tijd om alleen verder te gaan.
quote:man197912 schreef op 02 september 2014 @ 00:00:

Zo jullie zijn echt pittige vrouwen pfff !

Ik vroeg alleen om wat raad...

Ik ben echt niet lelijk en wanhopig maar verdrietig ... en vroeg alleen om tips,

Tip 1:

concentreer je op jezelf. Je kan een ander niet veranderen, jezelf wel.



tip 2:

zoek afleiding in de sportschool. Ik ken jongens die na elke relatie breder en breder worden. Op het laatst willen ze geen relatie meer omdat alle vrouwen aan hun voeten liggen.



tip 3:

ga iets leuks doen met je vrienden
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 02 september 2014 @ 00:02:

Niemand zegt toch dat je wanhopig of lelijk bent Achja maakt niet uit.. ik ga wel verder met mijn leven !
@ man:

Dit is niet echt de plek waar je veel empatische en steunende reacties zult krijgen helaas..

Het moeilijke van jouw situatie is denk ik.. dat je de afwijzing voor jezelf nog probeert te ontkennen..

Dat is heel normaal in een rouwproces.. je wil er niet aan..

Want als ze niet depressief is.. en weet wat ze doet.. dan betekent het dus dat je afgewezen bent.. en die wetenschap doet pijn..



Als er nog veel vragen zijn waardoor je geen closure kunt krijgen.. zou je aan haar kunnen vragen of ze die vragen voor je wil beantwoorden.. zodat je het op die manier achter je kunt gaan laten..
Alle reacties Link kopieren
...........
quote:man197912 schreef op 02 september 2014 @ 00:09:

[...]





Leuke dingen doe ik met mn vrienden...

Breed worden is niet nodig maar ik sport wel

En 100 procent op mezelf focussen is nog nie helemaal gelukt maar dat komt wel!Zie! Je kan het wel. Over een half jaar denk jij niet meer aan je ex. Heb je allang een ander liefje
quote:elfquest24 schreef op 02 september 2014 @ 00:08:

@ man:

Dit is niet echt de plek waar je veel empatische en steunende reacties zult krijgen helaas..

Gaat het verder wel goed met jou?
quote:man197912 schreef op 02 september 2014 @ 00:09:

[...]





En 100 procent op mezelf focussen is nog nie helemaal gelukt maar dat komt wel!

Heb je geen hobby of passie? Was er niets dat je vriendin niet graag had/deed? (denk aan heel de dag gamen, musea bezoeken, weet ik veel)

Perfect moment om je op zo'n zaken te storten .
Alle reacties Link kopieren
,,,,,,,,,,
Alle reacties Link kopieren
...............
Alle reacties Link kopieren
...............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven