Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lamaatje, fijn dat het iets beter gaat.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Fijne dag gewenst met rustige darmen
Alle reacties Link kopieren
odi et amo
Morgen Lamaatje, fijn dat het al beter gaat en je in

ieder geval geen pijn hebt. Prettige dag!
Waar heb je dat opgeduikeld ineens?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Lieve Lama,



Kom even kijken hoe het met je is.







Zou goed kunnen dat je aan de dunne bent door de bonen en uien. Klinkt logisch in ieder geval. Een banaantje eten helpt ook tegen diarree. Wel zonder schil he..
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat het al wat beter gaat met je.

Lijkt me echt naar als je het niet aan voelt komen.



Hier zijn de kinderen vandaag weer naar school gegaan.

En volgende week hebben ze alweer een weekje vrij want dan gaan we een weekje op vakantie (met toestemming van school).

Even lekker niks. We zitten ook in een rotperiode (maar daar ga ik je niet mee lastig vallen)
Alle reacties Link kopieren
quote:cesium24 schreef op 01 september 2014 @ 10:27:

Waar heb je dat opgeduikeld ineens?

Stond op mijn facebook. Ik vond het wel een mooie om te delen.

Ook voor mezelf om in gedachten te houden tegenover anderen als ik me weer eens makkelijk lig te ergeren.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 01 september 2014 @ 11:26:

Ik ben blij dat het al wat beter gaat met je.

Lijkt me echt naar als je het niet aan voelt komen.



Hier zijn de kinderen vandaag weer naar school gegaan.

En volgende week hebben ze alweer een weekje vrij want dan gaan we een weekje op vakantie (met toestemming van school).

Even lekker niks. We zitten ook in een rotperiode (maar daar ga ik je niet mee lastig vallen)

Ik hoop dat het snel over is en dat jullie weer in wat mooier weer terecht komen.

En vakantie doet een mens altijd goed.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Mooie tekst, Lama. Ik houd 'm in mijn achterhoofd voor als ik me weer wild erger aan iemand.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Lama
Alle reacties Link kopieren
Fijne middag, Lamaatje.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lamaatje, fijn te lezen dat het weer wat beter gaat.

Liefs!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Fijn dat je niet meer continue op de wc hoeft te zitten lama! Voelde je je ook goed genoeg om nog wat te breien? Heb het vroeger wel gedaan, rechttoe, rechtaan, maar kan zelf de steken niet opzetten, dus heb daar altijd de hulp van moeders bij nodig.

Heb laatst wel hele gave gehaakte sokken/schoenen gezien. Leken net all-stars!

Ik las dat je goedkope maaltijden probeert uit te zoeken samen met je man. Op de etenspijler is er ook een vrekwaardig eten topic. Misschien staan daar nog lekkere en makkelijke recepten in voor jullie.

Zelf eten we regelmatig witlof (aanbieding van 0,60 met pakje ham van 1,nog wat en wat kaas erover uit de oven) gebakken aardappels erbij en smullen maar. Als je interesse hebt wil ik het recept wel helemaal uittypen voor je.
Alle reacties Link kopieren
@post-it



Wij lusten ook graag witlof met ham en kaas'.

En voor je breiprobleem



opzetten
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 01 september 2014 @ 18:04:

Hoi Lamaatje, fijn te lezen dat het weer wat beter gaat.

Liefs!

Gaat goed. Beschuiten bleven erin. Beetje mihoen geprobeerd.

Gaat nog steeds goed. Morgen maar beginnen met wit brood. Ook wel eens lekker.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Lieve Lama,



Wil je een fijne avond wensen.

Kijk je graag naar iets op tv? Leuke serie ?



(Lees btw nog steeds dagelijks mee, ben alleen niet zo goed in praten op papier



Gr
Alle reacties Link kopieren
quote:zondersieraden schreef op 01 september 2014 @ 20:36:

Lieve Lama,



Wil je een fijne avond wensen.

Kijk je graag naar iets op tv? Leuke serie ?



(Lees btw nog steeds dagelijks mee, ben alleen niet zo goed in praten op papier



Gr

Fijne avond en voor alle anderen natuurlijk ook.

Vervelen is er hier niet bij.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het beter gaat lamaatje.

Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
En toch is het maf, hoe dat werkt. Al weken word ik belaagd met reclame voor Alpaca-farms. En nu jullie het hier zo uitgebreid over het handwerken hebben, staat mijn scherm vol met wol-reclames...



Lekker slapen lama, hopelijk morgen weer een nòg betere dag!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Lamaatje, ik kom weer eens uit de meeleesmodus om je te zeggen dat ik je enorm bewonder. Zelfs nu, nu je zoveel kwaliteit van leven hebt moeten inleveren, nu jouw leven beperkt is tot een bed in de woonkamer, ben je nog steeds die nuchtere Lama die alles wat op haar pad komt toch nog met humor en relativeringsvermogen bekijkt, en ons deel laat nemen aan jouw leven. Daar is veel kracht en moed voor nodig, want het is natuurlijk veel makkelijker om in de slachtofferrol weg te duiken. Dat doe jij echter niet .....

Er zijn hier heel veel mensen die intens met je meeleven, die dagelijks regelmatig aan je denken, en dat is echt omdat jij, jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Cookies denk ik Caro.



Goedemorgen Lama!
Hoi Lamaatje, ik was even wat anders aan het doen dan haken, maar heb je wel steeds in gedachten. Fijn dat het weer iets beter gaat, steeds maar naar het toilet/de toiletstoel is ook niks . . . . . .



quote:CaroMamaVanMaik schreef op 02 september 2014 @ 00:07:

En toch is het maf, hoe dat werkt. Al weken word ik belaagd met reclame voor Alpaca-farms. En nu jullie het hier zo uitgebreid over het handwerken hebben, staat mijn scherm vol met wol-reclames...



Lekker slapen lama, hopelijk morgen weer een nòg betere dag!Tja, Big brother is watching you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven