1Maand uit met mn exvriendin maar ik mis haar :(

01-09-2014 22:39 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Je voelt je onterecht afgewezen, aangetast in je ego dus.



Een onterechte afwijzing bestaat niet, een relatie is geen sollicitatieprocedure ofzo. Zij voelt het blijkbaar niet, ze vindt jou niet leuk genoeg en daarom gooi je het er maar op dat ze depressief is. Ze kan best depressief zijn, maar dat betekent niet dat ze niet weet wat ze voor jou voelt. Een depressie maakt iemand geen imbeciel die niet meer kan nadenken.
Alle reacties Link kopieren
...........
Alle reacties Link kopieren
..........
quote:man197912 schreef op 02 september 2014 @ 00:52:

Maar mensen ik ben klaar... Jullie zijn volgens mij allemaal gevoelloos ofzo...

Ik vroeg alleen om wat tips verder gaan of wachten of wat dan ook



Word hier alleen afgezeken... hartloze mensen hier bah bah!Waar komt dit nu weer vandaan?
Jij wil alleen maar horen dat je gelijk hebt en dat het uiteindelijk wel goedkomt, en dat schrijven we niet en dus zijn we gevoelloos



Ik lees een gefrustreerde, dramatiserende man die er niet tegen kan dat hij afgewezen is. Natuurlijk is dat klote, dat weet ik ook wel.

Wat ik niet begrijp is dat jij haar keuze niet aankan en dus maar zelf besluit dat ze depressief is en dus niet voor vol aangezien hoeft te worden.
Waarom ben ik nu gevoelloos? En wie heeft jou in godsnaam afgezeikt?
Alle reacties Link kopieren
Als jij deze reacties al niet aankan, dan kun je een rouwende vriendin al helemaal niet aan. Een ouder verliezen is intens zwaar en verdrietig. Jij wilt doodleuk de relatie voortzetten terwijl het leven van je vriendin even stilstaat. Je bent eerlijk gezegd niet zo'n fijne vriend als ik je reacties lees en ik begrijp dat je vriendin voor haarzelf heeft gekozen. Je kan haar missen wat je wilt, maar die vriendin die je mist, bestaat niet meer. Die rouwt en zoekt waarschijnlijk onvoorwaardelijke steun bij anderen wat ze duidelijk niet bij jou kreeg. De relatie vond jij belangrijker dan haar gevoelens. Foute volgorde.
Alle reacties Link kopieren
Je vroeg toch wat je moest doen?

Wachten of doorgaan?

Heb in mijn eerste antwoord al gezegd dat ik niet zou gaan zitten wachten als ik jou was.



Als jij alleen reacties wil in jouw straatje,als in nou inderdaad hey ze is inderdaad depressief ik weet zeker dat ze bij je terugkomt want er is echt niemand leuker dan jij, dan vrees ik dat dit geen goed platform voor je is.



Hier schrijven vooral vrouwen die uit hun eigen ervaringen schrijven,die ook ooit een verbroken relatie hebben gehad waar we maar constant naar excuses en antwoorden bleven zoeken.



Ook ik,en ook ik schreef hier lang geleden.

Wat was ik blij met de vrouwen die me hier een schop onder mijn hol gaven.

Deed het pijn? Zeker,maar aan meehuilers had ik niets gehad.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
.............
Alle reacties Link kopieren
............
Alle reacties Link kopieren
Irritant, wat jullie?
Le plaisir est le bonheur des fous, le bonheur est le plaisir des sages.
Man197912, wat verwacht je nu van ons?
quote:guillaumette schreef op 02 september 2014 @ 12:13:

Irritant, wat jullie?Vooral irritant om steeds als gevoelloos en apathisch mens neergezet te worden.
Alle reacties Link kopieren
Kneus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven