Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zorggerelateerde achtergrond, ben dus nu op zoek naar een combinatie van zorg en commerciële sector. Maar ik wil sowieso niet meer in ziekenhuizen of op patiënten niveau werken. Niks voor mij en geen leuke ervaringen met organisatie/collega's.
Alle reacties Link kopieren
quote:Adrienne_ schreef op dinsdag 02 september 2014 02:08 Traineeships zijn sowieso erg lastig binnenkomen!Ja dat heb ik idd gemerkt ja! Pfff...het valt niet mee om nu aan een baan te komen!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee? Ik zou juist best graag in de zorg werken al is dat helemaal niet mijn sector. Maar ik weet ook dat het enorm hard werken is voor best weinig salaris.



En banen zijn inderdaad super lastig te vinden op het moment. Misschien maar gewoon op zoveel mogelijk solliciteren? KLM heeft ook een traineeship open staan op het moment.
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tip, ik zal eens gaan kijken binnenkort. De zorg is een leuke sector hoor. Alleen momenteel ben ik er klaar mee. Ik wil wel nog een zorggerelateerde baan maar niet meer direct in dienst bij een zorgorganisatie.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik begrijp het. Zijn er geen mogelijkheden voor je bij gemeenten nu die meer zorgtaken op zich nemen? Ik noem ook maar wat hoor, niet dat je daar zo makkelijk binnenkomt nu natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Present!

Nog meer wakkeren?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik nog. Zit te kloten. Met de laptop heb ik wel netwerkverbinding en de Ipad kan niets vinden. Zo uit het niets stopte die.



Wat moet je dan doen? Je hebt geen aan en uit knop.



Nou ja, tijdens het typen vindt hij er eentje.



Drukke nachtdienst Ingelke?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt nu wel weer verbinding MV? Fijn, dat scheelt weer.



Vooralsnog gaat het nog wel hier, gelukkig.



Hoe gaat het met jou ritme? Je zat laatst toch weer helemaal goed met het 's nachts slapen en overdag fit en wakker zijn? Is dat nog steeds zo?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ja zorg dat ik zeker voor 2 uur out ben
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Hier nog een nachtbraker!

Zijn er nog mensen wakker? Ik zag al dat dit een langlopend topic was maar dacht ik breek toch even in
Alle reacties Link kopieren




Het was nog zulk lekker weer buiten.
Alle reacties Link kopieren
Welkom dekentje.



Zomaar wakker?





He Moosie
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook mee kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen mag hier mee kletsen. Gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig zoveel nachtmensen nog op

@mylene_valerie nee niet zomaar, ik ben aan het werk...en het is rustig....
Alle reacties Link kopieren
Zit je ook in de verpleging dekenkistje?

En wat houdt jou wakker veronica?
Alle reacties Link kopieren
@MocyMoos nee niet in de verpleging, werk bij de politie. Wat houd jou wakker?

En wat houd de rest wakker? :D
Alle reacties Link kopieren
MocyMoos, ben aan het zoeken voor een onderwerp voor mijn bachelorthesis. Twijfel nog heel erg.

Morgen pas laat onderwijs dus hoef niks te doen..... Soms mis ik het werken wel :O

Oww politie,,, nachtdienst deken_kistje:?
Alle reacties Link kopieren
@veronica22 ja idd... De 2e van 4... En dan ook nog binnenduwende vannacht, is vermoeiend hahaha

Uit welke onderwerpen twijfel je nog voor je bachelorthesis?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Autocorrect op mijn telefoon binnenduwende moet natuurlijk binnendienst zijn...
Alle reacties Link kopieren
Beetje ongezellig dat ik nu al wegga maar morgen zijn we hier weer, zal ik wat vroeger komen .



Alvast voor iedereen truste en de andere helft nog even werkse.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
@mylene_valerie truste!
Alle reacties Link kopieren
@Mylene_valerie, weltrusten!!



Deken_kistje tussen psychoses vergelijken met alzheimer, of revalidatie na hersenletstel, of meerderepersoonlijkheidstoornis.

Nu mag jij raden wat voor studie ik doe!! Speuren he ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:deken_kistje schreef op 03 september 2014 @ 01:41:

@MocyMoos nee niet in de verpleging, werk bij de politie. Wat houd jou wakker? En wat houd de rest wakker? :D



Leuk. Wilde ik ook vroeger. Was te klein, toen moesten vrouwen nog 1,70 zijn.

En ik ga altijd laat naar bed. Is mijn ritme.
Alle reacties Link kopieren
quote:veronica22 schreef op 03 september 2014 @ 01:43:

MocyMoos, ben aan het zoeken voor een onderwerp voor mijn bachelorthesis. Twijfel nog heel erg.

Morgen pas laat onderwijs dus hoef niks te doen..... Soms mis ik het werken wel :O

Oww politie,,, nachtdienst deken_kistje:?Je bent nog aan het zoeken. waar twijfel je dan aan? Wat studeer je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven