1e date omgeving Eindhoven/Tilburg! Waar?

01-09-2014 14:30 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Na een tijdje rust wat betreft mannen heb ik donderdag weer eens een date met een jongen die ik via tinder ken.

Hij komt uit omgeving Rotterdam en ik uit Limburg. Dus we hadden onafhankelijk van elkaar bedacht om in Eindhoven of Tilburg af te spreken. Of ergens tussen beide steden in. We hebben na werktijd afgesproken, dus ca half 7. Wie heeft er een goede tip voor een lokatie. Ik dacht het word erg mooi weer dus een stukje wandelen is wel leuk ipv alleen maar tegenover zitten.



Waar kan dat? (En zijn ook meerdere mensen voor geval dat het een creep is...) we hebben overigens allebei een auto.

Thanks alvast! Ik heb er zin in
Loonse drunense duinen, rustende jager
Alle reacties Link kopieren
Hey! Dat ken ik geloof ik wel. Heb gestudeerd in Tilburg en daar ooit een activiteit gehad... Thanks voor de tip
Of de roestelberg, ook leuk. Vlakbij de Efteling en snelweg. Duinen zijn zowieso mooi
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook tips meer richting Eindhoven? Mss bij Best/Oirschot/Leende in de buurt?
Oisterwijkse vennen, schattig boshuisje. Ook mooi
Alle reacties Link kopieren
Het Boshuys in Best.

Midden in de natuur.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Sushi aan het stationsplein. Niet heel romantisch,maar als het een eikel is heb je tenminste nog lekkere sushi.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Ik ben dol op sushi inderdaad, maar heb dat ooit een keer gedaan met een date. Eens maar nooit weer! Afschuwelijk slecht bevallen. Met een vriendin sushi gaan eten is heel leuk, maar met hem was echt afschuwelijk. Hij at gewoon mijn lekkerste paling-sushi op :Pquote:eldorado schreef op 01 september 2014 @ 15:24:

Sushi aan het stationsplein. Niet heel romantisch,maar als het een eikel is heb je tenminste nog lekkere sushi.
Alle reacties Link kopieren
De Philips Fruittuin/Philips de Jonghpark zijn ook mooi vind ik.

En je kan daarna heel basic lekkere pannenkoeken eten bij de Appelpannenkoek .
Alle reacties Link kopieren
He, ik kwam hier om het Boshuys in Best aan te raden, maar Bellatrix was me voor. Heerlijk wandelen daar, en het restaurant is modern én gezellig. En het eten is er lekker, ook wel belangrijk
Een van de restaurants en een rondleiding in het PSV stadion. Leuk voor Rotterdammers:)
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker is het daar Wardijntje!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Wandelen in de Leenderbossen en dan wat eten/drinken bij De Hut van Mie Pils. Kun je vinden in de bossen bij de A2 (bij Valkenswaard/Leende).
Alle reacties Link kopieren
Of " het oude wandelpark" in Valkenswaard. Leuke plek om te zitten en voor een hapje, en erachter kun je lekker wandelen. Veel plezier met je date
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel genoeg keuze! Wat werkt zo'n forum toch fijn!

Ik hoop echt dat ie leukleuk is. Heb al hele week kriebels in m'n buik. En ondanks de afstand - wat ik normaal gelijk zou afhouden - is er iets in deze jongen dat je aantrekt en waardoor ik denk dat ik het moet proberen! Ik hoop het zo
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het gewoon ergens in Eindhoven doen, keuze genoeg.

Geen hut van mie pils..( wel leuk om te lezen, gingen we zelf ook vaak naar toe op de fiets toen we nog in Eindhoven woonden).
Alle reacties Link kopieren
Het gaat het Boshuys in Best worden! Hij vond het een leuk idee, klonk zelfs romantisch volgens hem ik begin stiekem nu toch wel zenuwachtig te worden. Hoop zo dat je echt zo leuk is! Wish me luck en bedankt voor alle tips. Die andere ga ik onthouden voor eventuele vervolgdates!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo geen Mie Pils, Raccoon? Heb er zelf trouwens maar 1 keer op het terras gezeten maar dit kwam in me op n.a.v. dit topic.



Grid: succes en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
@Minnimouse Dat klonk ook heel leuk, maar zou voor hem betekenen dat ie langs Eindhoven moest en dat vond ik lullig omdat we tussen Tilburg en Eindhoven hadden gezegd. Het scheelt niet veel, i know. Maar mss gevoelsmatig.

Ohja, ik ben nog wakker omdat ik nu al niet kan slapen vanwege m'n enthousiasme en kriebels. En het is pas dinsdag (lol)
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 02 september 2014 @ 00:36:

Hoezo geen Mie Pils, Raccoon? Heb er zelf trouwens maar 1 keer op het terras gezeten maar dit kwam in me op n.a.v. dit topic.



Grid: succes en veel plezier!Het is wel leuk maar niet voor een eerste date..
Alle reacties Link kopieren
En, hoe was het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven