Aanpak voor extra man erbij

01-08-2014 10:06 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben de man van een stel wat inmiddels alweer 10 jaar gelukkig samen is. Nu hebben we de fantasie om er een extra man bij te betrekken. Ik zelf ben (zover ik weet:) ) niet bi dus het gaat om een hetero man maar bi zal ik ook niet van schrikken. De vraag is hoe vind/zoek je iemand die....gewoon lief is, aantrekkelijk, slank, vrouwvriendelijk en niet meteen gericht is op de daad.



We hebben iets van 1,5 maand geleden een advertentie gezet op een sex site maar krijgen heel veel platte reacties, reacties van mannen die niet kunnen lezen, niet de gehele avond te kunnen omdat er dan toch iemand thuis blijkt te zitten wachten. En als de ene reactie wel leuk is en je een foto krijgt denk je.....eh nee dat is het ook niet.



We willen het graag een beetje spontaan (zover dat mogelijk is) opbouwend laten verlopen en hadden dus onderstaande tekst geplaatst met 2 mooie uitdagende foto's. Maar uiteraard zijn er ook andere mogelijkheden te bedenken zoals iets met een sauna of naaktstrand.



De vraag is.....op welke site moeten we zijn waar je zou kunnen vinden wat we zoeken maar verdere tips zijn ook welkom.



Gr en alvast bedankt.
Life your own life....it's too short to life another one.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar fata Muiden op een zondag.... Altijd leuke contacten...prettige sfeer...makkelijk contact te leggen met gelijk denkende stellen Geen nare ervaringen van onbeleefde mensen...komen er al bijna 1,5 jaar gem 2x per maand...

Zomers een heerlijke tuin. Op jullie tijd en manier jullie seksualiteit ontdekken zonder dat je bang hoeft te zijn dat mensen over je grens heen gaan.voor wie nog nooit is geweest heeft vaak een heel verkeerd beeld van een parenclub... Het gaat er gemoedelijker en gezelliger aan toe qua sfeer dan in menig disco...
leven en laten leven...hou van me vrouw
Alle reacties Link kopieren
Hi watermonster, ik zou eens op sdc kijken als ik jullie was. Daar zijn er in ieder geval meer dan genoeg te vinden. In alle soorten en maten. En vaak leuke en ervaren tiepjes, je kan doorgaans wel afgaan op de validaties. (en dat heb je in een parenclub weer niet, die validaties, en bovendien is het mijn ervaring dat het daar nogal vluchtig aan toe gaat)
Ironbutterfly sdc, kwetsbaarheid kan niet zonder kracht
Alle reacties Link kopieren
SDC kunnen wij ook aanbevelen!
Alle reacties Link kopieren
Goede ervaring met adultmatch.nl
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook goede ervaring met adult.match. eerst kijken of er een klik is, je hoeft niet met elkaar te trouwen...het gaat erom of je denkt dat je het "in bed" met elkaar gezellig kunt vinden, dus een bepaalde aantrekkingskracht moet er wel zijn.

Is die er niet, dan helaas pindakaas, is die er wel, dan kun je samen hele leuke momenten hebben.
Spreek af in een sauna! Heel laf misschien, maar als je hem herkent, dan kun je er misschien op voorhand (zonder echte kennismaking) nog van afzien.
quote:smalltalkxpert schreef op 18 augustus 2014 @ 09:03:

Spreek af in een sauna! Heel laf misschien, maar als je hem herkent, dan kun je er misschien op voorhand (zonder echte kennismaking) nog van afzien.

Maar dat is dan wel wederzijds

Wat heeft een sauna dan voor meerwaarde? Een terras, café of iets dergelijks kan dan toch ook.

Heb nog steeds de voorkeur voor een P.

- Mannen genoeg

- weet zeker dat het een aantrekkelijke man is (kiest hem tenslotte zelf uit op uiterlijk) en niet een knulletje wat op een datingsite met zijn plassertje zit te spelen.

- Geen onnodig heen en weer gemail, chat.

- hoeft geen profiel aan te maken en geen foto's online te zetten.

- scheelt een hoop gedoe met een ontmoetingsdate afspreken.
@dedoper: m.i. gaan jouw argumenten voor een deel ook op voor een eerste date in een sauna. En P (Parenclub?) is veel confronterender. Een P (Parkeerplaats) nog meer :-o
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2014 @ 14:14:

[...]



DSC, [...]

Allemaal prima sites om een extra lul mannetje erbij te scoren.



Verkluts spontaan alsjeblieft niet met relaxed, ik zie dan liever relaxed in een profiel staan.

En als je eerst platonisch gaat meeten zie je gauw genoeg of de klik er is en of er meer in het vat zit dan een massage. Delftsch Studenten Corps
quote:rtie schreef op 19 augustus 2014 @ 09:32:

[...]



Delftsch Studenten CorpsHaha, wat dom van mij, ik maar denken dat Rooss DSC bedoelde, ik vond het al zo raar!
Alle reacties Link kopieren
Koop een (extra) dildo, geen gezeur.
quote:smalltalkxpert schreef op 19 augustus 2014 @ 08:53:

@dedoper: m.i. gaan jouw argumenten voor een deel ook op voor een eerste date in een sauna. En P (Parenclub?) is veel confronterender. Een P (Parkeerplaats) nog meer :-o

P = Parkeerplaats, parenclub = PC.

Op een P heb je geen eerste date.

Je zoekt een leuk bankje en gaat daar gewoon koffie zitten drinken net als een stel die op doorreis is. Niets raars. Daar lopen mannen die uit zijn op seks. Je maakt oogcontact en een praatje, kan over het weer gaan maar ook over seks. Afhankelijk of je de man aantrekkelijk vindt. Dus ook niet confronterend, anders gaat het gesprek over het weer en doe je net alsof je op doorreis bent.

Op een datingsite weet je niet met wie je in gesprek bent, kan zomaar een knulletje zijn van 13 jaar. Je moet een afspraak maken voor een ontmoeting die wel confronterend kan zijn. Dat is het verschil.

Ook niet zaligmakend maar een goed alternatief voor een datingsite, lees mijn argumenten in mijn eerdere post.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden afgelopen zaterdag een date met een man en die hebben we via SDC leren kennen. Is uitstekend verlopen.
Gewoon op chatten.nl gaat het ook zonder problemen.

Nu ik er over nadenk zijn er zoveel sites waar een extra man te vinden is. Het lijkt wel of alle mannen daarvoor te porren zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 19 augustus 2014 @ 22:09:

[...]



P = Parkeerplaats, parenclub = PC.

Op een P heb je geen eerste date.

Je zoekt een leuk bankje en gaat daar gewoon koffie zitten drinken net als een stel die op doorreis is. Niets raars. Daar lopen mannen die uit zijn op seks. Je maakt oogcontact en een praatje, kan over het weer gaan maar ook over seks. Afhankelijk of je de man aantrekkelijk vindt. Dus ook niet confronterend, anders gaat het gesprek over het weer en doe je net alsof je op doorreis bent.

Op een datingsite weet je niet met wie je in gesprek bent, kan zomaar een knulletje zijn van 13 jaar. Je moet een afspraak maken voor een ontmoeting die wel confronterend kan zijn. Dat is het verschil.

Ook niet zaligmakend maar een goed alternatief voor een datingsite, lees mijn argumenten in mijn eerdere post.





Ja ik zie altijd de meest sexy mannen op P's. Van de lekker mannelijk riekende vrachtwagen chauffeurs, die al een paar dagen in hun cabine hebben liggen bakken .





Verder snap ik die massage ook niet zo. beetje kinderachtig, zo van; " Als jij (misschien) mag neuken, moet je er eerst wel wat voor over hebben".
Alle reacties Link kopieren
Heb net een leuk stel opgedaan via triopartner.nl voor een afspraak op het naaktstrand/bos.
Alle reacties Link kopieren
geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan inderdaad SDC aanbevelen, is wel een betaalde site na verloop van de trial periode...daarnaast kun je eens kijken op www.chatgirl.nl (daar kun je gewoon ook kijken naar alleen mannen met een duidelijk profiel, het niet schuwen om te bellen en cammen om daarmee het kaf van het koren te scheiden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven