Hij wil geen relatie

02-09-2014 01:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf een beetje in de nesten gewerkt denk ik. Ben 3 maanden geleden begonnen met werken bij een nieuw bedrijf. Gezellige collega's, een paar werk borrels gehad, een paar keer op stap geweest en toen was er ineens mijn collega S. Zo'n 2 maanden geleden hebben we gezoend, een paar dagen later waren we op stap en toen is hij mee naar huis gegaan. Een rare situatie want op het werk deden we net alsof er niks aan de hand was, niemand wist van ons. Weer een paar dagen later hadden we een barbecue van het werk en we wisten allebei niet goed hoe we ons moesten gedragen, het kwam er op neer dat we elkaar negeerden. Ik naar huis toe, en kreeg toen een berichtje van hem dat hij graag met me wilde praten, dus hij naar mijn huis toe, hij wilde zeker weten of alles goed was tussen ons nadat we samen hadden geslapen, want hij vond me echt heel leuk zei die. Sindsdien zijn we aan het daten. Het begon als niks serieus, maar ik begon hem steeds leuker te vinden. We zagen elkaar minimaal 2 keer per week, hij kwam bij mij thuis, leerde mijn vriendinnen kennen, we gingen samen uit eten, zijn samen een dag richting de zee geweest. Een paar weken geleden heb ik hem gevraagd of hij ook nog met andere meisjes uit gaat naast mij en hij zij dat ik me geen zorgen hoef te maken, dat hij echt alleen met mij is en dat hij ook niet zou willen dat ik met iemand anders zou uitgaan. Hij zei dat hij zich rot voelde dat ik zo over hem dacht, en dat hij me echt heel leuk vond etc. Na dit was alles nog steeds prima, hij stuurde me altijd lieve berichtjes uit zichzelf, en het initiatief om iets af te spreken kwam ook meestal vanuit hem.

Tot vorige week. We hadden weer een borrel van het werk en er zijn maar een paar mensen die weten dat we met elkaar daten, dus die avond negeerden we elkaar weer een beetje. Heb de volgende dag besloten om hem een berichtje te sturen. Dat ik de situatie waarin we zitten niet leuk vind.. Dat het misschien heel anders zou zijn als we niet samen werkten. Dit is het antwoord wat ik van hem kreeg: Ik snap wat je bedoelt, ik weet dat onze situatie nogal raar te noemen is. Ik heb het altijd naar mijn zin als ik met je uit ga, mijn vrienden vinden je leuk etc. Het is min of meer serieuzer geworden tussen ons dan ik in het begin gedacht had. Om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit het moment is voor me om aan een serieuze relatie te beginnen, ook al begrijp ik dat ik dit heb laten ontwikkelen. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik vind het altijd fijn om bij je te zijn. Waarop ik op heb geantwoord dat ik het begrijp maar dat ik er niet over ga liegen, dat ik hem leuker vind dan ik in het begin had gedacht. Hij: Ik jou ook, ik denk dat ik weet wat je over mij denkt, maar het is niet zo, dat ik liever met mijn vrienden alleen op stap ga of met andere meisjes uit wil. Ik heb het er met .. (een vriendin) over jou gehad, en ze is blij dat wij bij elkaar zijn..Ik heb echt een super leuke zomer met je.. Waarop ik heb geantwoord dat ik een hele rot relatie heb gehad voor hem, dat ik het moeilijk vind om mannen te vertrouwen, en dat het misschien het beste is als we er maar gewoon mee stoppen dan en gewoon collegas zijn. Zijn antwoord: Ik begrijp je helemaal, het is sinds 4 maanden uit met mijn ex omdat ze me bedrogen heeft. En dat hij tijd voor zichzelf nodig heeft, ook al vind hij me super leuk. Maar hij wil wel graag dat we vrienden blijven en hij hoopt dat ik hem nog wel gewoon uitnodig bij me thuis of we nog gewoon dingen kunnen doen met mijn of zijn vrienden. Waarop ik heb geantwoord dat het me beter lijkt als we even geen contact hebben, ook al zien we elkaar elke dag op het werk. De dag erop stuurde hij al meteen een berichtje, of alles ok was en dat hij uit eten was met vrienden. Ja hoor, alles ok heb ik terug gestuurd. 2 dagen later nodigde hij me uit bij hem thuis er zouden wat vrienden komen en daarna gingen ze op stap. Heb gezegd dat ik met een vriend van me uit eten zou gaan en dat we daarna misschien ook naar dezelfde plek op stap gingen. Dus wij op stap, ik was uiteindelijk mijn vriend kwijt en nog alleen met hem en zijn vrienden en ik wilde naar huis toe gaan. S. wilde met me mee lopen. Voor mijn deur kreeg ik een knuffel van hem en hij zoende me, waarop ik zei dat ik er niks van begrijp. Het antwoord wat ik daarop kreeg was: Ik moet gaan. En hij ging er vandoor. Ik was een behoorlijk aangeschoten en zodra ik in bed lag heb ik hem een berichtje gestuurd dat hij wel bij mij kon slapen want we konden sowieso nog maar 2 uur slapen voor we moesten werken. Dus hij bij mij slapen en we hebben seks gehad. De volgende dag samen naar het werk gereden en hij heeft zich ziek gemeld en is richting huis gegaan. Die dag heb ik helemaal niks van hem gehoord. De dag erop was vrijdag en kreeg alleen 's avonds een berichtje van hem dat hij met zijn vrienden richting een strand in de buurt was gegaan (we wonen in spanje, hij is spaans, ik nederlands), hier heb ik niet op gereageerd. 2 uur later hey.. wat ben je aan het doen? Heb later gereageerd dat ik op stap was geweest en telefooon vergeten. Op zaterdag niets gehoord en zondag avond rond 12 uur 's avonds een berichtje hoe mijn weekend was geweest. Vandaag is maandag en hij heeft me alleen via de werk mail gestuurd dat hij naar een motor zou gaan kijken voor een vriend van hem. Ik heb hem vanavond een berichtje gestuurd of het gelukt was met de motor? Hij zei dat ze uiteindelijk niet gegaan zijn maar ze zouden nu morgen gaan kijken. Ik heb gereageerd met dat als ze morgen niet al te laat terug zijn en hij zin heeft we iets kunnen gaan drinken samen. Zijn enige reactie: Ok ;)



Wat moet ik met hem?? Ik weet dat het stom is om toch nog met hem te slapen nadat hij heeft gezegd dat hij niks serieus wil.. Maar ik vind hem gewoon echt heel leuk en misschien had ik hem ook niet moeten uitnodigen om morgen wat te gaan drinken..



Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je hem met luchtig doen en heerlijke seks toch niet tot een relatie kunt dwingen. Op deze manier vindt hij het prima.

Wil jij daar genoegen mee nemen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Meer alinea's?



Ik hoop eerlijk gezegd dat jij jezelf leuker vindt en dit kat en muisspel stopt. Hij wil geen relatie en contact houden gaat je alleen maar nog meer verwarren en op den duur harder kwetsen. Ik zou er mee stoppen.
Je bent zijn scharrel. Als je wat anders wil dan moet je wat anders doen.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan of jij. Zo nog even door kan gaan. Sommige mannen draaien bij maarmeestal niet denk ik. Mijn vriend en ik zijn ook wat raar gestart . Na wat maanden rommelen werd hij jaloers toen ik een nummer van een andere jongen kreeg en wou hij toch vastigheid. Zijn nu bijna 7 jaar verder:D

Luister naar je gevoel en weeg af of je het het proberen waard vind.

Misschien helpt juist afstand om het voor beide duidelijker te krijgen.
Dit is toch niet te lezen zo? Maak alinea's!
Alle reacties Link kopieren
Hij speelt een spelletje met je. Aan jou of je blijft meespelen. En nee, het klinkt hard, maar hij gaat niet met jou trouwen. Leuk voor de ne*k.
No love without lost
Jij hobbelt achter hem aan en hij accepteert wat jij aanbiedt.



Je bent er zelf bij dus accepteer zijn gedrag en blijf jezelf aanbieden of respecteer jezelf en zet er een punt achter.



Als je de seks wilt, ga dan door. Als je respect en een relatie wilt, zoek dan verder.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een van de weinige keren dat je een man gewoon op zijn woord moet geloven is wanneer hij zegt dat hij geen relatie wil.

Aan jou of je op zijn voorwaarden zo door wil gaan.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Als je nou deze lap tekst die je achter elkaar typt, eens indeelt in alinea's, doe ik de moeite om het te lezen. Zo is het niet echt leesbaar.
Alle reacties Link kopieren
Als het niet te lezen is dames....dan lees je het toch niet?

Ik heb ook liever wat alinea's maar ik kwam er gewoon doorheen hoor,zelfs zonder koffie.



TO,hij heeft het prima voor elkaar zo hè?

Een gespreid bedje wanneer het hem uitkomt.

Als jij dat kan,op deze manier omgaan met een man zonder daar verder ook maar iets van te verwachten,lekker blijven daten en seksen zo af en toe.

Voel je meer en wil je eigenlijk een relatie,dan zou ik hiermee stoppen.

Je kan op je 10 vingers natellen dat dit huilen wordt op het eind
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Dit leest idd heeeeeeeel irritant.



Maar als antwoord op je vraag.. mee stoppen. Jij wil meer en hij niet. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Hij negeert je compleet op het werk, dat begon al op een feestje. Vervolgens krijg je wel een appje voro een booty call, ...wie trapt daar nou in?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In je laatste alinea geef je antwoord op je eigen vragen.

Ja het is stom van je.



Stop met jezelf pijnigen. Hij wil geen relatie met je, en daar is ie super duidelijk in. Hij vind je vast leuk, maar hou de eer aan jezelf en bied je niet meer aan.

Hoe dan? Gewoon, niet meer sms'en, bellen, afspreken!

Duurt even een maandje of 2 en dan voel je e weer beter.
Je bobbelt enorm achter hem aan, terwijl hij aangeeft niets meer van je te willen dan gescharrel. Hij geeft aan hoe hij erover denkt en jij blijft maar aandacht geven en vragen. Dan gooi je ook nog een zielig verhaal in de strijd over een ex en onzekerheid en het niet gemeende 'laten we geen contact meer hebben' (allemaal aandachttrekkerij, doe dat nooit meer!)

Ik zou zijn nummer deleten en stoppen met dit contact.

Het levert je niets op.
quote:delite schreef op 02 september 2014 @ 02:18:

Ik denk dat een van de weinige keren dat je een man gewoon op zijn woord moet geloven is wanneer hij zegt dat hij geen relatie wil.Zo, je hebt een lekker beeld van mannen. quote:Summerdance schreef op 02 september 2014 @ 07:10:

Als het niet te lezen is dames....dan lees je het toch niet?

Ik heb ook liever wat alinea's maar ik kwam er gewoon doorheen hoor,zelfs zonder koffie.+1quote:Summerdance schreef op 02 september 2014 @ 07:10:

TO,hij heeft het prima voor elkaar zo hè?

Een gespreid bedje wanneer het hem uitkomt.

Als jij dat kan,op deze manier omgaan met een man zonder daar verder ook maar iets van te verwachten,lekker blijven daten en seksen zo af en toe.

Voel je meer en wil je eigenlijk een relatie,dan zou ik hiermee stoppen.

Je kan op je 10 vingers natellen dat dit huilen wordt op het eind+1
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 02 september 2014 @ 07:10:

Als het niet te lezen is dames....dan lees je het toch niet?

Ik heb ook liever wat alinea's maar ik kwam er gewoon doorheen hoor,zelfs zonder koffie.



TO,hij heeft het prima voor elkaar zo hè?

Een gespreid bedje wanneer het hem uitkomt.

Als jij dat kan,op deze manier omgaan met een man zonder daar verder ook maar iets van te verwachten,lekker blijven daten en seksen zo af en toe.

Voel je meer en wil je eigenlijk een relatie,dan zou ik hiermee stoppen.

Je kan op je 10 vingers natellen dat dit huilen wordt op het eind+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Na je reactie op zijn eerste bericht ben ik sort of gestopt met lezen. Hij meldt je dat het leuk is/was maar dat een relatie er niet in zit. Waarom heb je toen niet meteen "doei" gezegd? Waarom dat hele verhaal over een lastige ex-relatie en al dat geneuzel? Hij wil niet.. klaar.

Je stelt je met je afhankelijke houding op als neuk op afroep. Wil je dat, prima. Wil je dat niet? Dan kappen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik het goed begrijp, heeft hij zich eerst blootgegeven en je moeten uitleggen dat er geen anderen zijn en dat hij je heel leuk vindt. Hij was steeds degene die het initiatief nam om af te spreken. Tot JIJ vertelde dat je de situatie niet zo leuk vindt.



Waarop hij ook met wat tegens kwam.



Op zich een logische reactie die je wel vaker ziet bij prille vriendschappen. Niet elke bijna-partner gaat bij het vermoeden van een slecht-nieuws-gesprek smekend op zijn/haar knieën.



Kortom: ga praten. Vertel hem dat je hem echt heel leuk vind en zoek een oplossing voor op je werk.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer wordt deze roman uitgegeven ?
Niet geschoten is altijd mis
quote:delite schreef op 02 september 2014 @ 02:18:

Ik denk dat een van de weinige keren dat je een man gewoon op zijn woord moet geloven is wanneer hij zegt dat hij geen relatie wil.





Specifieker, het betekend: ik wil wel een relatie, maar niet met jou.

Die kreeg ik deze week nog voor de voeten.
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Je moet wel allebei met je neus dezelfde kant op staan, anders wordt het niets. En aangezien dat niet zo is, kun je beter ervoor zorgen dat je hem niet meer ziet. Maar je laat je dom aan het lijntje houden. Het zal er echt niet anders van worden hoor. Dus de zaak accepteren zoals het is en dan ook niet zeuren.

Of gewoon je eigen plan trekken en hem laten voor wat hij is. Daarvoor moet je sterk in je schoenen staan, maar het loont uiteindelijk wel op den lange duur.
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je leuk, maar niet leuk genoeg. Wel weer leuk genoeg voor de neuk, maar dat zijn wel meer vrouwen...



Wees duidelijker. Jij zegt dat je even geen contact wil, hij vraagt daarna hoe het gaat en in plaats van dat je hem blokkeert, ga je er weer in mee. Geen wonder dat hij dan denkt dat hij wel zo door kan gaan! Lekker handig, een seksvriendin die je zo kunt oppiepen.



Je hebt al een rotrelatie gehad, plak er dan geen 2e aan vast. Dat is niet goed voor je.
Alle reacties Link kopieren
Niet schijten in je etensbak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven