Tips wat betreft innesteling !!

01-09-2014 21:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ladies,



Dit is voor mij de eerste ronde clomid geweest.. had op CD 16 een echo bij de gyno en was er 1 follicle van 14mm te zien

en kreeg bericht dat er op CD19 (maandag 1 sept) een ovulatie zal plaats vinden!! Heb op CD 17 een positieve LH identificatie gehad op de clearblue vruchtbaarheids TEST...

Ik ben natuurlijk super blij want ik heb PCOS en mijn menstruatie is sinds DEC 2013 weggebleven.. voorheen de Clomid kuur heb ik van de gyno 10dagen primolut gekregen.



Mijn vraag is nu aan jullie hebben jullie tips wat betreft; "the Do's and Dont's" qua innesteling?? (eten, drinken, VITAMINE, sporten)



Graag hoor ik van jullie



Xx
Alle reacties Link kopieren
Seksen? Ik wil echt niet vervelend zijn maar je kan een innesteling echt niet beïnvloeden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee, gewoon wippen. Geeft echt de grootste kans op succes.
Innesteling is echt niet te beïnvloeden. Het gebeurt gewoon niet als de condities niet optimaal zijn, daar zal je lichaam (hoe lullig ook) echt wel een reden voor hebben.

Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Drie rondjes met je linker teen en wiebelen met rechter bil



Sorry gemeen



volgens mij is daar weinig voor behalve geluk!

Ik hoop dat je wens maar snel in vervulling mag gaan.
Alle reacties Link kopieren
Er is niks wat de innesteling bevordert. Gewoon geluk hebben.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Hoe graag ik het je ook gun geloof ik niet dat dat beïnvloedbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee keer zwanger geworden na een bezoekje in een welness center na bevruchting.

Ik vind het vooral een leuk toeval dan dat ik er waarde aan hecht.
Alle reacties Link kopieren
.
Tja, noem me gek maar met mijn IVF poging had ik er álles voor over om het te kunnen slagen. Ik las op internet over granaatappelsap, dat dat kon helpen. Toevallig dronk ik het daarvoor ook graag, dus heb het maar in huis gehaald. Ook heb ik aan acupunctuur gedaan. Of dat hetgeen is wat onze eerste poging heeft doen laten slagen weet ik niet, maar ik wilde achteraf geen 'wat als' gevoel hebben als het niet zou lukken. Resultaat is nu 13 weken oud en ligt boven lekker te slapen.



Ach, misschien kun je er wat mee. Verder veel sterkte en succes natuurlijk!
ik heb gehoord dat tarwekiemolie goed is voor de innesteling.
Alle reacties Link kopieren
Seks, orgasme na de zaadlozing, tarwekiemolie (!!) zowel voor man als vrouw en n multivit. Verder gezond leven succes



Hier 2x binnen 3 mnd zwanger. geen clomid etc maar goed boven genoende dingen wel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat voeding betreft heb ik hier naar gekeken:



http://zwangerworden.nl/i ... g/innesteling-bevorderen/



Ik hoop dat het helpt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven