Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Hoe geweldig ik mijn meiden ook vind, als er 1 dag zou zijn dat ik niet ondergekliederd wens te worden dan is het wel mijn trouwdag
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:saaaaar81 schreef op 02 september 2014 @ 09:24:

Hoe geweldig ik mijn meiden ook vind, als er 1 dag zou zijn dat ik niet ondergekliederd wens te worden dan is het wel mijn trouwdag



Ja inderdaad! Denk er hetzelfde over . Die sluier doet mij denken aan zo'n hemeltje boven een babywiegje/bedje.



Verder erg mooie jurk en wat een mooie vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Ja maar de bruiloft heeft voor hen nauwelijks waarde. Ze doen het voor de kinderen. Ik denk dat dat heel veel verschil maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ze doen het voor de kinderen?

Heb je ze gesproken?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
De vriend van Britney Spears ging inderdaad vreemd. De zangeres heeft over de affaire van haar ex gepraat tijdens een optreden in Las Vegas.



"Nou, nu weet iedereen wel dat mijn vriend vreemd is gegaan", aldus de zangeres volgens MTV.

"Maar het beste aan een relatie beëindigen is dat je weer op afspraakjes mag. En ik moet echt een knappe man ontmoeten. Waar zijn alle knappe mannen?"

Het is de eerste keer dat Spears over de breuk praat, sinds vorige week geruchten verschenen dat David Lucado een affaire zou hebben gehad.

Volgens TMZ zou Spears' vader de sekstape hebben gekocht waarop te zien is hoe Lucado vreemdgaat.

Spears (32) en Lucado hadden anderhalf jaar een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Prachtig! En die sluier, zo lief. Ik vind het een leuk stel
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurk, maar wat is ze mager.

Vind die sluier juist bijzonder
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik denk zomaar dat een paar celebs het voorbeeld van Angelina gaan overnemen....
PVV'er Fleur Agema gaat samenwonen met partijgenoot Léon de Jong, die samen in mei bekend maakten dat ze een relatie hadden.



Dat meldt Agema zelf op haar eigen blog, gepubliceerd op de site van FAB Magazine.

Daarin deelt ze met de lezers over de problemen die het verhuizen met zich meebrengen. "Uuuhhhh... Je mag álles meenemen wat je wil, als ík het maar een plekje mag geven, alleen liever géén IKEA-dingen meer. Daarvan wil ik juist minder-minder", aldus de PVV-politicus.

Uiteindelijk kwam het Tweede Kamerlid tot de conclusie dat ze iets te streng was geweest. "Schat! Wáárom heb je maar drie dozen met spullen meegenomen? Je mocht toch álles meenemen?"

Verliefd

Agema biechtte in mei op dat ze verliefd was op partijgenoot De Jong. De liefde bloeide op toen Agema en de fractievoorzitter van PVV Den Haag het Eurovisie Songfestival aan het kijken waren, op aandringen van partijleider Geert Wilders.
Alle reacties Link kopieren




Volgens de Telegraaf heeft Sylvie nu een maand of 4 verkering met deze mijnheer: Luis Medina Y Abascal, graaf van San Martín de Hoyos
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Soms zijn Instagram filters geen goed idee, zoals nu dus. Het lijkt wel of Sylvie een snor heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Nou dat wordt nog gezellig: schoonmoeder moet niets van PJ Rens weten...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Maleficent schreef op 03 september 2014 @ 10:49:

Soms zijn Instagram filters geen goed idee, zoals nu dus. Het lijkt wel of Sylvie een snor heeft.
quote:fientje1982 schreef op 02 september 2014 @ 10:05:

De vriend van Britney Spears ging inderdaad vreemd. De zangeres heeft over de affaire van haar ex gepraat tijdens een optreden in Las Vegas.



"Nou, nu weet iedereen wel dat mijn vriend vreemd is gegaan", aldus de zangeres volgens MTV.

"Maar het beste aan een relatie beëindigen is dat je weer op afspraakjes mag. En ik moet echt een knappe man ontmoeten. Waar zijn alle knappe mannen?"

Het is de eerste keer dat Spears over de breuk praat, sinds vorige week geruchten verschenen dat David Lucado een affaire zou hebben gehad.

Volgens TMZ zou Spears' vader de sekstape hebben gekocht waarop te zien is hoe Lucado vreemdgaat.

Spears (32) en Lucado hadden anderhalf jaar een relatie.



we were on a break!
Alle reacties Link kopieren
meer foto's brangelina huwelijk

http://www.lindanieuws.nl ... ruiloft-brad-en-angelina/
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 02 september 2014 @ 09:58:

Ze doen het voor de kinderen?

Heb je ze gesproken? Nee, maar hoe ze over het huwelijk denken hebben ze altijd duidelijk uitgesproken. De bruiloft kwam er ook omdat de kinderen het graag wilde.
Alle reacties Link kopieren
Alain Clark al vier maanden vrijgezel
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ciara en rapper Future zijn weer bij elkaar. De r&b-zangeres is van mening dat hun zoontje Future Zahir Wilburn zijn vader nodig heeft.



Bronnen rond de rapper onthullen tegenover TMZ dat Future en Ciara weer bij elkaar wonen en het beste ervan willen maken. Future kan nu helpen bij de verzorging van hun baby van vier maanden oud.

Nog geen maand geleden verbrak Ciara de verloving. Ze beweerde dat Future vreemd was gegaan toen hij op tournee was. Volgens de ingewijden zag Ciara achteraf co-ouderschap niet zitten en koos ervoor Future nog een kans te geven.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend gave jurk van Angelina. Vond ze al leuk overkomen als stel, door de foto's alleen maar bevestigd.

En ik word altijd blij als ik zie/lees dat Shiloh gewoon mag zijn wie/hoe ze wil zijn. Kan menig ouder nog een puntje aan zuigen.
Dreetje Hazes doet het met een 16 jaar oudere vrouw. Hij is 20.



Ben benieuwd wat zijn vader hier van zou vinden. Die had juist een voorkeur voor het kindermeisje van zijn oudste zoon
Alle reacties Link kopieren
Dat is al zo oud nieuws dat de mosterd al bijna vergaan is

Toch nog een bitterbal?
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:Re__ske schreef op 05 september 2014 @ 15:51:

Dat is al zo oud nieuws dat de mosterd al bijna vergaan is

Toch nog een bitterbal?



Oh echt? Ik heb het van de site van De Telegraaf . Oud wellicht maar ze spreken gelukkig wel altijd de waarheid.



Dank je, mag ik er nog een?
Alle reacties Link kopieren
Anita Witzier is getrouwd

Wat een prachtige jurk en wat een leuke man/leuk stel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wendy en Erland

Anita en Michel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven