Alternatieven voor speeltjes

02-09-2014 10:53 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar nieuwe ideeën..de geijkte sexspeeltjes ken ik inmiddels wel. Wat gebruiken jullie om een lekker gevoel te krijgen? Ben vooral benieuwd naar de huis-tuin en keukenspeeltjes. Dingen die we allemaal in huis hebben, maar nog niet eerder met zulke ogen bekeken hebben..Ik wacht jullie reacties in spanning af!
Alle reacties Link kopieren
Waarom?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Overbodige vraag..beantwoord ik namelijk gelijk al in de eerste zin
Alle reacties Link kopieren
GSM met trilfunctie



Kun je toch ook leuke dingen mee uithalen.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het op de EHBO?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is waar..nog meer ideeën?
Pizzasnijder, kaasschaaf, elektrieke schuurmachine van me vader en de bandenpomper zijn hier favoriet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, alles wat Roos zegt gebruik ik ook. Behalve de kaasschaaf, dat is een keer niet zo goed gegaan.....
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Geef eens een flinke spanking meteen pollepel of mattenklopper, weet alleen niet of je partner dat prettig vind
M'n vriend.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zo moeilijk? Pak gewoon de besteklade en probeer alles wat jullie maar kunnen bedenken en wat jullie beide prettig vinden.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
quote:michelleobama schreef op 02 september 2014 @ 11:20:

Ja, alles wat Roos zegt gebruik ik ook. Behalve de kaasschaaf, dat is een keer niet zo goed gegaan.....



Tja, ik vind de kaasschaaf ook voor gevorderden idd.



Maar verder hier nog een radeerwieltje,
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha wel origineel :P
Je moet m ook niet te hard over tepels en eikel laten gaan, gewoon een beetje met beleid.



De appelboor en de cirkelzaag liggen trouwens ook al een poosje klaar voor gebruik. Zodra me man uit de nachtdienst komt gaan we los!
Alle reacties Link kopieren
Heb wel gelezen dat een make-up borstel lekker kan zijn (zo'n grote voor je poeder)..
De handmixer. Wel oppassen dat je schaamhaar er niet in verstrikt raakt.
quote:lynn1983 schreef op 02 september 2014 @ 12:44:

Heb wel gelezen dat een make-up borstel lekker kan zijn (zo'n grote voor je poeder)..



Ik hoor ook goede dingen over de elektrische tandenborstel en de douchekop. Misschien (in geval van de tandenborstel) wel even overwegen of je er een apart borsteltje voor gebruikt .



Lollies, ijsjes, bananen, olie, slagroom, pudding? Mijn ding is het niet. Niet vanwege het wel of niet lekker of spannend, maar naderhand moet je de bende ook weer opruimen.
quote:Rooss4 schreef op dinsdag 02 september 2014 11:37 Je moet m ook niet te hard over tepels en eikel laten gaan, gewoon een beetje met beleid.



De appelboor en de cirkelzaag liggen trouwens ook al een poosje klaar voor gebruik. Zodra me man uit de nachtdienst komt gaan we los! " Me man ......" hilarisch !!!!:-)
Alle reacties Link kopieren
Een kookwekker in ei- vorm is vast ook lekker, moet je alleen de tijd niet op 55 minuten zetten.
quote:roodkapjeendewolf schreef op 02 september 2014 @ 13:35:

[...]





" Me man ......" hilarisch !!!!:-)

Excuus. Ik bedoelde natuurlijk: me mannetje!



Hè, waar zat ik met me hoofje. Vast al bij de gedachte aan een eiersnijer en me mannetjes se piemel.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-09-2014 21:03
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven