Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil








(maar daarmee hoeven we nog niet zo ver weg te zakken...)
even wuiven..


Kijk, zo vult het topic zich toch wel weer.



Lekker gebromt, Bieb?


Ik wuif maar ff mee, zodat we niet op pagina 2 terechtkomen; zit in een dipje
Ik heb bloedprikuitslagen binnen. Flink ijzertekort. Verklaart dus wel waarom ik me zo blegh voelde weer. Dus handje pillen en weer even opletten met eten.



Hoezo dip Slof?



Hoe was het in BoZ Splint?

En doet mijn collega nog zo achterlijk?



Ik heb de buitendeur open staan. Project Ollie is van start
Project Ollie Hoop dat het lukt!



IJzertekort, gelukkig met pillen op te lossen, dus hoop dat je snel weer bij de pinken bent.



Mwah, dipje heeft te maken met dat het allemaal zo lang duurt, geen geld, geen werk, dingen die kapot gaan etc.

*poef* de rest zet ik morgen wel ff ergens anders
Leuk van project Ollie.

Ik hoop dat je er straks een vriend bij hebt en Ollie een vriendin en voerbak



Helemaal klaar nu Splint in BoZ?



Brommen was erg leuk dit weekend.

Jammer van het weer...320 km zaterdag gereden waarvan maar ongeveer 100km droog en alleen het laatste half uurtje een bietje

Het hotel was iedereen over te spreken gelukkig (die had ik uitgezocht en geboekt..toch even spannend)

Lekker gedronken, gegeten en geslapen en leuk gestapt zaterdagavond, gezellig plaatsje hoor.
Bloemetje voor Slof

thx voor bloemetjes en fijn van het leuke weekend, Bieb
Oh, ik heb het gemist Slof. Maar kan het me goed voorstellen, geen geld, lang wachten enzo.



Jammer van de regen Bieb. Maar gelukkig wel leuk gehad op de nieuwe brommer en daarnaast



Ollie heeft zich niet laten zien (ik zit onder een dekentje de muggen weg te meppen)
Alle reacties Link kopieren
Slof, wat klote. Half goed en half niet goed. Er zit maar weer niks anders op dan wachten.



Project Ollie klint goed! Ik hoop ook dat het goed gaat. Ijzertekort is wat minder maar daar is gelukkig heel snel wat aan te doen.



Brommerweekend klinkt goed Bieb.



Ik heb een lekker rustig weekend gehad. Zaterdag heerlijk tot half 10 uitgeslapen. Daarna met de honden wezen lopen in de regen. Zondag heb ik die natte wandeling maar overgeslagen.
Balen Slof, je kunt het op een gegeven moment gewoon echt zat worden allemaal hè.



Bieb, leuk van je weekend! Jammer van het weer ja. Had je een stijve kont?



Ollieeeeeeee, kom dan! Iedereen wacht op je.

Ik ben benieuwd, Plous, zou fijn zijn als hij zich een beetje op zijn gemak gaat voelen. Gek hoor, dat zo'n beestje zo aan zijn lot overgelaten wordt.

Wanneer ga je nu ook alweer richting die andere Ol?



Je collega heb ik keurig naar Haan gebonjourd. Om er vervolgens niks meer over te horen, maar ja what's new? Ik lig weer in de clinch met hem trouwens, ben echt flink over de zeik. Eikel. Maar dat is meer iets voor elders. Mijn hele goede voornemen om vooral blij te zijn met de leuke dingen van het werk is in elk geval weer zonder moeite om zeep geholpen.

Maar in elk geval ga ik morgen weer naar BoZ, start van de volgende fase: outplacements. Leuk!



Maar verder heb ik een pesthumeur. Gisteren ook al met man over gehad, ik moet even bedenken hoe ik me de laatste tijd voel, maar ik ben erachter dat ik me onverschillig voel. Niks boeit me eigenlijk, heel veel is stom en ik ben mijn enthousiasme weer kwijt. Maar eigenlijk vermoed ik dat ik dat elk jaar rond deze tijd heb. Heel vervelend. Ik heb dringend behoefte aan wat leuke projectjes.

*klaag*
Ik ga over 2,5 week naar andere Ol

Als het goed is, gaan we donderdag even bellen/chatten, toch Ol?



Haan moet opbokkuh! Etterbak! Ellendeling!



Misschien even bloed laten prikken Splint? Of heeft het met de vallende blaadjes te maken?
Ik denk de vallende blaadjes. Dat de lekkere relaxte 'geen-verplichtingen-zomer' voorbij is en dat er weer van alles moet. En ik mis ook gewoon enorm een positieve werkomgeving.Vorige week hadden we voor het PM project een bijeenkomst met alle collega's die daaraan meedoen en dat is dan zo enorm leuk. Dat heb ik echt nodig. Niet dat stomme hanengekraai.



Over 2,5 week, heerlijk! Kun je al echt aftellen!
Alle reacties Link kopieren
Wat komt het snel dichtbij, je vakantie! Leuk hoor.



Splinter,
De buurvrouw zingt, de hond blaft en tussendoor schreeuwt de buuv tegen de hond.

Goedemiddag ...
Fijn, zo een vrije dag op die manier
Alle reacties Link kopieren
Hier is de andere Ol, ook wel Fant genoemd

Donderdag moet lukken, bellen is mssch wel leuk, ik zal ergens je nummer opzoeken. Wij hebben als het goed is een goedkoop lijntje met NL



Bieb, gaaf, dat het zo leuk was! Lijkt me super om met zo'n groep op stap te gaan.



Slof, meid, een dikke niet leuk om zo in de put te zitten. Hoop dat er snel een keer iets heeeeeel leuks gaat gebeuren, een flinke overzeese stap bijv.



Splint, zou je voor jezelf kunnen beginnen? Als freelancer of iets dergelijks, je ben zo enorm sterk in je vak, zou dat een oplossing zijn? stomme Haan



Optimist tot in de kist!
Alle reacties Link kopieren
Nog eventjes en dan komt Plous....gaaf hoor. Als je een keertje tijd hebt, kun je me een lijstje geven wat je leuk vind om te doen/zien?
Optimist tot in de kist!
Haha Fant, dat plaatje.

Voor mezelf beginnen, ik denk er wel eens over, maar ben er niet echt het type voor denk ik. Los van het gegeven dat ik gewoon zeker moet zijn van voldoende inkomen. Maar mocht ik onverhoopt op straat komen te staan, dan zal ik dat wel gaan doen tot ik weer iets vasts heb. Ben vooral bang dat ik als freelancer ook te weinig collegiaal contact zal hebben.

Vandaag lekker thuis aan het werk en vanmiddag moet man onder het mes bij de kaakchirurg. Na 30 jaar is hij eindelijk naar de tandarts gegaan en zijn ze begonnen met het renoveren van zijn gebit. Vandaag gaan er een stel kiezen uit......



Trouwens, is het jullie opgevallen dat het heeeeeeeerlijk weer is?

Plou en Fant hebben elkaar nog niet live ontmoet hé?

Ik moest zo mijn beeld bijstellen toen ik Fant in het echt zag...haar hoofd klopte precies en de stem ook maar ze is zo ieniminie klein En Plou is Lang met hoofdletter.

Jullie zijn een leuk setje



Heb is idd geweldig weer.

En ik ben weer vrij ben beetje dagen aan het opmaken.

In oktober nog een weekje hopelijk naar de zon dus en nu gewoon een beetje rommeleninhuisvrij.



Ieuw van kaakchirurg Splint. Krijgt man ook nieuwe tanden?
quote:Bieb2.0 schreef op 03 september 2014 @ 11:58:

Plou en Fant hebben elkaar nog niet live ontmoet hé?

Ik moest zo mijn beeld bijstellen toen ik Fant in het echt zag...haar hoofd klopte precies en de stem ook maar ze is zo ieniminie klein En Plou is Lang met hoofdletter.

Jullie zijn een leuk setje



Daar willen we natuurlijk wel een foto van zien!



Man wordt nu behandeld, brrr. Ik heb bijna (bijna hè ) liever dat ik zelf behandeld word. Ik was nerveuzer dan hij.

Maar hee, zojuist kwam de koffiejuf hier weer langs. Wat een service!

Man krijgt wel nieuwe kiezen, met een frame. Dat duurt aleen wel even. Hoop niet dat hij dan zo gaat slissen ofzo. Dat staat gelijk zo oud.... (Maar oké, er zijn natuurlijk ergere problemen)



Lekker dat je dagen kunt opmaken, Bieb! Is het nog weer spannend op het werk, of er nog mensen weg moeten?
Ghehe, oh, is ze heul klein?



Hoe is het met man Splint?

En lekker Bieb, vrije dagen met dit weer
Man is mijn ge-zorg al een beetje zat, geloof ik. Hij gaat het zelf wel zeggen als hij iets nodig heeft. Oftewel: het gaat wel goed.

Hij heeft geen pijn, maar slikt natuurlijk wel pijnstillers. En de zwelling valt wel mee.



Ik denk dat Fant tot je navel komt, Plou

(mwah, misschien iets hoger)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven