Kat in laten slapen, thuis of bij de dierenarts?

30-08-2014 10:13 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt, moet ik 1 van mijn katten in laten slapen. Tranen met tuiten natuurlijk toen de dierenarts vertelde eigenlijk niets meer te kunnen doen.



Nu natuurlijk de praktische vraag hoe ga ik dit laten doen. Laat ik de dierenarts thuis komen (kan de andere kat misschien nog ´afscheid´ nemen) of ga ik naar de dierenarts en laat ik haar daar gewoon achter??



Mijn kat vindt het niet erg om in de reismand in de auto te moeten (is daar altijd heel rustig) en omdat ze nierfalen heeft zal ze maandag/dinsdag niet echt helder van geest en bewegen meer zijn.



Wat hebben jullie gekozen, is dat achteraf een goede keus geweest of zouden jullie het een volgende keer anders doen??
Snjókorn falla, á allt og alla
Ik zie dit topic nu pas
Alle reacties Link kopieren
Doe het thuis! Mijn kat was heel ziek en leed erg. Mijn dierenarts (een hork achteraf gebleken) wilde niet thuiskomen. Ik heb mijn lieve kat in het reismandje moeten doen waar hij zo bang voor was en uit angst moest hij plassen. Ik heb zoveel spijt dat ik niet een andere arts heb gezocht! Het was verschrikkelijk en ik heb iedere dag nog zoveel spijt en verdriet. En na vier maanden vragen mensen mij of ik al een andere kat heb. Nee natuurlijk niet!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 02 september 2014 @ 16:32:

[...]



Niet verder gelezen?

Het is al gebeurd.



Zijn altijd mensen op de wereld die onnodige commentaar moeten leveren.



Ik was niet de enigste.
Ik heb geen vet, ik heb alleen veel knuffelvlees.
Alle reacties Link kopieren
Gecondoleerd met het verlies van je kat.
Ik heb geen vet, ik heb alleen veel knuffelvlees.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Na intern overleg is besloten om dit topic te sluiten.



Met vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven