Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html



Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:devima schreef op 25 augustus 2014 @ 13:12:

[...]





Dat is inderdaad dieptriest.



Neemt niet weg dat wat Seringetje zegt over de islamitische overheersing in India gewoon waar is.Nee, dat is niet waar. De hindoes daar zijn aan de macht.
quote:seringetje schreef op 25 augustus 2014 @ 15:51:

[...]

En welke geschriften zijn dat dan milna? Er zijn er zo veel in het hindoeïsme en geen enkele heeft de positie van de koran in de islam. Nogmaals, in India is het zeer onduidelijk wat door hindoeïsme komt en wat door traditionele gebruiken komt. Hier val je wel door de mand. Als je ook maar iets weet van het hindoeïsme, dan weet je dat de basis is de Veda's. En zo onduidelijk is het niet wat er door het hindoeïsme komt.
Alle reacties Link kopieren
@r3m1, en weer die agressieve toon. Een normale, beschaafde discussie met moslims is blijkbaar niet mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zijn er weer een paar Jihad-ronselaars opgepakt. De 32-jarige Azzedine heeft een Wajong-uitkering. De bekeerde Nederlander die zijn eigen kind doodschudde is ook opgepakt. (ook natuurlijk een uitkering)

Wel lekker profiteren van de Westerse samenleving en ondertussen erop spugen. Ik erger mij dood dat ik elke dag voor zulke figuren aan het werk ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 28 augustus 2014 @ 14:04:

[...]





Nee, dat is niet waar. De hindoes daar zijn aan de macht.



Je hebt niet goed gelezen.



Ik had het niet over nu. Ik reageerde op de islamitische overheersing in India die er geweest is, en voor grote problemen heeft gezorgd.



Waar Seringetje het over had in haar post.
anoniem_30989 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 18:50
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Boe!!
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 28 augustus 2014 @ 14:04:

[...]





Nee, dat is niet waar. De hindoes daar zijn aan de macht.







Het ging over de eeuwenlange historische overheersing.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 28 augustus 2014 @ 14:09:

[...]





Hier val je wel door de mand. Als je ook maar iets weet van het hindoeïsme, dan weet je dat de basis is de Veda's. En zo onduidelijk is het niet wat er door het hindoeïsme komt.



Nee hoor, ik blijf bij mijn standpunt. De Veda's zijn misschien wel belangrijk maar ze hebben niet dezelfde canonieke waarde als de Bijbel of de Koran. De Veda's vormen misschien wel een zeer belangrijke vedische onderlaag, maar nadien komen zeer vele andere geschriften die eveneens belangrijk zijn. Weinig hindoes hebben de Veda's in huis. Bovendien wordt in de academische wereld vaak verwezen naar het kolonialistische construct 'hindoeïsme', waarbij het hindoeïsme wordt voorgesteld als een soort christendom, met Brahma, Vishnu en Shiva als een soort heilige drievuldigheid en de Veda's als een soort Bijbel. Fout. De realiteit van het hindoeïsme zou vele complexer zijn.



Trouwens, als je er zelf zo veel van zou afweten zou je tenminste de Dharmashastras met de Manusmrti moeten genoemd hebben in plaats van de Veda's.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Vredig volk (Ahum)



http://www.nu.nl/buitenland/3863722/pub ... fding.html
Alle reacties Link kopieren
Die knakkers die nu gearresteerd zijn hebben ook eens lopen provoceren in Urk.



https://www.youtube.com/watch?v=H3oR6ft6CvY



Gezellig he.
Alle reacties Link kopieren
Ze houden zich nu ook bezig met het builenpest virus en chemische wapens, dat gegeven is gevonden op een computer. Het is niet zomaar een groepje opstandelingen, ze zijn verdomd goed georganiseerd.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Sprakeloos ben ik hier.



http://www.telegraaf.nl/b ... Amerikaan_onthoofd__.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 02 september 2014 @ 20:06:

Sprakeloos ben ik hier.



http://www.telegraaf.nl/b ... Amerikaan_onthoofd__.html



Afschuwelijk.

Dit filmpje laat maar weer eens te meer zien wat een harteloze freaks IS-leden zijn; onthoofden en het ook nog eens filmen (en internet opslingeren?)

Arme man en arme nabestaanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 29 augustus 2014 @ 17:29:

Ze houden zich nu ook bezig met het builenpest virus en chemische wapens, dat gegeven is gevonden op een computer. quote:Perspectief op ander nieuws 2 -9 - 2014 @ 15:25:

IS wil miljoenen Europeanen vermoorden door verspreiden van de pest

Islamitische fatwa (religieus bevel) staat gebruik massavernietigingswapens om ‘ongelovigen’ compleet uit te roeien



- ‘Granaten met virus in metro’s en stadions’

Als het aan IS ligt worden alle Europeanen met de builenpest (links) vermoord.

De Saudische koning Abdullah heeft gewaarschuwd dat leden van de islamitische terreurbeweging IS mogelijk al in Europa en Amerika zijn en aanslagen voorbereiden.

Op een in Syrië buitgemaakte laptop, behorende tot een jihadist uit Tunesië, werden plannen gevonden voor het gebruik van biologische massavernietigingswapens tegen de Europese en Amerikaanse bevolking.

Zo zou IS de kennis en technologie hebben om de builenpest te verspreiden.

Desondanks ziet Europa, waaronder ook Nederland, nog altijd geen reden om militair in te grijpen.

De pijlen van het Westen worden klaarblijkelijk liever op Rusland gericht.



‘Maak zelf je eigen massavernietigingswapen’

De laptop werd al in januari in de Syrische provincie Idlib, bij de Turkse grens, in beslag genomen.

De computer bevatte ruim 35.000 bestanden over het produceren van bommen en ‘thuis te maken’ biologische massavernietigingswapens. (2)

Foreign Policy beschreef de inhoud als een ‘schatkist vol documenten met ideologische rechtvaardigingen voor jihadistische organisaties, en praktische trainingen hoe de dodelijke campagnes van de Islamitische Staat moeten worden uitgevoerd.’

Eén document bestond uit 19 in het Arabisch geschreven pagina’s met instructies hoe met behulp van geïnfecteerde dieren biologische wapens zoals de builenpest kunnen worden ontwikkeld en ingezet.

Dit document was ondertekend door Muhammad S., een Tunesiër die aan een universiteit scheikunde en biologie had gestudeerd.



‘Granaten met virus in metro’s en stadions’

Muhammed beschreef hoe de ziekte op een veilige wijze kan worden getest voordat het gebruikt wordt voor een terreuraanslag.

‘Als de microbe in een kleine muis wordt geïnjecteerd, zouden de symptomen binnen 24 uur zichtbaar moeten worden.’

Vervolgens zouden de terroristen ‘kleine granaten met het virus moeten gebruiken, en deze in afgesloten ruimten zoals metro’s, voetbalstadions of uitgaansgelegenheden moeten gooien.

Het beste is om dit vlakbij de airconditioning te doen.

Ze kunnen ook gebruikt worden bij zelfmoordoperaties.’



Fatwa: Ongelovigen mogen worden uitgeroeid

Onder de bestanden bevond zich ook een 26 pagina’s tellende fatwa –religieus bevel- over het gebruik van massavernietigingswapens.

‘Als moslims de kafir (ongelovigen) niet op een andere manier kunnen verslaan, is het toegestaan massavernietigingswapens te gebruiken, zelfs al zou het hen allemaal vermoorden en hen en hun nakomelingen van de aarde wegvagen.’

De fatwa werd uitgevaardigd door de Saudische moslim geestelijke Nasir al-Fahd, die op dit moment in zijn thuisland gevangen zit.

Vorige maand weigerde YouTube een aantal video’s

https://www.youtube.com/watch?v=UM1ayolclZs

(is inmiddels verwijderd)

te verwijderen waarin jihadisten uitleggen hoe ze met behulp van massavernietigingswapens zoveel mogelijk slachtoffers kunnen maken.



© Xander

(1) Shoebat

(2) Breitbart

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hoe willen ze dat doen met de builenpest, die ziekte krijg je toch pas wanneer je door een geïnfecteerd beest of vlo wordt gebeten?
In Libië schijnen 11 vliegtuigen te zijn vermist en er wordt gevreesd dat deze zullen worden ingezet voor terroristische aanvallen op 9/11.



"Moroccan military expert Abderrahmane Mekkaoui told Al Jazeera television after the airport attack that the planes had been taken by another Islamic group, the Masked Men Brigade."





vermiste vliegtuigen
Alle reacties Link kopieren
quote:Keausje schreef op 02 september 2014 @ 21:16:

Hoe willen ze dat doen met de builenpest, die ziekte krijg je toch pas wanneer je door een geïnfecteerd beest of vlo wordt gebeten?



Kleine granaten met virus in ruimtes



Muggen uitlaten
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Maar de builenpest is geen virus.



Ze zullen dan wel granaten met besmette vlooien gooien alhoewel er wel minder omstreden manieren bestaan
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... _ISIS-baas_gedood___.html





Dit is mooi nieuws!!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Franse komiek noemt onthoofding Foley 'teken van beschaving'

Fijn, dat soort gekkies in de samenleving.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 05 september 2014 @ 16:12:

Franse komiek noemt onthoofding Foley 'teken van beschaving'

Fijn, dat soort gekkies in de samenleving.Die idioot is al langer persona non grata in Frankrijk. Ze willen hem niet meer op tv zien en zijn optredens worden meestal verboden. Jammer dat ie nog wel zijn waffel mag opentrekken.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me zo eens afvroeg is of de familie van James Foley en Stephen Soltoff de lichamen terug krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:politiehier schreef op 05 september 2014 @ 22:50:

Wat ik me zo eens afvroeg is of de familie van James Foley en Stephen Soltoff de lichamen terug krijgen.Ik vrees ervoor. Al zie ik ze nog in staat om alleen het hoofd terug te sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:politiehier schreef op 05 september 2014 @ 22:50:

Wat ik me zo eens afvroeg is of de familie van James Foley en Stephen Soltoff de lichamen terug krijgen.



Dit had ik mij ook afgevraagd.

Maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

Arme mensen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven