ahh ik weet het niet meer ..

01-09-2014 11:41 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik plaats hier een bericht omdat ik eigelijk niet meer weet hoe het nog verder moet. Ik zoek me gek op forums, gelijkaardige verhalen maar niks is hetzelfde.

Ik zit nu 2.5j in een relate, als je het zo kan noemen. Hij heeft een zoon, ik heb 2 kinderen uit onze vorige relatie beide. Mijn kindjes wonen bij me, zijn zoon gaat hij al jaren niet meer om. Wou het kind niet, en dan neemt hij ook de zorg niet op zich. Soms begrijp ik hem en dan kan ik wel zijn keel toenijpen dat hij zen zoon zomaar achter zich kan laten. Maar dat is men probleem niet, het zit zo : Ik woon alleen, hij heeft een eigendom. Huis staat gemeubeld, is een nieuw huis. maar niemand woont erin, ook hij niet. hij woont bij mij..Maar niet officieel. Dat wil hij niet, hij eet bij me wassen kortom alles. Ik betaal elke maand aales ook. Ik heb niks tekort, ver van, heb men eigen zaak. 2 huizen enz.. Maar ik wil meer, ik wil verder. Hij weigert altijd, als ik erover begin krijg ik onmiddelijk het deksel op men neus want hij voelt zich goed zoals het nu gaat en meer hoeft er niet over gezegd worden, dan zoek ik maar een ander zegt hij. Mijn kinderen mogen niet in zen huis binnen, want ze zouden het vuil maken!



Verder.. op 2.5j heeft hij me al ontelbaar keren bedrogen en belogen, paar weken terug nog ontdekte ik dat hij al maanden met mijn poetsvrouw ( iemand die men ma kan zijn, en die ik 100% vertrouwde) aan het smsen was. Twas niks speciaal krijg ik als antoord! Geloof ik niet, telkens doet hij dit, met zen ex afspreken achter menn gat, op tmf chat vrouwen vinden om mee naar bed te kunnen enz..Nu beloofd hij dat hij zal veranderen, dat hij me ni kwijt wil, soms huilt hij omdat hij me geen pijn wil doen enz..



En laatste punt: financieel, hij leeft op men kap, helemaal! En ik laat dit gebeuren, hij koopt auto's, die ik betaal want hij kan het niet. Ik koop zen kledij, zen eten, gewoon alles! tot zen slips toe! Meneer wil een oldtimer, hup.. ik koop het, hij wil een garage ervoor, hup ik moet zen borg betalen enz...



Ik kan niet meer..ben op ! hij heeft me wat gekraakt de laatste jaren, en toch..ik hou zielsveel van hem, en ik weet dat ik heel veel ga huilen als ik hem kwijt ben. Kortom, ik weet het niet meer :(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag gaan praten met een therapeute. Heeft me goed gedaan alles even te kunnen vertellen. Ondertussen horen we elkaar wel,maar dat is het ook. Zijn woorden nu zijn 'er is geen ons meer' . Net alsof ik een paar verloren jaren ben. Endat alles op een dikke 24 u tijd. :(
Alle reacties Link kopieren
Dat zei die van mij ook. Totdat hij erachter kwam dat zijn pinapparaat ook weg was. Misschien wel goed dat hij voet bij stuk houdt, (tot nu in ieder geval) dan is het wat makkelijker voor je. Echt...je hebt helemaal niks aan die vent. Van je profiteren en dan ook nog je als voetveeg behandelen. De lul!!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Silvie!



Het doet pijn, dat gaat over. Houd vol.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sylvie, zorg dat je helemaal los van hem komt. Zorg dat hij je huis niet meer in kan, dus verander de sloten. Dat hij geen geld meer van jouw rekeningen kan halen. Dat hij je bedrijf niet meer in kan, ook daar de sloten veranderen. Zorg dat iedereen in jouw buurt weet dat jullie uit elkaar zijn. Hij is een klaploper, een profiteur. Bevrijd jezelf van deze kansloze droeftoeter! Heel veel sterkte, ik denk dat je met die therapie een belangrijke stap hebt gezet.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat over Silvie, dit rotgevoel.. Geef het tijd, hou vol..



En het is de juiste beslissing, zo leuk klinkt hij mij niet in de oren. Je verdient beter..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 01 september 2014 @ 13:25:

Ik heb morgen een afspraak. Het was de bedoeling dat we beide samen op die afspraak gingen. Hij wilt niet mee, dus ga ik alleen.



Goed! Hij hoeft ook helemaal niet mee. Hij heeft er geen belang bij dat deze situatie verandert.

Maar ga ajb zelf wel, je hebt het hard nodig. Zeker ook in het belang van jouw kinderen.

Sterkte ermee.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:silvie899 schreef op 02 september 2014 @ 19:21:

Ik ben vandaag gaan praten met een therapeute. Heeft me goed gedaan alles even te kunnen vertellen. Ondertussen horen we elkaar wel,maar dat is het ook. Zijn woorden nu zijn 'er is geen ons meer' . Net alsof ik een paar verloren jaren ben. Endat alles op een dikke 24 u tijd. :(



Wat goed van je dat je bent gegaan!!! Hopelijk kan zij je op weg helpen.



Misschien ben je nu voor je gevoel een paar jaar verloren, maar als je langer bij hem was gebleven, was je nog veel meer tijd, geld, zelfrespect, liefde, etc. kwijt geweest. Probeer dat in je achterhoofd te houden.
Alle reacties Link kopieren
Je zult beslist veel gelukkiger worden zonder deze egoïstische parasiet.

Dumpen deze klootzak en open staan voor een liever exemplaar.

Dit doe je jezelf toch niet aan ?
Alle reacties Link kopieren
Oud topic!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oud topic, Roeleboel.

Dat gezegd hebbende: Silvie, hoe gaat het nu met je?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt het getroffen!!........hij is pas slim.

.

En zoals je zult begrijpen, is dit zeer , zeer cynisch bedoeld.

Die man heeft ''de dik voor elkaar show bij je''...en nu vraag ik jou...

Vind jij dat liefde, noem jij dat liefde?...jou kindjes mogen niet bij hem komen?...hoe triest is dat voor jou kinderen.

En dan praat ik nog niet eens over het geld..

.

Een simpele vraag, waar ik een antwoord van jou op wil...'''vind jij dit liefde, liefdevol van hem''?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Shit.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 30 juni 2015 @ 15:35:

Shit.Ach, er komt vast nog wel iemand in een vergelijkbare situatie in dit topic terecht die misschien iets aan je antwoord heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem21122014 schreef op 01 september 2014 @ 11:55:

2 eigen bedrijven maar geen normaal berichtje kunnen schrijven...

tuurlijk.

En wat denk je zelf verder? Of je gooit hem eruit of je leeft lekker zo verder.AMEN
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 30 juni 2015 @ 15:40:

[...]





Ach, er komt vast nog wel iemand in een vergelijkbare situatie in dit topic terecht die misschien iets aan je antwoord heeft.

Hahaha....nou.......van mij als vrouw kerol>?

haha..
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven