Man zoekt hulp: wil ze mij nu echt?

02-09-2014 15:43 51 berichten
Dag lieve dames,



Ik ben een single man van 34, en sinds kort heb ik via een grote datingsite een vrouw ontmoet welke mij benaderd heeft, (ook wel een leuke ervaring). We zijn beide "gescheiden" en hebben een dochter en zoontje.



Na een paar dagen whatsappen zouden we een drankje doen, ware het niet dat haar oppas niet kwam...maar niet getreurd! Het weekend wat daarop volgde hadden we beide de kids en stelde ik voor om ze mee te nemen naar een indoorspeelparadijs zodat wij konden kletsen. Maar blijkbaar had haar ex de kids dat weekend en was zij kindervrij...maar we hebben haar toch opgehaald en elkaar ontmoet :-) de kids speelden, en wij kletsten...zelfs zo lang dat ik te laat weg ben gegaan om de kids weer terug te brengen!



Nu ben ik een tijdje vrijgezel, en meerdere (uiteenlopende) dates gehad. Ik kon aan kleine dingen merken, (ze raakte me soms even aan als ze iets vertelde....goed?) dat er een klik is. Zij had dus voor afgelopen donderdag een betrouwbare oppas geregeld, en ik heb haar mee uit eten gevraagd



Superavond! Na het eten nog een drankje gedaan in een bar waarna ik haar dus thuis heb afgezet. Hoewel ik haar woest aantrekkelijk en lief vindt...heb ik geen aanstalten gemaakt om haar te zoenen..mijn gevoel zei dat dat misschien te vroeg voor haar zou zijn. (eigenlijk was dit de eerste date en dan zoen ik nooit)



Maar een dikke knuffel en de bekende 3 zoenen kan ook geen kwaad toch?



Nu komt het:



Ok we hebben elke dag wel ff app contact en de blozende kusjes gaan heen en weer. Afgelopen zondag heb ik gevraagd of ze zin had om op een avond bij haar thuis (kids op bed) of bij mij gezellig een drankje te doen. Voor de duidelijkheid: I wanna kiss her, dat andere komt wel als je elkaar langer blijft zien vind ik.



Ze reageerde op zich positief maar wilde er nog over nadenken en ze zou mij zsm laten weten, maar ze vond het leuk dat ik het vroeg. Ik zei dat ik ideetjes aan wil dragen maar niks wil pushen.



Wat moet ik nu doen? Ik heb de vraag gesteld..het is aan haar om daar iets mee te doen? Ik wil er niet weer naar vissen want ik wil niet desperate overkomen. En wat ik zeker niet wil...eindeloos whatsappen en vrienden blijven want die heb ik wel.



Ik wil haar hart veroveren...ik heb echt het gevoel dat we een goede match zijn. Wat kunnen jullie dames mij adviseren hoe ik me nu moet opstellen of aanpakken?



Alvast bedankt! X
Alle reacties Link kopieren
Je loopt te hard van stapel.
Ahum...Nou mijn oprechte excuses voor het feit dat ik die bewoordingen heb toegepast. Ben zelf een vader die zijn plichten niet ontloopt meer niet!



Maar hier en daar heb ik intussen wel een nuttige tip kunnen vinden hier dank u
quote:lucky82 schreef op 02 september 2014 @ 16:24:

[...]





Helemaal mee eens! Je klinkt als een puber.lol!
Alle reacties Link kopieren
quote:gentle34 schreef op 02 september 2014 @ 16:31:

Ahum...Nou mijn oprechte excuses voor het feit dat ik die bewoordingen heb toegepast. Ben zelf een vader die zijn plichten niet ontloopt meer niet!



Maar hier en daar heb ik intussen wel een nuttige tip kunnen vinden hier dank uVindt je het zelf wel netjes om zo te praten over de vader van haar kinderen? Je kent die man niet eens en je hebt met haar nog maar 1 date gehad. Je zet jezelf nu al boven hem. Daarnaast vind ik het oerdom om kinderen al op een 1e date mee te nemen. Getuigd allemaal niet echt van volwassen gedrag.
Derde date thuis betekent seks. UIt haar antwoord maak ik op dat zij dat ook zo opvat en dat ze daar geen zin in heeft.
Alle reacties Link kopieren
Je niet teveel aantrekken van die negatieve (chagrijnige) reacties. De meeste vrouwen hier leven op ONS en dus vanzelfsprekend niet zo vrolijk en positief. :p



Ontopic: goed bezig! Ik denk wel dat ze jouw aanpak waardeert. Gun haar wel de tijd om erop te reageren. Tenslotte heeft zij als eerste toenadering gezocht, lijkt me wel iemand die toch ook graag es de touwtjes in handen heeft. ;)



Ik vond het trouwens wél een leuk idee om de kinderen mee te nemen. Uiteindelijk hebben jullie allebei wel mannelijke en vrouwelijke vrienden. Het lijkt me dan wel vergezocht dat jullie hierdoor de kinderen bij jullie date betrokken. Succes en laat weten hoe het verder loopt! ;)
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik heb geen kinderen maar ben wel een vrouw en single. Op het moment dat een man mij na 1 date al vraagt om thuis af te spreken, zet ik een stapje terug. Gaat mij persoonlijk een tikkeltje te snel. Ben wellicht ouderwets :p. Het hoeft natuurlijk niet, dat je sex hebt zodra je bij iemand thuis afspreekt, maar... Vaak komt het daar wel op neer...



Zou nu even afwachten. Vooral niet als een hond erachter aan gaan. Komt zo desperade over... En dat is niet goed .



Verder: die "klojo ex" is wel de vader van haar kind / kinderen. Hij zal altijd een bepaalde rol in haar leven spelen. Als je kans wilt maken zou ik dit soort dingen niet naar haar roepen... Komt nou niet bepaald goed over. Ookal denkt zij zo over hem ;).
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf gescheiden met kinderen en ik begrijp niet dat zij er zin in had om met een date en zijn kinderen in een indoorparadijs te zitten. Jaja, jullie lekker kletsen... in zo'n gezellig hol zonder daglicht met de akoestiek van gillende kinderen... Ik begrijp ook niet dat een man dat voorstelt met zijn kinderen erbij. Ook al word je geïntroduceerd als 'gewone vriendin' en vervolgens vraag je dan of zij jou ontvangt (met haar kinderen op bed, maar die kunnen naar beneden komen en dan zou ze je moeten voorstellen als eh... 'een gewone vriend' zeker?).... Goed, er is daarna nog een etentje geweest begrijp ik... maar al met al wel heel veel in korte tijd om te verwerken!
Alle reacties Link kopieren
Tja ik zou de kriebels van je krijgen.

Ben het volledig eens met Vivinnetje.....daten in een ballenbak



Vervolgens heb jij het over die klojo ex , ik persoonlijk gruwel van het woord "kids " maar dat is dus persoonlijk.

Als je net zo praat als je schrijft " hihi, ahum en nou ja lees je eigen posts nog eens door zou ik zeggen.



Je wil jezelf laten overkomen ( misschien ben je dat ook ) als een "joviale "jonge" vent die middenin het leven staat een toegewijde vader is en in is voor een nieuwe uitdaging hihi relatie in zijn leven ".





Oké of ze je wil?

Geen idee vraag het haar .
Nooit wachten met zoenen als hier een goede gelegenheid en gevoel voor was , daten is toch geen 10 stappen plan ?
Alle reacties Link kopieren
34 single, 2 kids, en je wil niet neuken? Waardeloos...
Alle reacties Link kopieren
Je wilt zoenen, desnoods bij haar thuis waar de kinderen bij zijn. Je bent niet bezig haar te leren op je gemak, verder kom je nogal kinderachtig over. Misschien valt zij niet op snel en kinderachtig. Ook je kids op de eerste date....



Veel te veel, te snel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
[quote]nadiatje33 schreef op 02 september 2014 @ 16:52:

Je niet teveel aantrekken van die negatieve (chagrijnige) reacties. De meeste vrouwen hier leven op ONS en dus vanzelfsprekend niet zo vrolijk en positief. :p



Pardon? Vanwaar deze conclusie?



Maar even on topic. Laat jullie kinderen hier nog even buiten, dat vind ik ook veel te vroeg.

Dat zou ook een van haar bedenkingen kunnen zijn?



En hihi en klojo zou ik ook niet blij van worden.

(En nee ik ben niet negatief, chagrijnig en doe zeker niet aan ons)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen wil met zomaar iedereen een vaste relatie en op de eerste date al iemands kinderen ontmoeten. Ik heb liever een goede ons op zijn tijd dan dat ik na de eerste date al langdurig vast zit aan een giechelende klojo en zijn kinderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Deze dame heeft al 1 klojo te veel in haar leven namelijk haar ex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt haar hart veroveren, je wilt haar zoenen, maar je doet het niet?

Persoonlijk zou ik afknappen als er niet gezoend wordt

Maar goed, ik ben dan ook een onwijze zoener



En het moment dat mijn potentieeltje blozende kusjes gaat sturen EN niet zoent....mwah, dan haak ik af
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het toen ik net ging daten met kleine kinderen heel irritant dat hij maar vond dat ik oppas moest gaan regelen of dat hij vond dat hij wel kon komen als de kinderen op bed lagen.

Die date begreep het dan totaal niet vond ik dan weer. Vooral het snel weer willen afspreken werkte bij mij erg benauwend. Ik kon in het begin om het weekend, en als het serieus zou worden dan zou ik wel verder kijken.



Niet dat jij dat zo doet hoor, maar een pas gescheiden vrouw heeft gewoon weinig vrijheid. Geef haar ietsjes meer ruimte, vind ze vast fijn.
Hoewel ik geen namen ga noemen heb ik het idee dat er dames bij zitten die zelf gefrustreerd, kinderloos en liefdeloos zijn en kennelijk hun tijd spenderen met afzeiken van anderen I.p.v nuttige tips te geven. Wekt ook nog medelijden van mijn kant



Zou het mijn eerste keus zijn om op deze manier te meeten? Nee



Zou je soms in voorkomend geval de gelegenheid moeten nemen om als ouders en singles de agenda's zo af te stemmen dat er geen maand over heen gaat? Ik denk van wel.



Dat gezegd hebbende. Voor mij geldt: dates, ONS, sexdate been there done That! En zou het gewoon fijn vinden om weer met iemand iets op te bouwen, rustig aan inderdaad. Weet dat de valkuil van te snel willen op mijn pad ligt maar ga daar voorzichtig omheen lopen ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je horen dan?



Je vraagt wil zij mij nu echt? Je hebt na 1 date de hengel uithangen...dus het is afwachten...wil zij jou echt na 1 date. Geen idee...ik hoop voor jou dat zij de moeite neemt om je beter te leren kennen. Ik zou niet meteen in de paniek schieten wanneer je een paar dagen niets hoort. Zij heeft het druk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:gentle34 schreef op 02 september 2014 @ 20:03:

Hoewel ik geen namen ga noemen heb ik het idee dat er dames bij zitten die zelf gefrustreerd, kinderloos en liefdeloos zijn en kennelijk hun tijd spenderen met afzeiken van anderen I.p.v nuttige tips te geven. Wekt ook nog medelijden van mijn kant







Niet gefrustreerd, bewust kinderloos, en al jaren een liefdevolle relatie

Die me op de eerste date gewoon vertelde dat ik een lekker wijf was met bijbehorende zoen



Maar wat wil je horen dan?

Hoe zij denkt?

Dat weten wij toch niet?

Wij kennen haar niet!

Wij kunnen alleen redeneren vanuit ons eigen blikveld

Ik ik zou niet staan te trappelen van enthousiasme als een man geen enkele fysieke toenaderingspoging doet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik persoonlijk zou al afknappen als ik erachter kwam dat een vent waar ik een oogje op heb een topic opent op Viva, maar dat terzijde.

Heb geen tips, vind dat mijn voorgangsters hier aardig de spijker op de kop slaan
Hier ook op de eerste date met vriend lekker gezoend! Hij vroeg dat heel schattig, of hij me mocht zoenen. Jaaaa, dat mocht hij zeker! Je voelt toch of die klik en die chemie er is?!



Je komt me nogal krampachtig over en inderdaad... afspreken in de ballenbak met de kinderen?! Als de kinderen op bed liggen?! Braak!! Afknapper!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:gentle34 schreef op 02 september 2014 @ 20:03:

Hoewel ik geen namen ga noemen heb ik het idee dat er dames bij zitten die zelf gefrustreerd, kinderloos en liefdeloos zijn en kennelijk hun tijd spenderen met afzeiken van anderen I.p.v nuttige tips te geven. Wekt ook nog medelijden van mijn kant



Zou het mijn eerste keus zijn om op deze manier te meeten? Nee



Zou je soms in voorkomend geval de gelegenheid moeten nemen om als ouders en singles de agenda's zo af te stemmen dat er geen maand over heen gaat? Ik denk van wel.



Dat gezegd hebbende. Voor mij geldt: dates, ONS, sexdate been there done That! En zou het gewoon fijn vinden om weer met iemand iets op te bouwen, rustig aan inderdaad. Weet dat de valkuil van te snel willen op mijn pad ligt maar ga daar voorzichtig omheen lopen ;)



Pardon ? flapdrol ehm hihi



Deze single moeder fijn leven etc , zou nooit maar dan ook nooit gaan daten met een vent in een ballenbak met zijn kinderen.

Daarnaast zou ik ook nooit ingaan op het verzoek van hem om langs te komen terwijl mijn kinderen op bed liggen.

Hij past zich lekker aan mijn agenda aan , je weet wel als de kinderen bij de andere ouder zijn . hihi.



En als daar dan een maand overheen moet gaan , dan is dat zo , wil de hihi man dat niet dan kan hij hihi lekker de eerst komende papadag in een ballenbak gaan "meeten" met een ander.



Hihi
Alle reacties Link kopieren
TO klinkt als een meisje van 15
quote:Lilith75 schreef op 02 september 2014 @ 21:30:

[...]





Pardon ? flapdrol ehm hihi



Deze single moeder fijn leven etc , zou nooit maar dan ook nooit gaan daten met een vent in een ballenbak met zijn kinderen.

Daarnaast zou ik ook nooit ingaan op het verzoek van hem om langs te komen terwijl mijn kinderen op bed liggen.

Hij past zich lekker aan mijn agenda aan , je weet wel als de kinderen bij de andere ouder zijn . hihi.



En als daar dan een maand overheen moet gaan , dan is dat zo , wil de hihi man dat niet dan kan hij hihi lekker de eerst komende papadag in een ballenbak gaan "meeten" met een ander.



Hihihi,hi, +1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven