Prijzen kledingbeurs

02-09-2014 22:07 6 berichten
In plaats van MP ga ik binnenkort proberen om kleding van zoon en dochter via een kledingbeurs te verkopen. Bedoeling is dat ik de kleding aanlever en organisatoren t verkopen. Ik mag de prijs vaststellen van de kleding.



Het grote werk zit er op (wassen en strijken) maar nu komt t prijzen wat ik lastig vind. Ik wil graag verkopen maar niet alles voor ern habbekrats wegdoen. Wat zijn gangbare prijzen voor kledingbeurzen? Kleding is in goede staat. Varieert van Hema tot Donaldson en van simpel tshirt tot mooie winterjas.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen weekend op een neuzelbeurs gestaan met de kleding van m'n zoontje. Is misschien niet helemaal zoals jouw beurs denk ik, maar ik vroeg voor simpele t shirts een euro, broekjes variërend tussen 2,50 en 5 euro, jasjes een 10tje.



Succes
Alle reacties Link kopieren
Ik breng ze naar een kinderkledinginbrengwinkel, en krijg de helft van de opbrengst. De winkelier bepaalt de prijs. Veel inbreng heb ik zelf al eerder daar gekocht, en gaat dus een derde ronde in (of een vierde, vijfde).
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
http://mijntafel.nl/



Ken je dit concept ? Misschien is het ook wel in jouw buurt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik doe er niet meer aan mee, want hier brengt het echt niets op. Je moet de prijskaartjes er met een kruissteek aannaaien, dan ben je een hele avond aan het prijzen geweest en kun je na de beurs de opbrengst van 6 of 7 euro + nog een heleboel niet verkochte kleren weer ophalen.

Ik bracht er altijd alleen de hele mooie merkkleding heen, maar als ik daar bijv. voor een shirtje E 2 voor vroeg, verkocht ik het niet. Voor 50 cent soms wel, maar daar ga ik echt al die moeite niet voor doen. Het aanbod was er ook werkelijk gigantisch, dus ja, dan zakt de prijs he (hoewel de vraag ook enorm was hoor, rijen van 3 kwartier voor de kassa zijn geen uitzondering).
..
Dank allemaal!!!



Dat klinkt niet best Reiziger.. Gelukkig hoeft t hier niet met kruissteek. Ik zie t als voordeel nu dat mn kasten weer up to date zijn maar 50 cent is wel erg weinig zeg.. Ik ga eigenwijs zijn denk ik en toch wat hoger aanhouden.. Risico is natuurlijk dat ik t wedr mee naar huis neem maar een truitje van een goed merk voor 50 cent is echt een no-go.

Ik snap dat je t niet meer doet.. De beurs is over een week. Ik zal mn bevindingen laten weten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven