Geld & Recht alle pijlers

Nieuwe huis & Relatie breuk

02-09-2014 21:00 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik snap het niet. Als je ex helemaal geen inkomen heeft, hoe gaat hij dan zijn appartement betalen? En belangrijker, waarom kan je dan wel een woning huren als hij zijn naam erbij zet? Hij voegt toch niets toe aan het jaarlijks inkomen dan?
Alle reacties Link kopieren
En jij krijgt alle meubels mee? En wat ligt er op de vloer?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
@ gate ik heb wel een bijbaantje als zelfstandig thuiswerker waar ik ook een aardig zakcentje mee kan verdienen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sep1 schreef op 02 september 2014 @ 22:03:

@ blijfgewoonbianca ik heb alles mee geteld water,gas en elektriciteit, verzekeringen,telefoon abonnement,kinderopvang alles wat ik nodig heb



Wat houd je maandelijks over voor eten, kapper, kleding, reizen, luiers ?



Wat gaat je ex bijdragen voor jullie kind?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Webcammen. Tja. Krijg wel een beeld van dit idyllische gezinnetje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor; met een uitkering zal hij vast twee huurhuizen mogen huren....wat denk je nou zelf?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@ Bella hij werkt via uitzendbureau afgelopen zomer heeft hij een contract getekend tot 2017 terwijl werkelijkheid was het tot eind augustus dat is fout van uitzendbureau en ze kijken naar jaar inkomen vorig jaar heb ik niet gewerkt ex wel ik ga pas sinds februari naar school.
Alle reacties Link kopieren
Welke documenten moet je donderdag overleggen?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo kan ze het niet betalen???

Ze heeft evenveel inkomen als een bijstandsmoeder, en die redden het ook hoor.

Je krijgt gewoon huurtoeslag en met de andere toeslagen erbij lukt het prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie in mijn glazen bol dat John langs gaat komen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:suicideblond schreef op 02 september 2014 @ 22:11:

Hoezo kan ze het niet betalen???

Ze heeft evenveel inkomen als een bijstandsmoeder, en die redden het ook hoor.

Je krijgt gewoon huurtoeslag en met de andere toeslagen erbij lukt het prima.Ze gaan uit van haar jaarinkomen van vorig jaar en dat toen werkte ze niet.
Alle reacties Link kopieren
eten doe heb ik gerekend op 70 per week incl luiers huidige situatie doen we het met tien euro minder en we redden het makkelijk. reizen is gratis ( studenten ov) kleding elke 3 maanden voor kind van kinderbijslag. mijn ex gaat niks bijdrage want ik hoef niks van hem.



@ fame toevallig heb ik wat gespaard zo ong 2000 en ik krijg hulp van mijn famillie
Alle reacties Link kopieren
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat je verbonden blijft aan een agressieve man.



Die ook nog het recht heeft te allen tijde in JULLIE huis te mogen komen.



So much voor de veiligheid van jou en je kind.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
@ blijfgewoonbianca hij heeft geen inkomen dus ook geen uitkering hun zien studiefinancering als inkomen want daarom hadden wij toen geen recht op uitkering.



@ gatekeeper. documenten zijn al ingeleverd
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook op zoek maar iets kleiners. Zonder fraude. Trek tot die tijd on bij die mensen die je beloven te helpen. Regel het zelf. Zonder ex en legaal.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij ons huurhuis destijds eiste de woningbouw een ib60 (dus de inkomsten van vorig jaar) maar ook drie recente loonstrookjes, en een samenlevingscontract, juist omdat er nogal veel gefraudeerd werd daar in het verleden. Mensen die met zijn tweeën tekenden voor een woning waar vervolgens iemand alleen in ging zitten, dat wilden ze zo voorkomen.



Bij onze oude woningbouw had dit hele trucje wat je nu wilt gaan uithalen dus nooit gewerkt.

Ik weet niet wat die verhuurder eist...... En of je dit dus kunt uithalen.

Want als je er eigenlijk met twee volwassenen moet wonen dan vraagt de gemeente bijvoorbeeld ook hogere belastingen etc. En als jij dat dus vast moet leggen in een samenlevingscontract, dat jullie dus een gezin vormen dan zit je op alle fronten aan hem vast!
Alle reacties Link kopieren
@ Bella je heb gelijk dat hij agressief is en ik ga het niet goed praten maar hoe ik al eerder zij wel eens dit was de druppel, En ik weet zeker dat hij niet zomaar langs zou komen
Alle reacties Link kopieren
quote:sep1 schreef op 02 september 2014 @ 22:15:

@ blijfgewoonbianca hij heeft geen inkomen dus ook geen uitkering hun zien studiefinancering als inkomen want daarom hadden wij toen geen recht op uitkering.



@ gatekeeper. documenten zijn al ingeleverdStufi wordt niet gezien als inkomen, dus dat klopt niet. Daarnaast als jouw vriend jaren gewerkt heeft, heeft hij gewoon recht op een WW-uitkering.
Alle reacties Link kopieren
quote:sep1 schreef op 02 september 2014 @ 22:18:

@ Bella je heb gelijk dat hij agressief is en ik ga het niet goed praten maar hoe ik al eerder zij wel eens dit was de druppel, En ik weet zeker dat hij niet zomaar langs zou komenZoals je zeker wist, dat hij je niet zou slaan??
Alle reacties Link kopieren
Jij weet helemaal niks zeker. Als zijn naam op het huurcontract staat heb jij geen poot om op te staan en mag hij daar gewoon wonen. Wat hij vast wel leuk vindt want beter dan die kamer waar hij nu zot.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
@ Siska samenlevings contract is dat het zelfde als bewijs van inschrijving in huidige woning ? want dat is het enigste wat ik heb qua bewijs. die vrouw van woning bouw was redelijk makkelijk want 2012 hadden we net boven de 20000 en dat is de inkomens eis terwijl 2013 bijna 18000 was en dat is onder de inkomens eis en toch krijgen wij de woning.
Alle reacties Link kopieren
Dit was de druppel?



En jij blijft met alle draadjes die er zijn met hem verbonden?



Je had helemaal niet uit elkaar hoeven gaan hoor.

Want alles blijft bij het oude.



En ja.

Natuurlijk gaat hij wél langskomen.

Want het is ook ZIJN huis en jij kunt hem daar niet weren.



Leer mij agressieve mannen kennen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Is tijdelijke huur misschien een optie voor je? Zo zijn jij en je kindje niet afhankelijk van je ex en kan jij met je woonpas in de tussentijd reageren op een huurwoning die je in je eentje kan betalen.
Alle reacties Link kopieren
Vriend kan wel jaren gewerkt hebben. Zeg 4. Dan heeft hij 4 maanden ww. En dan houdt het op. Ik neem aan dat dit tieners of net tieners af zijn. Iig 26-
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat Fame zegt.



Hij heeft je helemaal in zijn klauwen.

Succes.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven