Vermoed een miskraam, maar nu al 24 uur geen bloedverlies?

31-08-2014 20:30 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ben even heel benieuwd naar jullie ervaringen. Vorige week positief getest. Niet verwacht, maar man en ik waren binnen 2 tellen om :-)



Na 5 dagen op een roze wolk te hebben gezeten, zag ik bloed bij het afvegen. Nu heb ik voor onze tweede zoon 3 miskramen gehad. Schrok en dacht:'Daar gaan we weer...' Zou nu een week of 6 zwanger zijn.



Nu zijn we ongeveer 4 dagen verder, en heb ik zeker al 24 uur geen bloedverlies meer gehad. Heb ook niet veel gebloed, voornamelijk met vegen dus. 1 keer een druppel in de pot.



Dit herken ik dus niet van mijn vorige miskramen, dat werd gewoon steeds erger.



Heeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig word ik dus een ienimini beetje blij, maar ga toch maar even van het ergste uit. Ook omdat ik bij de jongens nul bloedverlies had. Ik vraag me dus af of er meer dames zijn die ook zo lang geen bloedverlies hadden en die toch een miskraam kregen. Ik voelde me enorm zwanger, maar heb dat nu niet meer, al weet ik even helemaal niet meer hoe ik me moet voelen



Ik weet dat het afwachten is en ga morgen bellen met de vlos, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Geen ervaring maar wel veel sterkte morgen. Ik ken verhalen bij wie het goed af liep en bij wie het niet goed afliep. Er bestaan wonderen, wie weet ook voor jullie
Ik heb hetzelfde gehad.

Eerst een miskraam met veel bloedverlies(wist eerder dat het mis was dmv echo en daarna dus bloedverlies).

Na deze miskraam een gezonde zoon gekregen.

Bij de volgende zwangerschap ook bloed met afvegen. Ik dacht zelf ojee daar gaan we weer! Maar het is allemaal goed gegaan en m'n tweede zoon is inmiddels anderhalf.

Ik hoop voor jou dat het ook gewoon goed blijft gaan.
tussen de eerste en de tweede vier miskramen gehad. Bij de zwangerschap van de derde een nacht flink bloedverlies, daarna bloed bij afvegen, en dacht net als jij, daar gaan we weer. Maar de volgende dag toch een goede echo en de verdere zwangerschap verliep ook goed. Sterkte vannacht.
Ik ook ervaring, maar dan positief. Drie kinderen en elke zwangerschap bloedverlies tot de 12 weken. Wisselend van bloed bij afvegen tot maandverbanden vol. nooit een miskraam gehad.

Heel veel sterkte, het kan echt alle kanten op!
Bij mij bleek het achteraf hoogstwaarschijnlijk gewoon een innestelingsbloeding te zijn geweest. Een tante werd na de conceptie nog vier keer ongesteld op de normale tijd en een vriendin had een miskraam van een kindje dat later van een tweeling bleek te zijn, de ander is inmiddels een tiener.



Je zult het dus toch moeten afwachten
Hier verschillende ervaringen.



De eerste zwangerschap heel klein beetje bloed met afvegen en 3 druppels bloed in een tijdsbestek van een uurtje misschien. Dat was dus een miskraam.



Tweede zwangerschap hele heftige bloedingen 4 weken lang en niks aan de hand...
Ik heb een miskraam met nauwelijks bloedverlies gehad tot het 2 weken later pas echt loskwam. En een zwangerschap met een goed einde met net wat meer bloedverlies.

Ik hoop dat je snel een echo krijgt met goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Het zou ook heel goed een geknapt bloedvaatje kunnen zijn! Maar ik denk dat je moet afwachten, ik hoop op het beste voor jullie!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
hoe is het gegaan vandaag?
Hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Even een blije update: heb geen bloedverlies meer gehad



Ik heb morgen een echo bij de vlos, om half 5. Fingers crossed, hé?!



Ik laat weten hoe het was!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, bedankt voor de reacties
*duimduimduimduimduim*



(een duim-smiley zou wel handig zijn )
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook bij drie van negen zwangerschappen bloedverlies gehad. Dat zijn nu drie gezonde meiden.

Bij mijn miskramen had ik wel echt veel bloedverlies met kramp. Bij een zwangerschap was het een tweeling in aanleg waarbij de een het wel gered heeft en de ander dus naar buiten kwam. Voor die halve mk geen echo's gehad toen dus wist niet dat het er in aanleg twee waren. Toen ik dus het vruchtje verloor dacht ik dat het over was. Twee dagrn later op controle bleek dat er toch nog een kindje zat. Wat een opluchting
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Mijn moeder had ook bloedverlies toen ze zwanger was van mij.

Succes morgen!
Ik duim mee!
Alle reacties Link kopieren
Is het al half 5?!
Hier ook een positief verhaal!



Voor zover ik het kan beoordelen had ik wel iets meer bloedverlies dat jij. Kleine stolsels ook.

Was/is m'n eerste zwangerschap, bij bijna 7 weken een goede echo na het bloedverlies! Nog

Steeds zwanger! Was wel een week minder ver maar een kloppend hartje!



Na de goede echo nog een aantal keer bloedverlies gehad bij het vegen maar inmiddels 26 weken zwanger!



En tot half 5 duurt nog heeeel lang weet ik uit ervaring, ik had toen ook een afspraak om half 5!!!



Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Oh_ life succes met wachten! Ik zit in een zelfde soort situatie maar hoef maar tot 12:15 uur te wachten en zelfs dat vind ik al lang. Hoop dat we eind van de dag allebei heel blij mogen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het duimen allemaal



Theia, jij schrijft toch mee in het eind-april topic? Ik volg dat met een schuin oog Als het goed blijkt te zijn zou ik ong. 23 april uitgerekend zijn. Ik voel me goed, moet ik zeggen. Nou ja, goed.., in de zin van zwanger. Dat gevoel is weer terug. Ik stond vanochtend onder de douche en kon m'n navel al veel beter zien Normaal is dat zo'n diepe krater, maar nu 'vlakker'.



Ben wel bang dat ik het me allemaal verbeeld, al heb ik nu al dagen geen bloedverlies meer. Denk wel de hele tijd wat te voelen (lopen). Nou, je mag bijna, meid! Ik hoop zo, zo, zo, ZO dat het goed zit bij je!



Als ik goed nieuws heb om half 5 ga ik meeschrijven in 't topic
Alle reacties Link kopieren
Klopt, ik schrijf ook in dat topic.

Ik denk 25 april te zijn uitgerekend als alles goed zit, dus hoop maar dat ze met de echo wat kunnen zien vandaag. Kan ook nog net te pril zijn..

Bij mij is het bloedverlies er wel al zes dagen, maar dan weer niet zo veel en heftig als bij mijn miskraam 2,5 geleden.



Ik duim voor je en hoop dat je snel in het topic kan mee schrijven!
Alle reacties Link kopieren
En? En? En?

Ik hoop dat je hetzelfde nieuws hebt gekregen als ik, want dat zou betekenen dat alles in orde is en je gezellig mee gaat schrijven.

Hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
Oooooh, wat super dat het goed is!!! Hopelijk blijft het zo goed gaan, toppie!



Ik ben geen meter opgeschoten met de echo. In die zin, er zat wat, maar er was geen hartactiviteit. Dat zou moeten met deze termijn. Nu kan ik me in de termijn vergissen, want ik weet de eerste dag van m'n laatste menstruatie niet. Maar de vlos was niet positief en wenste me sterkte bij het afscheid.



Het is dus niet helemaal uitgesloten dat het nog goed komt, heb voor volgende week een nieuwe echo staan. Dan moet er een hartje kloppen, anders krijg ik meteen een verwijsbrief voor een curretage.



Zelf weet ik het even niet meer, ik voel me zwanger, maar misschien is dat nog een restje hormonen... Argh, irritant...! Hoop dat jullie nog een weekje willen duimen...
Och meid toch... wat is dit rot, hoever denk je nu zelf dat je zou moeten zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven