Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
T kan niet zijn dat TO de man van 55 is en vraagt om een mening over zijn ranzige gedoe? Je hebt vaker van dat soort types die dan een mening willen over wat ze doen..
quote:goudenmaantje schreef op 29 augustus 2014 @ 11:08:

T kan niet zijn dat TO de man van 55 is en vraagt om een mening over zijn ranzige gedoe? Je hebt vaker van dat soort types die dan een mening willen over wat ze doen..Denk het niet,to is volgens mij gewoon een Noorse bosbewoner..
quote:diamond-gloss schreef op 29 augustus 2014 @ 11:28:

[...]





Denk het niet,to is volgens mij gewoon een Noorse bosbewoner..
Alle reacties Link kopieren
Sorry, geen verdere informatie er nog over. We horen denk volgende week meer.. Partner moest ook naar het bureau omdat hij de man had 'bedreigt' zielige vent ook.
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Ach Sascha, wat ben je toch een fantast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Camille schreef op 30 augustus 2014 @ 14:54:

Ach Sascha, wat ben je toch een fantast.Inderdaad, en nog een hele slechte ook.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Camille schreef op 30 augustus 2014 @ 14:54:

Ach Sascha, wat ben je toch een fantast.



Inderdaad, jouw vriendin vond het helemaal niet raar dat jullie zomaar haar dochter bij die kerel weghaalden? Ze werd niet boos op jou? Vroeg niet:'waar bemoei je je mee?'

Er rammelt van alles aan je verhaal, waarom schrijf je hier zulke dingen?
quote:lila01 schreef op 30 augustus 2014 @ 17:30:

[...]





Inderdaad, jouw vriendin vond het helemaal niet raar dat jullie zomaar haar dochter bij die kerel weghaalden? Ze werd niet boos op jou? Vroeg niet:'waar bemoei je je mee?'

Er rammelt van alles aan je verhaal, waarom schrijf je hier zulke dingen?Ik vermoed een hele dikke duim en aandachtstekort.
quote:Alixane schreef op 30 augustus 2014 @ 16:37:

[...]



Inderdaad, en nog een hele slechte ook.



Een hele slechte fantast idd ..

Sascha dat kan beter hoor.!
Dit kan wel echt zijn hoor. Toen ik 15 was had ik een vriendinnetje die ook 15 was en die kreeg een relatie met een vent van 47 en haar ouders vonden dat helemaal prima. Alleen is het wel drama geworden in de rest van die familie.



Hoe dat is afgelopen weet ik niet, ik mocht van mijn moeder nooit meer met haar omgaan sinds zij erachter kwam.
Alle reacties Link kopieren
Nee Kiki, dit verhaal is ècht niet echt. Lees maar eens nauwkeurig na. Maar inderdaad zullen dergelijk soort casussen in real life wel voorkomen. Sneu dat Sascha op deze manier haar aandacht geilheid en sensatielust bevredigd, althans daar lijkt het sterk op.
Dit is pedofilie jakkes wat moet een man met een meisje van 14 dat is nog een kind daar kan aangifte tegen gedaan worden dus zeggen iddd
quote:manoislief schreef op 31 augustus 2014 @ 12:47:

Dit is pedofilie jakkes wat moet een man met een meisje van 14 dat is nog een kind daar kan aangifte tegen gedaan worden dus zeggen idddAls het echt waar was dan kon er idd aangifte gedaan worden maar dit verhaal is uit de dikke duim van sascha gezogen..
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar deze vriendin van jou is een

zielig excuus voor een moeder en zou eens even wakker moeten worden. Haar kleine 14 jarige dochter met zo'n smerig pedofiel kerkmannetje laten rollenbollen. Bah. Ik zou zelf aangifte doen en die vriendin van jou een klap in haar smoel geven. Ziek wijf.

Ik hoop dan eigenlijk dat het verhaal nep is.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 28 augustus 2014 @ 14:27:

[...]



Laatst nog een zaak bijgewoond waarbij de moeder van een 5 jarig meisje het toestond dat haar partner, de stiefvader van het meisje, het meisje verkrachtte. En als hij straks vrijkomt neemt ze hem weer in huis.



Dit soort dingen komen dus voor, niet iedereen heeft gezond verstand.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel blij te lezen dat dit een lulverhaal is. Is toch weer een pedo minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af of het niet over de dochter van TO gaat waarbij de vriendin er bij verzonnen is als dekmantel.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven