ex berichtje sturen of niet?

02-09-2014 19:48 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd!!
anoniem_206794 wijzigde dit bericht op 03-09-2014 14:24
Reden: achteraf spijt van mijn verhaal hier op het forum
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:girll26 schreef op 02 september 2014 @ 20:05:

Oke zie het al niet doen dus.heb beetje in een achtbaan van emoties gezeten want vlak na onze breuk overleed mijn moeder onverwachts.ik vond dat heel erg en hem en mijn moeder kwijt maar ik moet maar accepteren en hopen dat ik ooit weer het geluk vind.zullen jullie dan nog wel op straat met elkaar praten of okk negeren?ik vind negeren moeilijkJullie zijn geen vrienden, jullie hebben elkaar ook niks meer te melden. Gewoon hoi... En doorlopen. Er is niks meer.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Gek genoeg kom ik mijn exen zelden op straat tegen.

Maar als we niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan zou ik best gedag zeggen.



Maar ik zou er niet voor door zijn straat gaan fietsen of zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee, zeker niet doen. Misschien ook handig om zn nummer te wissen. Die heb je ook niet meer nodig.
Nee zielepiet, laat hem met rust en neem tinder
Alle reacties Link kopieren
Nee.



!
Erger je niet, verwonder je slechts.
Alle reacties Link kopieren
Jouw motieven zijn niet zuiver. Dood van zn pa aangrijpen om tóch te whatsappen... Niet doen, begint tegen stalken aan te schurken. Tenminste, zo zou ik het ervaren...



laat gaaaaan...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Hij is duidelijk genoeg. Ik zou zijn nummer ook wissen, kun je ook niet meer telkens kijken. En gewoon hoi zeggen als je hem tegenkomt. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Zolang je niet voor z'n deur gaat liggen...?
quote:Summerdance schreef op 02 september 2014 @ 19:59:

Welk gedeelte van, ik wil niet meer dat je appt, begrijp je niet?ze begrijpt het gedeelte NIET MEER niet.
Alle reacties Link kopieren
-
quote:girll26 schreef op 02 september 2014 @ 21:35:

Ik begrijp het zeker wel maar zoals gezegd ik heb nog een zwak voor hem.maargoed inderdaad als ik hem zie maar gewoon hoi en meer niet...denk ook dat hij meer hoi en doei praatje bedoeld dus



dat denk ik ook..... en heel goed van je als je jezelf kunt beheersen en je die man zijn eigen leven laat leiden.

hij zal je er meer om waarderen dan dat je een wig probeert te drijven tussen hem en zijn huidige lief.
quote:viva-amber schreef op 02 september 2014 @ 19:58:

Je wilt geen berichtje sturen uit respect. Jouw motieven zijn puur egoisme en hebben te maken met het feit dat jij nog gevoelens hebt. Hij wil geen contact, ook geen app. Hij zal hooguit beleefd tegen je zijn wanneer hij je op straat tegen komt. Hij wil helemaal niet aan jou herinnerd worden op sterfdag van zijn vader.

Je maakt jezelf veel te belangrijk.

Dit. Ik zou het in zijn schoenen vooral ontzettend naar vinden als je appt. Gewoon omdat je wanhopigheid er al zo dik bovenop lag blijkbaar dat hij niet meer wil appen, en het waarschijnlijk erg duidelijk is dat je zoiets aangrijpt om tóch nog je zin door te drijven en contact te hebben.



Dat je moeder vlak nadat jullie relatie overging is overleden is heel naar, nog veel sterkte daarvoor. Maar je ex, en of jullie wel of niet contact hebben, heeft daar op zich niets mee te maken lijkt me. Ook niet als je appt omdat het de sterfdag van zijn vader is. Of hoop je dat hij het ook terug doet, en ga je dan denken dat hij duidelijk nog om je geeft? Want ik verwacht dat je dan op twee punten op je bek gaat: hij gaat het andersom niet doen, en zelfs al zou hij dat doen, hij voelt niet (meer) voor je wat je wanhopig wilt dat hij voor je voelt. En ik denk niet dat je daar over zoiets achter wilt komen als het zover is, dus dat kan je maar beter in je hoofd prenten, en geen verwachtingen verder aanwakkeren.
En dat klinkt misschien harder dan ik bedoelde, maar zoals je nu bezig lijkt te zijn doe je jezelf alleen maar meer verdriet aan ...
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
''ik dacht : laat ik hem eens appen''. Doe eens normaal , joh!
Je ex zit er niet op te wachten. Waarom denk je trouwens dat hij niet serieus is met zijn huidige vriendin? Het is al eerder gevraagd: hoelang is het uit tussen jullie en hoelang is hij met haar ???



Nog veel sterkte met het overlijden van je moeder.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Stel:

Jij hebt een relatie. Na een paar jaar verbreek je de relatie.

Jij gaat verder met je leven en krijgt een nieuwe vriend waar je zeer content mee bent.

Dan stuurt je ex een berichtje. Uit beleefdheid antwoord je. Na een paar berichten heb je er schoon genoeg van. Vooral omdat hij nog gevoelens voor je heeft, waar je absoluut niet op zit te wachten.

Dat geef je hem keurig aan.

Vervolgens vraagt die ex zich af of hij NOG een berichtje sturen zal.

Wat zou jij hem dan adviseren?

JA!NEE!
Alle reacties Link kopieren
Nee! Wat naar van je moeder, daar deed hij ook niks mee. Geen enkele reden om dat omgekeerd wel te doen. Hup, zoek afleiding in échte mensen, niet in een fantasie die je nog over hem hebt.
Go green, fuck a vegetarian
Alle reacties Link kopieren
-
Nee
Wauw, het is al 3!! Jaar over?



Ga door met je leven, echt!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Google heeft je verhaal helaas weer opgeslagen, te laat met verwijderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven