Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik (seizoen 2)

07-07-2014 20:42 662 berichten
Morgen 8 juli begint seizoen twee van Vier handen op één buik, 20.30 uur op NED3. Wie kijkt er mee?

Bekende moeders dit seizoen: Tatum Dagelet, Leontien van Moorsel, Patricia Paay, Tanja Jess, Froukje de Both, Tooske Ragas, Barbara Barend en Ellemieke Vermolen.



vier handen op een buik bnn
Alle reacties Link kopieren
Met alle respect ro05, maar deze meisjes hebben wel meer problemen dan alleen hun leeftijd.
quote:Moonlight82 schreef op 30 juli 2014 @ 00:34:

Vond dat Tanja het erg goed deed. Niet overdreven vriendinnerig of als een soort tweede moeder willen zijn, gewoon nuchter en confronterend.



Ik vond deze keer de moeder (oma) wel meevallen. Op t kapsel na. Ze was wel realistisch, ook al viel het haar zwaar dat kind t huis uit moest.



Denk dat wel het maximaal haalbare eruit gehaald is in een paar maanden. t Zal altijd wel een probleemstel blijven, hopelijk gaan ze niet meteen voor een tweede/derde/vierde....



Ik heb twee aflevering teruggekeken. Ik vond dit een wat bleue aflevering, waarin Tanja het heel goed deed. Ik ben het met Moonlight eens dat het maximale eruitgehaald is.



Dit stel kan niet zonder begeleiding.
quote:*Ginger* schreef op 05 augustus 2014 @ 20:59:

Die moeder is ook nogal een blij ei he? Volledig idioot.



Nou, dat is wat ik ook dacht. Zo'n moeder neem je als kind toch niet serieus. Nou, dat deed ze ook niet. Dat ligt volledig bij moeder!



Ik vond moeder wel liefdevol, maar zonder ruggegraat. Volgens mij vond moeders het wel prima dat dochter zwanger is/was.
Als een ZMOK-school geen plaats meer biedt, dan is er alleen nog een MBO-niveau 1 voor haar. Ik snap wel dat zij (en haar moeder) niet de bagage hebben om dat zelf in werking te stellen. Een coach vanuit de GGZ zou goed zijn voor haar.
Ze vertelde dat ze ADHD had. Er zal veel meer spelen, want je komt niet meer gemakkelijk op een ZMOK-school. Daarvoor is het etiketje ADHD niet ernstig genoeg. Wat dat betreft vond ik dat ze het aardig op heeft gepakt na de bevalling. Dat met die loombandjes vond ik onbegrijpelijk. Geeft wel aan dat ze de verantwoordelijkheid in elk geval nog niet alleen aankan.
Was er gisteren geen aflevering??
Ik kon op uitzending gemist niks vinden.
Alle reacties Link kopieren
Nee. ivm het voetbal is er al 2 weken geen uitzending.
Roodkapje, wat ben jij een lekker hapje.
Wat? Door voetbal? Stom spel
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 20 augustus 2014 @ 20:23:

Wat? Door voetbal? Stom spel Ja stom he!
Alle reacties Link kopieren
quote:HelgaV schreef op 20 augustus 2014 @ 20:23:

Wat? Door voetbal? Stom spel Ik was ook al aan het zoeken...dan maar afwachten
Vanavond eindelijk weer een uitzending
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hèhè, dat voetbal moeten ze afschaffen
Alle reacties Link kopieren
Zin in!!
Verstandige dame Barbara Barend
Ik vond het wel vreemd dat je sommige dingen op je 19e nog niet weet. Ze is geen puber meer. Maar hopelijk pakt ze nu de draad wel op.
Alle reacties Link kopieren
Die jongen werd helemaal niet hard aangepakt. Sonja vond het maar normaal dat hij voor z'n verantwoordelijkheid weg liep. Hij miste zijn vrijheid.... Dus dan maar gewoon doen wat je wil.. Het werd maar als normaal gezien...
Alle reacties Link kopieren
Wel een prachtig kindje hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:vogelbekdiertje schreef op 02 september 2014 @ 23:32:

Die jongen werd helemaal niet hard aangepakt. Sonja vond het maar normaal dat hij voor z'n verantwoordelijkheid weg liep. Hij miste zijn vrijheid.... Dus dan maar gewoon doen wat je wil.. Het werd maar als normaal gezien...Sonja ? Barend ?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt er wel maar net aan welke bekende moeder er komt helpen he. Heb niet echt het idee dat Barbera haar nou echt veel geholpen heeft, uiteindelijk had ze nog steeds geen inkomen en geen woonruimte!
Zeg maar Spijker.
Help me even: 20 jaar en sinds 6,5 jaar bekeerd tot de islam na een leven met incest, drank, drugs, loverboys enz?
Wat een verhaal zeg. Ik ben er echt even stil van. Wat een leven heeft dit meisje gehad zeg.
Alle reacties Link kopieren
Wateen verdriet in zo'n jong leven zeg!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ja HelgaV ik zat ook al mee te rekenen om mijn vingers...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven