Entertainment alle pijlers

Victor Reinier is zo aantrekkelijk

02-09-2014 16:56 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk al jaren naar verschillende programma's op tv waarin Victor Reinier speelt maar blijf hem zo'n aantrekkelijk man vinden...



Maak niet uit dat hij ouder wordt hij blijft zo aantrekkelijk. Ik ben zelf 21 maar ik zou zo een beschuitje met hem gaan eten.



Hij speelt natuurlijk hele stoere scenes maar vindt hem er echt zo aantrekkelijk uitzien.

Is wel een beetje gek he terwijl ik 21 ben... En eigenlijk totaal niet op oudere mannen val!
Alle reacties Link kopieren
Het kwartje valt niet echt maylina? Ik vind hem echt een kwal van een vent, verlopen ook.
Alle reacties Link kopieren
Hij had jaren terug (rond 1998/1999) een verhouding met een 21-jarige studiegenote van mij, terwijl hij toen nog getrouwd was. Heeft ze zelf verteld. Toen mevrouw Reinier even haar hielen had gelicht, schijnt hij haar alle hoeken van zijn huis en van de echtelijke sponde hebben laten zien.



Of het waar is weet ik niet, maar het zou me van deze griezel niks verbazen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem niet, heb even plaatjes van hem gezocht. Hij heeft wel leuke ogen. Maar dat streepje als mond zou ik niet eens voelen als ik hem zou zoenen! Brrr.



EDIT: Nog een minuutje langer in zijn Google-ogen gekeken en ik vind hem toch wel een beetje engig.
quote:koekje77 schreef op 03 september 2014 @ 00:35:

Hij had jaren terug (rond 1998/1999) een verhouding met een 21-jarige studiegenote van mij, terwijl hij toen nog getrouwd was. Heeft ze zelf verteld. Toen mevrouw Reinier even haar hielen had gelicht, schijnt hij haar alle hoeken van zijn huis en van de echtelijke sponde hebben laten zien.



Of het waar is weet ik niet, maar het zou me van deze griezel niks verbazen.

- Hielen lichten

- Echtelijke sponde?



Ik moest Googlen, maar wat betekent echtelijke sponde? Maar ik geloof meteen dat het waar is. Hij heeft ook een presentator van BNN bij z'n keel gegrepen vorig jaar.
Alle reacties Link kopieren
De echtelijke sponde is gewoon het tweepersoonsbed van een echtpaar. En hielen lichten is even weggaan.



Victor Reinier, nooit van gehoord dus even gegoogled.



Nou.



Dit is 'm dus.







Niks bijzonders, iedereen heeft wel zo'n buurman, toch?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
@rdvv: een buurman is iemand die naast je woont, of in elk geval in dezelfde straat.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 03 september 2014 @ 01:48:

@rdvv: een buurman is iemand die naast je woont, of in elk geval in dezelfde straat.

Dank je!



Gelukkig heb ik niet zo'n buurman.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 03 september 2014 @ 01:46:

De echtelijke sponde is gewoon het tweepersoonsbed van een echtpaar. En hielen lichten is even weggaan.

Victor Reinier, nooit van gehoord dus even gegoogled.

Nou. Dit is 'm dus. [afbeelding] Niks bijzonders, iedereen heeft wel zo'n buurman, toch?Gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
Thnx voor het plaatje Dana.



Uberhaupt weinig aantrekkelijke Nederlandse Acteurs in den lage landen.



Zelfs Barry Atsma in zwembroek doet het hem niet echt.



Alhoewel een korte zoektocht mij zojuist heeft laten geloven dat ik het waarschijnlijk nog wel op ene Michiel Huisman zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Dames is dit echt? Dat is toch een hele lelijke man? Zo'n grof en doorrookt gezicht! Vreselijk!
Voor alle fans: Victor op 1 bij Pauw.
Alle reacties Link kopieren
quote:cleoleo schreef op 03 september 2014 @ 20:24:

Dames is dit echt? Dat is toch een hele lelijke man? Zo'n grof en doorrookt gezicht! Vreselijk!En een hautain karakter brrrrrrr.......................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat hij al getrouwd is en dat hij al zo oud is.... Maar 15 jaar jonger en..,

Er zijn inderdaad veel gekke verhalen in de ronden gegaan maar ja het is nog al makkelijk om er spook verhalen van te maken als iemand bekend is...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem niet leuk.



Persoonlijk vind ik Egbert Jan Weeber qua uiterlijk de leukste Nederlandse acteur, maar smaken verschillen sowieso natuurlijk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws voor de Victor fans die wat jong zijn: er liep een zeer geloofwaardige dubbelganger van hem rond op bij mij op de uni, maar wel twinitg jaar jonger en met een iets 'lievere' uitrstraling. De beste jongen was ook erg aardig trouwens. nee, ik heb zijn nummer niet



Ik moet samen met mijn vriend altijd weer heel hard lachen om die scene uit het voorstukje van Flikken Maastricht met Wolfs (Victor Reinier) op zijn midlifecrisismotor met zn midlifecririszonnebril. Wolfs is vooral in de eerste seizoenen een enorme karikatuur. Maar ik vind hem desalniettemin ook wel wat hebben, en FM kijk ik graag!
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzebeestje schreef op 03 september 2014 @ 02:36:

Thnx voor het plaatje Dana.



Uberhaupt weinig aantrekkelijke Nederlandse Acteurs in den lage landen.



Zelfs Barry Atsma in zwembroek doet het hem niet echt.



Alhoewel een korte zoektocht mij zojuist heeft laten geloven dat ik het waarschijnlijk nog wel op ene Michiel Huisman zou kunnen.



- Everon Jackson (jammer dat hij op mannen valt)

- Jan Kooiman

- Chris Zeegers

- Jimmy Geduld (in zijn jongere jaren dan)

- Tim Immers (in zijn jongere jaren)

- Tygo Gerdinand

Mwah, dat zijn naar mijn mening best smakelijke hapjes. Beter dan die kwal van een Victor... Juk!
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een ongelofelijke graflul.

Opgeblazen ego, opgefokt, ranzige uitstraling en niet bijster intelligent (al probeert hij wel altijd slim over te komen).



Naar eigen zeggen is hij een "Sean Penn man".



Hier mist alleen nog die rode roos tussen z'n tanden:



Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik ben het met TO eens. Ik vind hem heerlijk. Ook al is het misschien een lul.
Alle reacties Link kopieren
joyyy92 schreef:
02-09-2014 16:56
Ik kijk al jaren naar verschillende programma's op tv waarin Victor Reinier speelt maar blijf hem zo'n aantrekkelijk man vinden...



Maak niet uit dat hij ouder wordt hij blijft zo aantrekkelijk. Ik ben zelf 21 maar ik zou zo een beschuitje met hem gaan eten.



Hij speelt natuurlijk hele stoere scenes maar vindt hem er echt zo aantrekkelijk uitzien.

Is wel een beetje gek he terwijl ik 21 ben... En eigenlijk totaal niet op oudere mannen val!


Hij is inderdaad echt super aantrekkelijk ik weet ook niet hoe het komt maar hij is gewoon zo.....ik weer niet goed hoe het te omschrijven
Alle reacties Link kopieren
Bah, nee. Engnek. Kwallebal. Een man die ik verdenk van zweetsokken, overmatig neushaar, een slechte adem en een kwaaie dronk.

Nu dit drie jaar oude topic omhoog is geschopt, benut ik wel meteen de mogelijkheid om deze zeer toepasselijke video te plaatsen:
https://www.youtube.com/watch?v=PsS8YeeIONI
K.Ninchen schreef:
06-09-2014 23:17
Goed nieuws voor de Victor fans die wat jong zijn: er liep een zeer geloofwaardige dubbelganger van hem rond op bij mij op de uni, maar wel twinitg jaar jonger en met een iets 'lievere' uitrstraling. De beste jongen was ook erg aardig trouwens. nee, ik heb zijn nummer niet



Ik moet samen met mijn vriend altijd weer heel hard lachen om die scene uit het voorstukje van Flikken Maastricht met Wolfs (Victor Reinier) op zijn midlifecrisismotor met zn midlifecririszonnebril. Wolfs is vooral in de eerste seizoenen een enorme karikatuur. Maar ik vind hem desalniettemin ook wel wat hebben, en FM kijk ik graag!
Geen idee of je hier nog actief bent na 3 jaar, maar is het zijn zoon? Want hij heeft 2 volwassen kinderen. Zoon en dochter. En nog een dochter van een paar jaar dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook totaal geen aantrekkelijk man. Lelijk zelfs
Alle reacties Link kopieren
liesje29 schreef:
22-11-2017 22:16
Ik vind het ook totaal geen aantrekkelijke man. Lelijk zelfs
Ik vind het trouwens ook geen aantrekkelijke man.
Alle reacties Link kopieren
Halverwege jaren 90 in de beginjaren van Baantjer vond ik hem er nog wel goed uit zien. Maar nu niet meer, hou ouder hoe lelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven