Leuke, gezellige meiden in Nijmegen

30-08-2014 19:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste meiden,



Ik ben op zoek naar gezellige en leuke meiden in Nijmegen rond de 22-30 jaar. Ik zou het leuk vinden om bijvoorbeeld (met een groep) gezellig een drankje te kunnen doen, naar de film te gaan of naar een feestje/festival te gaan. Ik hou van reizen, muziek, kleding, lekker eten, lezen, huisdieren, films ... en meer . Na mijn afstuderen zijn een aantal (goede) vriendinnen van mij verhuisd en zijn een aantal vriendschappen verwaterd. Ik zou het daarom erg leuk vinden om nieuwe meiden te leren kennen! Liefst zonder kinderen, aangezien ik daar zelf nog helemaal niet mee bezig ben.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hey

Zelf ben ik ook opzoek naar nieuwe contacten. Ik kom uit de buurt van Nijmegen. Ik ben 28 jaar.

Lijkt mij leuk om in contact te komen met je.

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat je reageert Ik stuur je zo een p.m.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben op zoek naar een gezellige vriendinnengroep in Nijmegen.

Omdat ik een behoorlijke tijd in het buitenland gewoond heb zijn de vriendschappen best wel verwaterd...

nieuwe ronde, nieuwe kansen dus !

Sinds deze week woon ik weer in Nijmegen en sta open voor nieuwe contacten.



Kort over mij ; ik ben 24 jaar, ben sinds december vorig jaar getrouwd, heb een lieve hond van 8 maanden en sta voor allerlei gezellige activiteiten open...!



Ik hoop wat van je te horen,

als je het leuk vind kun je me mailen op kimkuijper@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
@ Kim: je hebt een mailtje



@ girlpower86: Ik heb geprobeerd je een bericht te sturen, maar volgens mij is het niet gelukt :( Ik denk dat je je account instellingen moet veranderen om privé berichten te kunnen ontvangen
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook ik ben op zoek naar wat leuke contacten in Nijmegen.

Ik woon nu bijna 2 jaar in Nijmegen. Ben 22 jaar en werk bij het Radboud.

Lijkt me leuk om eens met een groepje af te spreken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,



Het lijkt mij ook leuk om in contact te komen met wat gezellige Nijmeegse meiden . Ik ben nu 25 en net afgestudeerd. Vriendinnen zie ik settelen, maar dat is een fase waar ik gewoon (nog) niet zo mee bezig ben ;). Het lijkt me leuk om een keer met wat meiden een drankje te doen.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Iedereen heeft een berichtje gekregen ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Siem en andere meiden,



Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje! Ben 26, woon sinds een paar maanden in Nijmegen en het lijkt me leuk om samen iets leuks te gaan doen, wat nieuwe mensen te leren kennen! Mag ik nog aansluiten? ;)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Aah wat leuk topic!



Ik ben 24 jaar en woon niet in Nijmegen (woon een stadje verderop). Maar ben wel bijna elke dag in Nijmegen te vinden.



Ik zou ook graag eens met jullie afspreken!



Groetjes marforce
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk kunnen jullie nog aansluiten, gezellig! We waren net van plan een datum te gaan prikken, dus jullie zijn precies op tijd.



Liefs
anoniem_206607 wijzigde dit bericht op 30-09-2014 07:20
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil ook mee! Ik stuur je nu een mailtje!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden! Ik heb speciaal hiervoor een account aangemaakt, want dit topic sprak mij heel erg aan, ik zou me ook graag aansluiten bij jullie groepje! Ik ben een half jaar geleden naar Nijmegen verhuisd en ben op zoek naar meiden waar ik leuke dingen mee kan doen zoals naar de bios gaan en uitgaan. Ik ben 26 jaar en hou van films, series, muziek, politiek en all things girly. Ook mijn vriendinnen zijn aan het settlen en ik heb toch behoefte aan nog wat 'jongere' activiteiten. Hoor graag van jullie! XO
Alle reacties Link kopieren
Superleuk dat je je speciaal hiervoor een account hebt aangemaakt! Ik stuur je zo een pb.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ook ik wil me aansluiten als dit nog kan 24 jaar en woon sinds een jaar in Nijmegen en een beetje in hetzelfde schuitje^^

carline.tenbroek@facebook.com hier kun je een mailtje naartoe sturen^^ hoop wat te horen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven