Ervaringen IPad Air

05-09-2014 20:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de iPad air? Waar gebruik je hem voor en wat vind je van deze gadget?



Wil hem zelf ook aanschaffen maar ben benieuwd naar jullie verhalen.
Alle reacties Link kopieren
Is gewoon mijn avondbesteding. Zou het zonder niet zo leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zusenzoo schreef op 05 september 2014 @ 20:07:

Is gewoon mijn avondbesteding. Zou het zonder niet zo leuk vinden.





Ik vind mijn hele leven niet zo leuk zonder...

Dus
Ik twijfel nu tussen een ipad retina en een ipad air. Maar de air is wel een stuk duurder. Is dat het waard?
Alle reacties Link kopieren
iPad air heeft ook een retina display.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet welke Ipad met retinadisplay je bedoelt, de mini of de 2?



Er zitten echt wel verschillen in met de air.
Ik heb een iPad Air en vind het een geweldig ding. Snel, handzaam, schitterend beeld, makkelijk te bedienen (als je het eenmaal door hebt als je nog nooit een tablet hebt gebruikt) en gewoon erg prettig. Met uitzondering van het werken met Word en het verwerken en bewerken van foto's gebruik ik 'm voor alles.
Nee, niet de mini en ook niet de 2. Mijn man heeft al een 4, dus dat is al een stuk verder. Als je hier kijkt http://www.apple.com/nl/ipad/compare/ zie je dat Apple 2 ipads aanbiedt (afgezien van de mini), de Air en een retina zonder verdere aanduiding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginevra schreef op 05 september 2014 @ 20:31:

Nee, niet de mini en ook niet de 2. Mijn man heeft al een 4, dus dat is al een stuk verder. Als je hier kijkt http://www.apple.com/nl/ipad/compare/ zie je dat Apple 2 ipads aanbiedt (afgezien van de mini), de Air en een retina zonder verdere aanduiding.



Klopt dat is de twee en de air.





Correctie, de 4 bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Branwen_ schreef op vrijdag 05 september 2014 20:28 Ik heb een iPad Air en vind het een geweldig ding. Snel, handzaam, schitterend beeld, makkelijk te bedienen (als je het eenmaal door hebt als je nog nooit een tablet hebt gebruikt) en gewoon erg prettig. Met uitzondering van het werken met Word en het verwerken en bewerken van foto's gebruik ik 'm voor alles.Als je een apart toetsenbordje ervoor koopt, is tekstverwerken dan wel te doen denk je?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Air al zwaar genoeg eigenlijk. Maar verder een fijn apparaat, ik gebruik m iedere avond.
quote:swissie1986 schreef op 05 september 2014 @ 20:42:

[...]





Als je een apart toetsenbordje ervoor koopt, is tekstverwerken dan wel te doen denk je?Voor mij niet, maar ik moet ter voorkoming van bepaalde klachten aan een bureau met bureaustoel, scherm op ooghoogte, etc. zitten als ik ga tekstverwerken. Dus dat zal persoonlijk zijn. Kleine stukjes tekst typen zoals forummen gaat wel prima
Alle reacties Link kopieren
quote:_Branwen_ schreef op vrijdag 05 september 2014 20:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="swissie1986 in "Ervaringen IPad Air"" class="messagelink">swissie1986 schreef op 05 september 2014 @ 20:42</a>:</b>

[...]





Als je een apart toetsenbordje ervoor koopt, is tekstverwerken dan wel te doen denk je?</div></blockquote>Voor mij niet, maar ik moet ter voorkoming van bepaalde klachten aan een bureau met bureaustoel, scherm op ooghoogte, etc. zitten als ik ga tekstverwerken. Dus dat zal persoonlijk zijn. Kleine stukjes tekst typen zoals forummen gaat wel prima Bedankt voor je reactie. Ik wil hem o.a. gebruiken voor het tekstverwerker voor m'n laatste half jaar afstuderen. Ik hoop dat het gaat lukken met de iPad. Iemand anders hier ervaring mee?
Naast preventieve redenen, vind ik het scherm te klein voor tekstverwerking. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk. Kun je er niet tijdelijk één lenen van iemand om te kijken hoe het gaat?
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven