Popcorn Time via PS4 kijken op de tv?

05-09-2014 19:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi whizzkids!



Ik heb sinds kort Popcorn Time ontdekt en ben hier erg blij mee natuurlijk!! Maar.... ik wil films liever op mijn tv kijken dan op mijn laptop. Nu is daar een apparaat voor genaamd Google Chromecast. Dit vertelde een aardige meneer van Dixons mij. Mijn laptop heeft geen geschikte uitgangen voor een simpel kabeltje helaas!



Nu zag ik met wat google-werk toevallig dat Netflix (vergelijkbaar met Popcorn Time) ook via de Xbox bijv. kan worden gekeken. Dus even gegoogled of dat ook geldt voor PopcornTime en de Playstation4. Maar daar krijg ik geen duidelijk beeld van.



Dus, heeft iemand van jullie hier idee van? Of het kan en zo ja, hoe dat moet? Ik kom er zelf niet veel verder mee.



Dat Google Chromecast-dingetje kost ¤ 37,50, dus geen wereldschokkend bedrag, maar als het niet nodig is.... haha!



Ik ben benieuwd naar jullie ideeën/ervaring. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
:s filmpje downloaden en dan via HDMI kabel aan je tv?
Alle reacties Link kopieren
Nee, via Popcorn Time download je dus niet de film zodat je 'm kan opslaan. Werkt net zoals Netflix. Dat is een beetje het 'probleem'. Voordeel is dat je de films dus niet steeds hoeft te downloaden en opslaan, maar gelijk kan kijken. Net als 100en series trouwens. Echt een aanrader dit, maar nog leuker om op de tv te kunnen kijken natuurlijk Maar toch bedankt voor je reactie. Nog meer ideeën?
Alle reacties Link kopieren
Hier geen tips helaas, maar gister ook Popcorn time ontdekt dus ik lees even mee!! Leuk is het he!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vind het geweldig. Maar wil dus ook graag op mijn tv kunnen kijken. Anders ga ik maar gewoon zo'n Google Chrome dingetje bestellen, is ook niet erg. Maar hoopte op iemand die de ultieme oplossing zou hebben via de PS4. Dat ding staat hier toch alleen maar stof te vangen, wordt ie ook nog eens gebruikt
Wij kunnen netflix op playstation 3 kijken dus op 4 moet ook wel lukken lijkt mij
Alle reacties Link kopieren
ik zeg erbij ik ben een digibeet.Maar ik hoorde op tv dat je de film kan downloaden via je smartphone en dan via een kabeltje op de tv kan laten afspelen.(moet je wel een smartphone hebben ahum:)
Alle reacties Link kopieren
@Vergeetmenietje, kun je me in simpele taal uitleggen hoe je dat doet? Ik neem aan dat het voor de PS4 ongeveer hetzelfde zou gaan? Maar ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen )
Alle reacties Link kopieren
laptop met hdmi-kabel op je tv aansluiten. laptopscherm veranderen naar extern en klaar.
man zit nu met zoontje in bad, zal straks even vragen hoe het moet
Hij zegt dat popcorn time illegaal is en niet ondersteund wordt door playstation. Als je het graag op je tv wil kijken moet je zoals iemand hierboven zei een hdmi kabel van je laptop naar de tv doen. Playstation herkend namelijk uit zichzelf netflix bij de ps store, vandaar dat netflix wel kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven