zwanger in Nijmegen-oost!

22-08-2014 16:32 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger! Superleuk, hartstikke gepland en het begint nu echt tot me door te dringen :-) Aangezien er een hele nieuwe wereld voor me open gaat en ik hier in Nijmegen weinig vrienden heb die ook in deze fase zitten zou ik het leuk vinden om in contact te komen met gelijkgestemden!



Ik ben 31 jaar, 5 maanden zwanger van ons eerste kindje (we krijgen een zoon!) en op zoek naar leuke contacten in de buurt om ervaringen uit te wisselen en wellicht later met het grut de kinderboerderij onveilig te maken.



Spreekt je dit aan? Stuur me dan een persoonlijk berichtje of laat me hieronder weten hoe ik je kan bereiken!
Alle reacties Link kopieren
Beste schip,

Ik had al geprobeerd je en priveberichtje te sturen maar mijn ongeoefendheid met het forum en de viva website was weer eens pijnlijk duidelijk en ik leek het niet voor elkaar te krijgen

Dan maar zo.

Wat leuk om je oproep te lezen want al een tijdje loop ik met hetzelfde idee als jij. Sinds ik zwanger ben geworden, merk ik dat ik het leuk vind om met andere zwangeren in contact te komen maar dit is nog niet even gemakkelijk . Ik ben 29, 7 maanden zwanger (ook van een jongetje) en het lijkt mij heel leuk om met je in contact te komen. Oorspronkelijk kom ik uit amsterdam maar woon sinds 1,5 jaar in Nijmegen. Heb het hier erg naar mijn zin en heb ook zeker leuke vriendinnen ontmoet in de tussentijd maar ben inderdaad op zoek naar leuke nieuwe (zwangere) contacten die een beetje in dezelfde fase zitten. Niet iedereen is helemaal gek van baby's namelijk ;)

Ik ben benieuwd pf je nog meer reacties hebt gekregen. In ieder geval lijkt het mij leuk een keer koffie te gaan drinken en ervaringen uit te wisselen

Groetjes

Pam
Alle reacties Link kopieren
En ik maar denken dat er niemand interesse had, is jouw bericht compleet aan me voorbijgegaan! Ik dacht dat ik een berichtje zou krijgen als er een reactie was.. Ik hoop dat het goed gaat met je zwangerschap, Ik stuur je even een pm!
Alle reacties Link kopieren
En het blijkt nu dat je geen privéberichtjes kan ontvangen, dat moet je kennelijk aanzetten in je profiel. Die van mij staat aan, dus je zou ook kunnen proberen mij een berichtje te sturen. Hieronder dan maar even het berichtje en-plein-public:



Hoi Pameladc,



Hoe gaat het met je zwangerschap? Ik heb net pas gezien dat je lang geleden hebt gereageerd op mijn oproepje, deze is totaal aan me voorbij gegaan, ik vond het al zo jammer dat er niemand reageerde. Ik ben ook niet zo'n held met dit forum zoals je merkt..



Ik hoop dat het goed gaat met je zwangerschap en ik ben benieuwd of je het nog leuk vindt om je kennissenkring uit te breiden.

Als je het gezellig vindt kunnen we een keer ergens wat gaan drinken, wie weet klikt het wel :-)



Ik hoor graag van je en ik hoop dat ik hier wel een notificatie van krijg, ik zal hier in ieder geval regelmatig even kijken de komende tijd.

Groetjes!



Schip
Alle reacties Link kopieren
Hey schip!!

Ik zie nu weer pas jouw reactie. Zo raar dat ik daar geen notificatie van krijg. Hoop dat dit wel zo lukt. Ben je inmiddels bevallen? Ik wel. 28-10 is Pieter ter wereld gekomen. Ik snap dit hele viva forum niet heel goed dus probeer mij anders te mailen dat is beter: pdcuparo@gmail.com is mijn emailadres

Beetje vreemd dat dit dan weer zo moet inclusief het publiekelijk stellen van mijn emailadres maar ja... Hoop van je te horen

Groetjes

Pam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven