Niet te geloven - nét getrouwd, zwanger en hij gaat vreemd!

26-06-2009 23:22 1359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, en nu overkomt het ondenkbare mij dus. Expres langer gewacht met zwanger worden (ben 34) omdat ik graag een stabiele gezinssituatie wilde. Nog geen maand geleden getrouwd en nu kom ik er dus net achter dat mijn kersverse man al een half jaar een relatie/neukertje erbij heeft!



Van de ene op de andere dag ziet mijn toekomst er totaal anders uit. Van een knus gezinnetje naar een alleenstaande moeder...



Volgens mij is hij vannacht bij haar (hij ging stappen met een vriend) en morgen zal ik hem dus hiermee confronteren. Het moeilijkste zal zijn om me aan mijn standpunt van de scheiding te houden, ik weet dat hij met puppy ogen om vergeving zal vragen, danwel ontkennen...



Wish me luck...
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 augustus 2014 @ 19:10:

Want?... dat gebeurt hier nooit???En jij beweert in een ander topic: weer iemand afgefakkeld. Wat doe je zelf nu dan? Echt ongelofelijk dat je na 5 jaar even je oordeel komt geven. Doe ff normaal joh
Ik geef op een hele normale manier mijn mening zonder iemand af te branden. Dus ja, ik doe normaal. Nu jij nog.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net (nou ja, net...het duurde wel even ) alle 55 pagina's zitten lezen en kwam er pas rond pagina 20 achter dat het een oud topic was! Ik heb geen goed boek meer nodig, gewoon het viva forum op en tadaaa leesvoer genoeg.



Allereerst..Olivia, ik vind het ontzettend moedig hoe je je hier doorheen hebt geslagen. Jammer dat het uiteindelijk toch allemaal niet goed is gekomen en daarbij mijn zwart-wit denken wat betreft mannen die vreemdgaan niet verandert. Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd en dat lijkt mij een fijne gedachte.



En gaan we hier nu weer opnieuw de discussie aanzwengelen of dit topic fake is en hoe TO in eerste instantie reageerde? Doe eens normaal zeg, dat is zó 2009
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 augustus 2014 @ 16:41:

Sorry, maar ik haakte na pagina 1 al af..



Ik vind het vrij stom om dan daarna wel een mening te hebben over de TO en haar leven. Een trol houdt een verhaal hier niet 5 jaar vol.



quote:Olivia4 schreef op 03 april 2014 @ 11:46:

Toch lief dat jullie af en toe komen kijken hoe het met me gaat!



Ik ben nog steeds rustig aan aan het opbouwen. Er zijn uiteindelijk meerdere belangrijke peilers binnen 1 jaar onder me weg gevallen: ik ben gescheiden, mijn baan kwijt geraakt in een reorganisatie en heb mijn huis met een flinke restschuld verkocht.



Ondertussen heb ik een heerlijk eigen huis die ik stukje voor stukje helemaal eigen maak, ik heb een baan met een jaarcontract, dus voorlopig zeker inkomen en we hebben een goede financiele oplossing gevonden voor de restschuld.



Ik ben zelf weer aan het daten! Voor het merendeel kom ik nog geen leuke mannen tegen, maar vorige week voor het eerst een echt leuke date gehad, wie weet...



Ik worstel nog steeds erg met het missen van mijn kinderen in het co-ouderschap. Ik voel me de helft van de tijd geen moeder en mis ze verschrikkelijk als ze er niet zijn, met name in de weekenden. Ik kan nog niet genieten van de vrije tijd die ik voor mezelf heb.



Mijn ex-man is overigens zwaar losgeslagen en heeft het ene vriendinnetje na het andere. Sinds een maand heeft hij ook nog een serieuze relatie er bij, maar zij weet niet dat hij ondertussen gewoon verder rommelt met anderen. Kortom, voor mij alleen maar bewijs dat hij echt niet gaat veranderen en ik de juiste keus heb gemaakt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dit is de reden waarom ik nooit een man zal en kan vergeven na het vreemdgaan. Jammer dat de to er vele jaren en kinderen later pas achterkom.
Het is een persoonlijke mening enn. Net zoals jouw opmerking over wat wel of niet stom is in jouw optiek.
Alle reacties Link kopieren
Ja en? Dat doen we toch allemaal hier op het forum?

Mijn tante heeft een wasmachine en op het toilet plas je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 03 augustus 2014 @ 22:14:

Ja en? Dat doen we toch allemaal hier op het forum?

Mijn tante heeft een wasmachine en op het toilet plas je. Kijk je uit dat je niet gaat " smelteren" zometeen...
Alle reacties Link kopieren




Nee, hoor. Geen last van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gelukkig. Genoeg smelterende types al tegengekomen hier.😊
Alle reacties Link kopieren
Aah jaa joh... maak je gewoon niet zo druk. Niet iedereen die wat tegen je zegt is tegen je hè? Ik ben het in dit topic absoluut niet met je eens maar ben daarom nog niet tegen je. Waarom zou ik? Geen enkel nut heeft het.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje zeg.

wat erg voor je zeg.



Nou heel veel sterkte gewenst
Kijk , daarmee onderscheid jij je dus van de " smelters" je kunt het luchtige ervan inzien en nadien over praten. Netjes van je.
Alle reacties Link kopieren
Netjes? Ok dankjewel. En ik zeg dan maar tegen jou dat je het misschien zelf ook eens zou kunnen proberen. Dan krijg je een gesprek i.p.v. van een aftroef systeem. Ik stel een gesprek meer op prijs.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb nog geen een keer iemand hier willen aftroeven.

Daar komt inderdaad geen gesprek van op gang. Maar dat is met sommigen helaas niet eens haalbaar. Dus, daar kan ik het beste overheen lezen.
Ik las ff terug, je hebt gelijk enn. In dit geval dan over mijn " aftroeven". Zal het met me meenemen.
Alle reacties Link kopieren
Np. Tot lees!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Fake of niet, een ander zou hier zomaar eens iets aan kunnen hebben. En niet iedereen reageert hetzelfde als er iets ergs is gebeurt nee. Ik weet nog dat mijn moeder thuis kwam na gewoon een ochtendje werken, halve huis leeggehaald en onze vader was met de nooderzon vertrokken (en dat was wel de laatste van wie je zoiets kon verwachten). Ging ze als een gek alle lopende abonnementen die we hadden bellen om ze op te zeggen. De loterij, tijdschriften, sportschool etc. Als ze vroegen naar de reden van opzeggen zei ze ook gewoon waarom. Ze was in shock of verdoofd ja, wij kinders zaten erbij te kijken vanaf de bank. Nu kunnen we er om lachen ;)
Alle reacties Link kopieren
5 jaar ruim. Pffff

Misschien een goed moment voor een slotje?
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
Nee joh!

TIjd voor een update!
Alle reacties Link kopieren
Lieve hemel, wat een waardeloos stuk vreten heb jij....

dat die nog bestaan..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Veel mannen willen graag de geborgenheid van een huwelijk en de spanning van een lekkere wip.Helaas is dat de realiteit .

Kinderen en vrouw als een soort statussymbool die kookt kust kindjes krijgt en af en toe een lekker stukje vrouw (zonder kinderen dus met strakke vagina)voor erbij.

Walgelijk dat wel .Sommige mensen beginnen dus een open huwelijk zo dat ze toch hun gezin kunnen hebben en ook het vrijgezelle leven.Dat stuit mij ook enorm tegen mijn vrouwenborst al was het alleen maar om dat ik dan enorm aan mij zelf zou gaan twijfelen.Maar er schijnen mensen te zijn die daar gelukkig mee zijn.Ik bedoel..als je man een enorm libido heeft en jij zelf liever een stukje taart eet met je kindje op schoot dan krijg je hoe dan ook wrijving binnen je huwelijk.

Als je graag een kind wil dan moet je er helaas rekening mee houden dat je dat kind wel eens alleen op zal moeten voeden.

Er zijn heus leuke mannen met beste bedoelingen maar ik zie helaas vaak dat het anders loopt.Uiteraard ben ik zelf ongehuwd door mijn negatieve kijk op het huwelijks leven .Jammer want de gedachte bij elkaar te blijven en elkander te koesteren tot de dood ons scheid lijkt mij wel wat als romantische ideaal.

Vaak blijven echtelieden echter bij elkaar tot de schijt hun dood
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 02 augustus 2014 @ 19:45:

Vergis je niet hoor..er zijn mensen die dat heel goed kunnen. Die kunnen zich heel goed in een situatie inleven en spelen gewoon in op wat anderen aandragen. Zeg nou zelf...Welke vrouw gaat als eerste een viva topic openen hierover ipv eerst haar man te confronteren?

En ik denk dat to op den duur haar eigen echte leven verweven heeft in dit verhaal. Ze heeft wel meerdere topic geopend. Die zijn waarschijnlijk echt. Als jij erin geloofd is het jouw goed recht. Ik geloof het niet 😊Waarom zou iemand dat willen dan? En waarom zou iemand die energie erin willen steken?
Alle reacties Link kopieren
Wat een slappe zak! En wat een k.u.t situatie voor je, sterkte....
Alle reacties Link kopieren
oud topic zie ik nu, helemaal doorgelezen...Wat een soap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven