Gezellige contacten / vriendinnen omg Den Haag / Zoetermeer

20-07-2014 17:03 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve iedereen,



Ik ben een 24-jarige meid, woonachtig in Zoetermeer en werkend in Den Haag.

Om verscheidene redenen is mijn vriendenkring de laatste tijd uitgedund en ben ik daarom op zoek naar nieuwe contacten / vriendinnen om leuke dingen mee te doen.



Ikzelf ben heel makkelijk en hou ervan van alles te ondernemen. Je vindt me vaak op festivals / feesten, ik ontdek graag mooie steden, shoppen ben ik dol op, net als op koken, sporten, maar ook lekker bankhangen en een filmpje kijken vind ik super.



Spreekt mijn bericht jou aan en woon je in de buurt, dan hoor ik heel graag van je!

Looking forward to meet you :-) Xxx
Alle reacties Link kopieren
hi missje89 leuk berichtje ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar het festivals gaan is den haag ook goed? als je contact wil kan je me mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik ben Emma, ben 22 jaar en je bericht spreekt me erg aan!

Ik ben net van Enschede naar Den haag verhuisd en heb dus nog niet zo heel veel contacten.



Ik houd wel van een feestje en van concerten, en ook met shoppen heb ik geen probleem. Reizen vind ik super, maar thuis op de bank met een leuke serie kan ik me ook wel vermaken.



Hoop dat ik wat van je hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Ik ben 24 en woon zelf ook in Zoetermeer en het lijkt me leuk om eens samen af te spreken, uiteraard na mail contact/ appen/bellen, hou wel van gezellige meiden dingen doen, shoppen, terrasje pakken, filmpje kijken doe ik graag. Heb niet echt iemand waar ik mijn geheimen mee deel en echte meiden dingen mee bespreek, alleen mijn vriend, lieverd hoor.. maar dat is geen vrouw en dat blijft anders haha! 



Hoop wat van je te horen:)



Groetjes Piplu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven