Friends omgeving Rotterdam/ Zoetermeer/ DH

01-07-2014 16:11 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hii there!



Vind het erg spannend en een beetje eng ook om zo via het viva forum een oproepje te plaatsen en ben daar niet de enige in denk ik haha..! Anno 2014 waar zo'n beetje alles digitaal gaat moet het toch kunnen zou je denken



Ik ben 26 jaar en woon nu sinds 3 jaar in Zoetermeer. Eerst samen met mijn ex en nu woon ik alleen. Nadat het uitging met mijn ex verloor ik ook een paar gemeenschappelijke vriendschappen..



Naast de vriendinnen die ik heb zou ik het leuk vinden om nieuwe mensen te willen leren kennen!



Wat ik verwacht in een vriendschap is loyaliteit, er zijn voor elkaar als er wat is, oprechtheid, geen onderlinge jaloezie of dat soort onzin ;) fun en gezelligheid!



Wat me leuk lijkt om te doen is; winkelen, bios, drankje te doen op een terrasje, chillen op scheveningen, uitgaan in rotterdam of naar een strandfeestje gaan, bijvoorbeeld bloemendaal!



Ik heb een mailadres aangemaakt hiervoor dus stuur een mailtje als je het leuk lijkt om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen te doen!



viviaa.friends@outlook.com
Heeeee, leuk oproepje!



Delft ook goed?



Ik ben 22 en woon sinds een aantal maanden samen in Delft.

Ben net afgestudeerd aan de pabo en werk nu als leerkracht.



Vriendschappen zijn veel oppervlakkige contacten of verwaterd.



Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, drankjes te doen op een terras, te winkelen, sporten, etc etc.



Lijkt me leuk om wat van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hey wat een leuk berichtje, ik zal je eventjes een mailtje sturen want het lijkt me leuk om een keer af te spreken met een groepje! ^^
Alle reacties Link kopieren
quote:toefjeslagroom schreef op 01 juli 2014 @ 18:05:

Heeeee, leuk oproepje!



Delft ook goed?



Ik ben 22 en woon sinds een aantal maanden samen in Delft.

Ben net afgestudeerd aan de pabo en werk nu als leerkracht.



Vriendschappen zijn veel oppervlakkige contacten of verwaterd.



Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, drankjes te doen op een terras, te winkelen, sporten, etc etc.



Lijkt me leuk om wat van je te horen! Heee, dankje! ja natuurlijk delft is ook goed! Het ligt allemaal een beetje in de buurt en een beetje reistijd vind ik niet erg. Jammer als zo'n vriendschap verwaterd..! Je zegt dat je net bent gaan samenwonen in Delft. Woonde je hiervoor ergens anders?
Alle reacties Link kopieren
quote:rainbowstorm schreef op 01 juli 2014 @ 18:55:

Hey wat een leuk berichtje, ik zal je eventjes een mailtje sturen want het lijkt me leuk om een keer af te spreken met een groepje! ^^Ik zal de mailbox in de gaten houden, gezellig Hoe oud ben je en waar kom je vandaan?
Klopt, kom uit Bleiswijk.



Wat rainbowstorm zegt, lijkt mij ook gezellig; met een groepje!
Alle reacties Link kopieren
quote:toefjeslagroom schreef op 01 juli 2014 @ 19:03:

Klopt, kom uit Bleiswijk.



Wat rainbowstorm zegt, lijkt mij ook gezellig; met een groepje!Ook leuk inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies!



Ik kom uit Rotterdam! En ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendinnen om af te spreken. Mag ik er ook bij? Haha.



Ik ben 23 en ik studeer af! Ik HOU van beauty, shoppen, filmpjes, drankjes doen, stappen en de gezelligheidsdier uithangen (ben het thuiszitten meer dan zat :P)
Gezellig! Een FB/whatsapp/mail-groepje een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kom uit Rotterdam, kan ik misschien ook aansluiten bij het groepje? Het lijkt me leuk om met eeen groep meidrn leuke dingen te ondernemen. Ik hou van bios, uiteten, sporten , shoppen en reizen.



Ik hoor graag van jullie.



Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
hallo viviaa en de andere ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar de bios gaan of gezellig een avondje stappen mij e mail adres is latina_chick@hotmail.nl andere meiden mogen ook regeren groetjes imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven