gezellige, echte, leuke vriendinnen gezocht omgeving haarlem

01-09-2014 13:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello!!



Ik ben vrolijk, vaak te direct persoon die op zoek is naar gezellige vriendinnen in de omgeving Haarlem. Liefst uit Haarlem . Heb lieve en goeie vriendinnen om mij heen alleen niet in de omgeving Haarlem. Woon hier al ongeveer 2 jaar.. Het is best lastig om 'vriendinnen te maken'heb ik gemerkt. Je stapt niet zomaar op iemand af in de kroeg hahaa.. Dus ik dacht ik doe het maar zo!



Korte informatie over mijzelf:

Ben 27 jaar, spontaan, creatief iemand, ik hou van humor veel lachen, iemand die erg eerlijk is, vind het heerlijk om over alle soorten onderwerpen te hebben met mijn vriendinnen van seks tot aan politieke kwesties. Echt alles! Beetje Sex and the City like haha..Ik ben iemand die zelfverzekerd is maar niet arrogant weet donders goed mijn mindere kanten . Hou erg veel van mode, af en toe kroegje pakken of naar een leuke club. Steden trips natuurlijk en op de planning is wel om dit vaker te doen.



Wie zoek ik?

Ten eerste een leuke klik hahha!

Ik zoek meiden rond de 25-30 jaar die geen vriend hebben het liefst. Of een zeer stabiele relatie hebben waar beiden het niet erg vinden dat de ander een eigen leven heeft. Liefst ook geen meiden met kinderen maar ik sta er wel redelijk voor open.

Belangrijkste vind ik dat je iemand bent die eerlijk is, rechtdoorzee, wilt investeren in een vriendschap, zelfverzekerd is, dat we onder genot van wijntjes over alle onderwerpen kunnen hebben en daarnaast gewoon van alle vrouwen dingen zoals shoppen, uit eten gaan, lekker stedentripjes maken.



Lijkt het je leuk om een keer drankje te doen? Stuur mij prive bericht!



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten met z'n 21'en op FB

En hebben zondag onze 1ste "date" een high tea



Mocht je zin hebben... Kan je je even mailen op s_hebron@hotmail.com



Grtz Sam
Alle reacties Link kopieren
even een upje
Alle reacties Link kopieren
Hallo sohaarlem!



Wat een leuk berichtje! Herken mijzelf er ook in, ik ben zelf vaak ook te direct ;)



Ik ben 26, spontaan, altijd in voor gezelligheid, heb mijn hart op mijn tong, daarom soms ook iets te direct hahaha

Sinds kort ben ik ook weer vrijgezel en onder het genot van een wijntje vind ik het heerlijk met vriendinnen de dingen die ons bezighouden te bespreken!



Lijkt me gezellig een keer een drankje te doen!



Je kan mij mailen op dekenkistje@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
sorry voor de late reactie!

Ik heb je een mailtje gestuurd



liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven