Lijf & Lijn alle pijlers

Hardlopen met een kinderwagen

19-08-2013 14:35 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met het hardlopen achter een kinderwagen?

Ik heb een hele gave kinderwagen gezien van X-Lander, de Run versie. Echter vraag me af of het werkt hardlopen achter de wagen. Het lijkt me heerlijk om te doen en ook goed voor de kleine, samen in de buitenlucht. Als het werkt hoeft er ook geen oppas geregeld te worden.

Mocht iemand ervaring hebben met het hardlopen achter de wagen, laat het me weten. Mocht er iemand ook een X-Lander, X-Run hebben dan hoor ik graag wat je er van vind.
ik heb nog nooit iemand achter een kinderwagen zien hardlopen, volgens mij ziet dat er best raar uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 23 augustus 2013 @ 15:14:

Kan me niet voorstellen dat je een goede hardloophouding kunt aannemen, zo hollend achter een kinderwagen.

En buiten dat vind ik het een heel raar gezicht. Iemand zei het al, alsof je een kinderwagen steelt en hard wegrent.



Lekker belangrijk hoe het er voor een ander uitziet.

Zelf geen ervaring met rennen achter de wandelwagen maar ik kom regelmatig wel hardlopers met wagen tegen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar de conclusie kunnen trekken dat het betreffende kind er vooral veel lol in had.

Ik denk inderdaad dat je wel een wagen moet hebben die er echt voor geschikt is. Eentje die de schokken in ieder geval goed opvangt maar inderdaad ook eentje waarbij je in een goede houding kunt lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf wil ook gaan hardlopen met kind.

Het duurt nog een aantal maanden tot-ie komt, dus we kunnen nog een goede kinderwagen uitzoeken voor het hardlopen.

Ik lees hier in ieder geval over de X-Lander Run, de Phil&Teds Sub 4 en de Mountain Buggy Terrain. zijn er nog andere wagens waar ik eventueel naar zou moeten kijken?



(En wat een bizarre reacties in dit topic, trouwens 'het ziet er niet uit', alsof dat iets boeit? 'Wind in het gezicht', 'gevaarlijk hard', alsof je dat allebei op de fiets niet hebt?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven