Werk & Studie alle pijlers

Als dienstverleners kletsen over de klant

09-09-2014 03:35 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet je dat pikken? Ik heb via een speciale diëtist een poging gedaan om wat kilo's aan te komen. Nu werkte haar theorie niet en vond ik haar ook gewoon geen leuk mens. Tijd voor een andere dus.



Nu kreeg ik via social media de vraag van iemand wat mijn ervaring met deze mevrouw was. Later vertelde deze vage bekende dat ze mijn hele verhaal kende want zij was haar vriendin. Ze vond het jammer dat ik deze diëtist geen goede kans had gegeven.



Huh? Ik heb deze vage bekende ten eerste gemeld dat ik geen behoefte heb aan deze bemoeienis omdat ik het alles behalve netjes vind. Daarna heb ik haar geblokkeerd.



Ik twijfel of ik contact moet opnemen met deze diëtist. Klanten in detail en met naam bespreken doe je gewoon niet, vind ik. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:sandman72 schreef op 09 september 2014 @ 09:09:

Het gaat niet om afvallen. Het gaat om aankomen.zelfde verhaal
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 09 september 2014 @ 09:10:

[...]



zelfde verhaalIk zal je niet gaan vervelen met hoe lang ik al bezig ben en wat er allemaal wel niet geprobeerd is. Daar gaat mijn vraag niet over.
quote:sandman72 schreef op dinsdag 09 september 2014 08:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zas in "Als dienstverleners kletsen over de klant"" class="messagelink">zas schreef op 09 september 2014 @ 08:24</a>:</b>

Het kan inderdaad absoluut niet! Maar hoe heb jij je uitgelaten over de desbetreffende diëtiste? Het is zeker geen excuus, ze mag nooit met deze gegevens naar buiten komen. Maar kan het zijn dat zij bijvoorbeeld zelf (onder een andere naam of iets dergelijks) probeerde jouw kant van het verhaal recht te zetten of iets dergelijks? Als jij op social media je mening geeft over iemand, al dan niet correct, dan kan ik me voorstellen dat ze daarop reageert. Maar nogmaals, ze mag nooit en te nimmer jouw situatie met anderen bespreken!</div></blockquote>

Ik heb niets negatiefs gezegd. Ik ben er zelf ook niet over begonnen, maar kreeg een privebericht van deze kennis. Deze kennis is ook niet echt mijn kopje thee, dus ik heb niets anders gemeld als dat ik met deze diëtiste gestopt ben. Daarop vroeg zij waarom dit was en nadat ik daar geen antwoord op gaf antwoordde ze dat ze het hele verhaal al gehoord had. Ik zei daarop dat ik het bijzonder vind dat ze dit met klanten bespreekt, waarop zij antwoordde dat zij het bijzonder vond dat ik zo snel conclusies trek. Ze waren namelijk bevriend.



Ze is niet aangesloten. Ze is namelijk een alternatieve diëtist. Helaas is dit geval. Ik hoe haar ook niet aan te geven bij een hogere macht, maar wil wel graag aangeven dat ik hiervan baal. Maar ja, hoe doe je dat precies? Dan zou ik haar persoonlijk willen spreken, eventueel telefonisch, en uitleggen dat het heel onprofessioneel en verwerpelijk is dat zij haar klanten bespreekt met anderen. En van haar eisen dat ze dat ook nooit meer gaat doen. Verder kun je niet zoveel.
Onzin. Sommige mensen eten wel 3000 calorieën op een dag en komen nog niet aan. Kan heel lastig zijn.



TO: ik zou haar bellen en uitleggen dat je hier zeker niet van gediend bent.
Alle reacties Link kopieren
Maar het maakt ook wel uit wat jij op social media hebt gepost. Als ik iets heel lulligs zou lezen over een vriendin van mij op social media, zou ik dat ook met die vriendin bespreken. en ik kan me ook voorstellen dat iemand dan geraakt is en zoiets zegt als 'die sandman was ook niet gemotiveerd, wilde zelf niets en nu krijg ik een trap na'. ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:sandman72 schreef op 09 september 2014 @ 09:21:

[...]



Ik zal je niet gaan vervelen met hoe lang ik al bezig ben en wat er allemaal wel niet geprobeerd is. Daar gaat mijn vraag niet over.

dat klopt

Maar ik zou het niet op een alternatieve manier proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandman72 schreef op 09 september 2014 @ 08:49:

[...]



Ik heb niets negatiefs gezegd. Ik ben er zelf ook niet over begonnen, maar kreeg een privebericht van deze kennis. Deze kennis is ook niet echt mijn kopje thee, dus ik heb niets anders gemeld als dat ik met deze diëtiste gestopt ben. Daarop vroeg zij waarom dit was en nadat ik daar geen antwoord op gaf antwoordde ze dat ze het hele verhaal al gehoord had. Ik zei daarop dat ik het bijzonder vind dat ze dit met klanten bespreekt, waarop zij antwoordde dat zij het bijzonder vond dat ik zo snel conclusies trek. Ze waren namelijk bevriend.



Ze is niet aangesloten. Ze is namelijk een alternatieve diëtist. Helaas is dit geval. Ik hoe haar ook niet aan te geven bij een hogere macht, maar wil wel graag aangeven dat ik hiervan baal. Maar ja, hoe doe je dat precies?sorry, dit had ik nog niet gelezen. Inderdaad wel belachelijk dan!
Alle reacties Link kopieren
Lilalinda, als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter je mond houden.



Sandman, ik zou niet bellen, maar een brief of e-mail sturen. Bij bellen kan ze lastig gaan doen en houdt je er nog steeds een vervelend gevoel aan over. Als je een brief stuurt waarin je jouw punten kunt verwoorden, kun je het waarschijnlijk daarna voor jezelf afsluiten.
quote:sandman72 schreef op 09 september 2014 @ 09:09:

Het gaat niet om afvallen. Het gaat om aankomen.



Succes...



Volgens mij is aankomen lastiger dan afvallen (tenzij het om medicijngebruik gaat, dan heb je pech).
Alle reacties Link kopieren
quote:MarijeMarije schreef op 09 september 2014 @ 09:29:

Lilalinda, als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter je mond houden.





1) ik weet Wel waar ik het over heb

2) als zou ik niet weten, hoe lastig aankomen is. Dan zou ik nog geen alternatieve methode aanraden. Die werken nl niet.

Ik hoef niet af te vallen, maar ik weet wel, dat ik daar geen alternatieve methode voor aan zou raden
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar verhaal. Heel onprofessioneel. Weet je wel zeker dat die kennis het verhaal van de dietiste had? Omdat de kennis zei dat je niet snel conclusies moet trekken? Kan het nog van een derde partij afkomstig zijn? Indien niet, dan zou ik de dietiste een email sturen en eventueel een negatieve recensie op internet plaatsen.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven