Vriendschap sex and the city style in Den Haag en Rotterdam

20-08-2014 16:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Misschien herkennen sommige van jullie het wel, vriendinnen die gaan samenwonen, veel tijd aan hun werk besteden etc etc waardoor vriendschappen minder hecht worden. Ik zoek echte vriendinnen waarmee je van alles kan doen. Samen lachen en huilen. In de meest hilarische en gekke situaties belanden, lekker dansen op een strandfeestje of in de stad een drankje doen of heerlijk roddelen over mannen en mode. Lijkt me leuk om met een paar meiden een hecht groepje te creëren met de tijd. Ik woon zelf in Den Haag maar ben ook gek op Rotterdam. Ik hou van het stadse leven, de levendigheid daar! Ik ben 27 jaar dus meiden een beetje rond de 24 - 30 jaar zou leuk zijn



Liefs
Klinkt heel herkenbaar dit, haha. Woon zelf alleen regio Leiden en ben 23
Klinkt erg leuk. Ik ben 23 en woon in Delft, val ik af?
Alle reacties Link kopieren
Misschien even fb uitwisselen? X
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Oh hahah ik heb niks ontvangen
Heb nog een poging gedaan Als je weer niets binnen hebt, wil je dan proberen mij een bericht te sturen?
Alle reacties Link kopieren
done!
Weet niet wat er met dat berichtensysteem aan de hand is, maar ik heb niets binnen. Hebben we een backup plan? :P
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tinkebell91, ik heb nog een tegoedbon voor tapas eten liggen (2 personen) die wij niet kunnen gebruiken. Je mag hem hebben als je wilt om met een (nieuwe) vriendin te gaan, is bij El Nino in Scheveningen. Wil je kijken of je mijn bericht hebt ontvangen ?
Alle reacties Link kopieren
Hey joom, ik ben 29, woon omgeving R'dam en zou wel aan willen sluiten. Laat maar horen als je eens wil kennis maken

Gr Lizzy
Ik ben erachter gekomen dat ik mijn instellingen niet juist had staan, kon geen berichtjes ontvangen.

Willen de mensen die mij een berichtje hebben gestuurd zo lief zijn op dat nogmaals te doen?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Als jullie een keer gaan meeten wil ik me graag aansluiten. Ik kom uit omgeving Den Haag. Heb je een pm gestuurd tinkebell91!
Alle reacties Link kopieren
hey joom ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar de bios gaan of gezellig uit eten lijkt je dat ook leuk? je mag me mailen op latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven