Actueel
alle pijlers
vergeten afspraak tandarts: ¤60 betalen!
donderdag 17 juli 2008 om 17:55
oh, oke, nou ik word ook maar tandarts denk ik!!!
Ik vind het wel raar dat ze dan het volle uurtarief rekenen, in die tijd doen ze echt wel wat anders en hoe vaak loopt het niet uit!
Dan zit je zo een half uur te wachten, dat gaat toch ook niet van onze factuur af?? Onze tijd is ook kostbaar, ja toch!
Ik vind het wel raar dat ze dan het volle uurtarief rekenen, in die tijd doen ze echt wel wat anders en hoe vaak loopt het niet uit!
Dan zit je zo een half uur te wachten, dat gaat toch ook niet van onze factuur af?? Onze tijd is ook kostbaar, ja toch!
donderdag 17 juli 2008 om 18:24
Vast doen ze in die tijd wat anders. Maar is dat ook iets anders waar ze geld mee verdienen? Als jij eerder had afgebeld hadden ze nog iemand anders in kunnen plannen. Overigens vind ik, met een beroep waar ik ook afspraken die minder dan 24 uur vooraf zijn afgezegd van de wet in rekening mag brengen, 24 uur zeer coulant. Want hoe vaak meldt zich nog iemand die net op dat moment kan en wil?
60 euro is veel geld, helemaal eens, maar vanuit je tandarts gezien lijdt hij/zij verlies. En helemaal tandartsen, hoe veel mensen besluiten een uur van te voren uit zenuwen toch maar niet te gaan?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
donderdag 17 juli 2008 om 18:36
Tja, en zo leer je weer eens wat.....zie het idd maar als leergeld.... en tegenwoordig betaal je me toch een boel leergeld als je niet op je tellen past.
Hoewel mensen beweren dat dit geval terecht is, denk ik dat dat dus helemaal niet zo is. Brei wat krom is recht, en brei wat recht is krom.... mensen word toch wakker!!!!
Hoewel mensen beweren dat dit geval terecht is, denk ik dat dat dus helemaal niet zo is. Brei wat krom is recht, en brei wat recht is krom.... mensen word toch wakker!!!!
donderdag 17 juli 2008 om 18:39
Oja, vind jij dat?
Als een leerling bij mij niet komt opdagen, had ik in die tijd een andere leerling kunnen plaatsen, en dat loop ik dan mis.
Zaken zijn zaken.
Het zou wat zijn, als iedere leerling/patient/client zelf maar gaat bepalen of ie al dan niet komt op de gemaakte afspraak. Dan had je net zo goed dus niet die afspraak hoeven maken, en komen wanneer het je zint...zo werkt het niet.
Als een leerling bij mij niet komt opdagen, had ik in die tijd een andere leerling kunnen plaatsen, en dat loop ik dan mis.
Zaken zijn zaken.
Het zou wat zijn, als iedere leerling/patient/client zelf maar gaat bepalen of ie al dan niet komt op de gemaakte afspraak. Dan had je net zo goed dus niet die afspraak hoeven maken, en komen wanneer het je zint...zo werkt het niet.
donderdag 17 juli 2008 om 18:51
Inderdaad, wordt wakker. En besef dat je een claim op iemands tijd hebt gelegd, en die vervolgens niet hebt gebruikt en dat het dus te zot voor woorden is om daar die ander voor te laten opdraaien.
Volkomen terecht dat er een rekening wordt gestuurd voor niet-nagekomen afspraken. Moeten mensen maar wakker zijn.