Smarttv en laptop koppelen

09-09-2014 16:41 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en heren),



Ik lees al jaren mee, maar heb nu zelf maar even een account aangemaakt voor mijn vraag (ik zie altijd hele handige uitleg voorbijkomen, vandaar!). Ik heb een LG Smart tv, en nu wil ik graag mijn laptop draadloos koppelen aan mijn tv, maar ik kom er echt niet uit. Nu ben ik totaal niet technisch onderbouwd, dus ik hoop dat iemand van jullie het heel simpel aan me kan uitleggen.... Uit de handleiding van de tv word ik in ieder geval niets wijzer. Alvast bedankt voor het meedenken!
Volgens mij kan dat via een NAS systeem, maar vraag mij er het fijne niet van. Mijn vrouw kreeg de tip laatst van een collega.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een NAS systeem?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee maar wij gebruiken gewoon een HDMI kabel van de computer naar de tv, volgens mijn vriend zou dat ook met een laptop moeten kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Je tv met wifi verbinden en je laptop ook met dezelfde wifi dan zou je bij youtube een clip aan kunnen klikken en dan rechtsboven of onder (zo even uit me hoofd) zie je een vierkant/rechthoekje met als goed is zo een wifi teken.

Dit is even uit me hoofd zal zo even op de laptop kijken.
wie goed doet goed ontmoet
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het even proberen! Met een kabeltje kan natuurlijk ook, maar ik wil het liever draadloos :-)
Alle reacties Link kopieren
Kan ook via je tv zelf ga naar de you tube app op je tv en dan staat er bij inloggen en instellingen apparaat koppelen handiger misschien.
wie goed doet goed ontmoet
Alle reacties Link kopieren
Hoi vrouw1989, ik kan nu inderdaad youtube filmpje vanaf mijn laptop doorsturen naar de tv, maar nu de rest nog. Ik heb popcorn time op mijn laptop staan, en ik wil de films graag op mijn tv kijken, hoe krijg ik dat dan voor elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt inderdaad je films op een NAS zetten (een soort externe usb schijf van een terrabyte) en het NAS koppelen aan je tv. Wij hebben er de Xbox tussen zitten, zodat je via de Xbox de films vanaf het NAS op de tv ziet.

Maar ik woon dan ook met een nerd samen, zelf zou ik dit niet kunnen maken/bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven