Zeldzame sex met een spiegel

08-09-2014 20:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een stel van ca. 45 jaar, al 20 jaar getrouwd, 3 leuke kinderen en alles meer dan prima voor elkaar. Wij kunnen echt prima met zijn tweeën door een deur en ondernemen zeer regelmatig leuke dingen met elkaar.



Als de kinderen een keer niet thuis zijn of we gezellig een weekendje weg zijn. Dat kan er dan behoorlijk heftig en wild aan toe gaan en dan kun je ook niet zeggen dat we na 20 jaar in een sleur zitten of zo.



So far so good! maar die gelegenheid doet zich slechts eens per 2 a 3 maanden voor. De omstandigheden vaker creëren heeft geen zin, want deze frequentie lijkt voor haar voldoende.



Tussendoor is er niets maar dan ook helemaal niets te beleven. Mijn vrouw slaapt graag veel en onder dat motto is ze tussendoor te moe etc etc. Laat zich door niets aanmoedigen of verleiden en geloof me ik heb alles geprobeerd en heb totaal geen moeite om het vrouwen naar de zin te maken of ze te versieren.



Tot op heden, heb ik altijd de verleiding kunnen weerstaan om vreemd te gaan, maar de vraag is wat moet je als man allemaal over je heen laten komen.



Omgekeerd is het oorverdovend stil. Op die zeldzame wilde nachten heb ik altijd het gevoel alsof ik sex heb met een spiegel. Lees: alles wat ik met haar doe doet ze ook met mij. Leuk voor een keer, maar ik zou liever zien dat zij zelf spontaan ook iets leuk vindt en eens zelf wat onderneemt.



Echt diepgaande gesprekken zijn nagenoeg onmogelijk, want dat ze thuis mocht ze nooit: met haar ouders in discussie gaan. Kortom als het haar te heet onder de voeten wordt omdat het echt persoonlijk wordt dan komt er of een tranendal of een ontkenning.



Ongetwijfeld zal zij het nodig op mij aan te merken hebben en zal het mij aan iedere vorm van emotionele intelligentie ontbreken om het gevoel van 'mijn vrouw' te doorgronden. Nu denk ik dat dit wel meevalt, sterker nog dat weet ik wel zeker. Echter hoe kom je er uit als zij niet wil praten, geen sex wil en ook niet wil laten blijken wat ze wel wil.



Een maîtresse nemen zou op zich een oplossing kunnen zijn, maar zij zou dat echt totaal onacceptabel vinden en zij wil mij helemaal voor zich alleen. Een scheiding vind ik ook nogal ver gaan, maar ja ik ben ook maar een man die wel eens wat wil.



Kortom ik heb weinig zin om mezelf nog langer seksueel en m.i.

daarmee ook emotioneel te laten verwaarlozen, maar zie niet zo veel openingen om een oplossing te gaan zoeken met zijn tweeën.



Herkennen jullie dit en hebben jullie een goed advies?
Misschien moet je ook eens in die spiegel naar jezelf kijken?



Iemand vol zelfmedelijden en zelf beklag en excuses zoekend om het buiten de deur te zoeken is misschien ook niet zo aantrekkelijk meer voor een vrouw die het druk heeft met baan, huishouden en kind.
Kennelijk ben je niet zo'n goede minnaar als ze niet vaker wil.
Iedereen heeft het altijd zo over die vrouwen die zo druk zijn met baan en huishouden en kind.

Vind dat ze dan nog verdomd veel tijd over hebben voor selfies met vriendinnen met glas witte wijn in de hand en zo'n leep smiiiiile-bekkie trekken voor op social media, en met al die series die ze avond aan avond kijken.

Al snap ik dat je met zo'n zeikerd naast je op de bank lievr naar een hunk in de serie kijkt dan dat je het met je eigen kerel gaat doen.
quote:globe80 schreef op 09 september 2014 @ 16:30:

Iedereen heeft het altijd zo over die vrouwen die zo druk zijn met baan en huishouden en kind.

Vind dat ze dan nog verdomd veel tijd over hebben voor selfies met vriendinnen met glas witte wijn in de hand en zo'n leep smiiiiile-bekkie trekken voor op social media, en met al die series die ze avond aan avond kijken.

Al snap ik dat je met zo'n zeikerd naast je op de bank lievr naar een hunk in de serie kijkt dan dat je het met je eigen kerel gaat doen.



Yeah Right, en al die tijd die gaat zitten in de was voor haar vent, de strijk voor haar vent, de warme maaltijd voor haar vent, de douche uitdrogen voor haar vent, de boterhammetjes smeren voor haar vent, zich mooi maken voor haar vent, voldoen aan het eisenpakket van haar vent, etc etc etc. Vrouwen zouden eens wat meer aan zichzelf moeten denken!

Wanneer dat namelijk het geval zou zijn zouden mannen niet weten wat ze zouden moeten met het leven. Ze zouden als een kip zonder kop rondrennen. Ze zouden bij ieder kwaaltje plat liggen, ze zouden als verdorde blaadjes in hun stoel erbij hangen.



Besef eindelijk eens: een vent is pas een echte vent met de juiste vrouw aan zijn zijde.
Ik dacht dat die spiegel was om de verloren naaldhak te zoeken...
Alle reacties Link kopieren
Dank voor al jullie veelal zeer leuke en vermakelijke reacties. Jullie kwalijk nemen om tussen de regels door te lezen kan ik natuurlijk niet, maar het is wel heel leuk hoe het plaatje op nogal een verschillende manieren door jullie wordt ingevuld. Zal zo een paar kleine updates geven om jullie nieuwsgierigheid enigszins te bevredigen.



Echter voor mij zijn er twee toppers tussen alle reacties:

1) Scamp: "haar eens laten praten. Geen verwijten, alleen haar aanhoren". Alleen maar luisteren is voor twee kanten niet zo heel eenvoudig, maar wel een goed startpunt.



2) Argentovivo: blijkbaar kom ik verschrikkelijk arrogant over. Hou mij eens die spiegel voor waarvan jij vind dat ik die nodig heb.



en dan die kleine tipjes van de sluier:

Summerdance: Die roman heb ik net af. Ik ben nu bezig er een animatiefilm van te maken.



Exces: uitstekende tip! maar die balans wordt door beide partijen als vrij aardig op orde ervaren.



Bananenmilshake & MrsStanleyWalker: ik ben inderdaad geen 16 meer, maar ik loop de 15km nog regelmatig binnen het uur. Met een BMI van 24,6 ook geen bierfust waar ik om heen moet kijken.



luvda: interessante gedachte van die olympische spelen. Nog niet eerder aan gedacht.



Ingelein: spijker op zijn kop! maar sex als moetje omdat het dinsdagavond is ....



Korenwolf: zo af en toe merk je wel dat vrouwen bovengemiddeld geïnteresseerd zijn, maar ik heb tot op heden geen moeite met nee zeggen, maar zal niet ontkennen dat de verleiding af en toe wel daar is. Om jullie een plezier te doen: ik begrijp natuurlijk helemaal niets van vrouwen en ik wordt gewoon versierd. Nee dat zeg ik verkeerd ik wordt alleen geteased voor het spel.



Anyway, leuk om te horen dat jullie eigenlijk wel blij zijn met echte kerels op dit forum, maar dan ook verbeeldend geïnspireerd willen worden door die spiegel!
Alle reacties Link kopieren
quote:sphex schreef op 10 september 2014 @ 00:21:

Anyway, leuk om te horen dat jullie eigenlijk wel blij zijn met echte kerels op dit forum, maar dan ook verbeeldend geïnspireerd willen worden door die spiegel!Ik begrijp je slotzin niet. Wat is 'verbeeldend geïnspireerd willen worden door een spiegel'?
Speechless
ik denk dat hij een spiegelfetish heeft. Begrijp het verder ook niet helemaal.
Wat bedoel je met aandacht van vrouwen? Ritsen ze je broek open en staan ze op het punt om...? En stamel jij dan nog net op tijd en met lichte tegenzin. "Sorry maar ik heb een rela... haaa... tie...".



Want het schijnt dat mannen die zin hebben in seks elk positief gedrag van een vrouw naar hun toe al snel uitleggen als flirten, met daaraan vast uiteraard de wens om meteen het bed met elkaar te delen. Dat blijkt zich dan echter in de praktijk vaak vooral tussen de oren van de man te bevinden.
sphex... zijn er geen momenten waarop jij je vrouw eens lekker mee kan nemen voor ontspanning? Lekker een hapje eten en quallity-time doet een vrouw goed!

Tijdens zulke uitjes kom je soms in gesprek over zaken waar je normaal niet aan toekomt, dat kan elkaar veel duidelijkheid geven.

Kijk als je direct jouw frustratie op tafel legt kan ik je melden dat je het dan beter niet kunt doen. Zet dat aan de kant en klets gewoon lekker over van alles en nog wat, het komt dan vanzelf.

Maar plan een avondje!



Ken jij de uitspraak; Mannen vrijen om te ontspannen, vrouwen

kunnen vrijen als ze ontspannen zijn...het is echt waar!



Vlucht niet in iets anders, daar krijg je spijt van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven