Anale sex wil maar niet lukken

09-09-2014 00:25 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks glijmiddel etc blijft het pijn doen. ikwil het wel graag maar het wil maar niet lukken..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Salietje,



Begin eerst met een vingerknokkel, daarna met een vinger en zo kun je verdergaan. Zorg dat je supergoed ontspannen bent, door middel van bijv een goede massage eerst, lekkere muziek, kaarsjes etc. Je moet je lichamelijk helemaal ontspannen voelen. Bij Christine Le Duc kan je anaal glijmiddel kopen, deze zorgt ervoor dat de penis er makkelijker in glijd. Mocht het niet lukken, forceer dan niks. Blijven proberen, dan komt het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 09 september 2014 @ 10:40:

Bij mij doet vaginaal ook pijn. Dan maar nooit meer doen volgens jullie?



Ik snap TO wel. Ze wil gewoon wat tips en advies.



Als bij jou gewoon vaginale seks inderdaad pijn doet dan zou ik daar wel wat mee doen, als in onderzoeken waarom het pijn doet en of je dat kan verhelpen.



Anale seks kan zeker wel complicaties geven, vooral op langere termijn en als er met grotere objecten aan de gang wordt gegaan.

Daarom gewoon naar je lijf luisteren en als iets pijn doet of het bloedt vooral niet doorzetten voor de andere partij omdat het zou moeten of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op dinsdag 09 september 2014 10:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="nak in "Anale sex wil maar niet lukken"" class="messagelink">nak schreef op 09 september 2014 @ 10:34</a>:</b>

Een anus is ook om mee te poepen. Zoek een ander gaatje.</div></blockquote> Oh...ik wíst het! Haha! Je blijft hilarisch BGB :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamwalker schreef op 09 september 2014 @ 10:30:

Wat loopt iedereen moeilijk te doen. Als zij dat wil proberen dan kan ze dat toch doen. .



Als haar vriend zou zeggen ik zou het wel leuk vinden om je een blauw oog te slaan en zij zou hier tips vragen over hoe ze dat het beste kan aanpakken dan zou ook iedereen zeggen ben je gestoord je laat je toch niet pijn doen.



Dit is exact het zelfde. Ze hebben het geprobeerd. Het doet pijn het wil niet. To vraagt tips om haar zelf pijn te laten doen.



Dat moet je niet willen niet voor je zelf en niet voor je vriend.



Dat anale seks voor sommige mensen heel fijn voelt zal best. Dat je het wel eens wil proberen omdat je man het zo geweldig lijkt helemaal prima. Maar dat je wil doorgaan met iets wat pijn doet voor wie? en waarom? dat vind ik niet oké.
Hoezo is dat exact hetzelfde?



Als jij wil skeeleren en je gaat elke keer neer, mag je ook niet naar tips vragen want vallen doet pijn en is dus niet goed voor je? Kom op zeg, denk eens iets buiten de box. Zolang het niet scheurt of bloed, kan je lijf best wat hebben hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 09 september 2014 @ 11:06:

Hoezo is dat exact hetzelfde?

. Zolang het niet scheurt of bloed, kan je lijf best wat hebben hoor.



Waarom zou je je als vrouw zo opofferen?

Waarom zoekt to niet gewoon een vorm van seks waar ze zelf ook plezier van heeft.

Je lijf kan best wat hebben klinkt nou niet echt als wow wat was de seks fijn.
Opofferen?

Dat jij het niet wilt, helemaal prima. Maar waarom zou to geen tips mogen krijgen om wel van anale seks te kunnen genieten. Er zijn vrouwen die daar wel van genieten, weet je. Dat jij het niet wilt, prima. Maar lopen roeptoeteren dat je anus een uitgang is en anale seks gelijk stellen aan fysiek geweld, ik vind dat nogal stupide. Sla het topic lekker over als het niet jouw ding is en laat ruimte voor de tips die to vraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 09 september 2014 @ 11:17:

Opofferen?

. Er zijn vrouwen die daar wel van genieten, weet je. .



Maar daar hoort to dus niet bij! Bij to doet het pijn!

Bij vrouwen die daar wel van genieten doet het GEEN pijn.
So?

De eerste keer anale seks bij mij deed ook pijn omdat we wat onhandig waren. En nu geniet ik er wel van. Maar als ik jou moet volgen, had ik nooit meer een poging moeten wagen want het deed pijn.

Enig idee hoeveel meisjes hun ontmaagding (vaginaal dus) en de keren daarna pijnlijk vonden? Gelukkig hebben die de kans gekregen om er van te leren genieten, anders was het maar een saaie bedoening geworden, denk je niet?
Alle reacties Link kopieren
begin met een kleine plug. De allerkleinste. En neem speciaal glijmiddel voor anaal gebruik. Succes!



Oh, en de pijn moet je eerst even doorheen. Gewoon op je tanden bijten!
Let it Bee
Alle reacties Link kopieren
Op je tanden bijten maakt juist dat je je lijf aanspant. Dat helpt niet

Goed blijven uitademen, dat helpt om te ontspannen en daardoor pijn af te laten zwakken.



Maar het klopt wel dat het binnengaan pijn kan blijven doen; soms wordt het beter als je dan toch heel rustig aan doorgaat. Zorg ervoor dat jij de regie hebt over snelheid en diepte, niet hij.



sugarmiss: je komt nogal normatief over. Blijkbaar heb jij het idee dat je anus hier echt niet voor gemaakt is. Prima, doe het vooral niet. Ik denk anders over mijn lichaam en TO blijkbaar ook over het hare. Iedereen bepaalt zélf wat 'de bedoeling' is en wat niet.

Je vagina en je mond zijn beide zowel in- als uitgang. Waarom zou dat voor iemands anus niet ook kunnen gelden? Nogmaals: dat beslist alleen degene wiens lichaam het is.

En als pijn een reden is om iets maar nooit meer te proberen, zou ik heel veel dingen nooit hebben leren kennen waar ik nu wel van geniet.
Alle reacties Link kopieren
quote:budapest schreef op 09 september 2014 @ 10:40:

Bij mij doet vaginaal ook pijn. Dan maar nooit meer doen volgens jullie?



Ik snap TO wel. Ze wil gewoon wat tips en advies.



Vaginale seks hoort niet pijn te doen. Dus als jij wel pijn hebt tijdens de seks dan moet je uitzoeken waar dat van komt en het oplossen.



Gewoon seks hebben terwijl het pijn doet nee dat zou ik niet doen.



Nooit meer seks hebben is dan niet nodig want er is vast wat aan te doen.
quote:sugarmiss schreef op 09 september 2014 @ 11:55:

[...]

Nooit meer seks hebben is dan niet nodig want er is vast wat aan te doen.



Kijk nou! Zijn we het toch eens! Is dat niet exact wat TO hier komt doen? Vragen naar tips zodat het geen pijn hoeft te doen?



Fijne dag nog verder!
quote:Lookolook schreef op dinsdag 09 september 2014 11:27 So?

De eerste keer anale seks bij mij deed ook pijn omdat we wat onhandig waren. En nu geniet ik er wel van. Maar als ik jou moet volgen, had ik nooit meer een poging moeten wagen want het deed pijn.

Enig idee hoeveel meisjes hun ontmaagding (vaginaal dus) en de keren daarna pijnlijk vonden? Gelukkig hebben die de kans gekregen om er van te leren genieten, anders was het maar een saaie bedoening geworden, denk je niet?

Dit dus.



@absor: ik heb veel onderzoeken gehad, maar als ik veel reacties hier had moeten geloven, had ik meteen moeten stoppen nadat het pijn deed.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2014 @ 00:27:

Waarom wil je iets wat pijn doet?



Sinds Anouk op tv zei dat neuken wel goed pijn moet doen schijnt het dat velen die pijn nu willen voelen.

Als ik uitga kijk ik ook rond en denk ik, zou dat er zo eentje zijn? Die pijn wil voelen? Met anale sex heb je al snel dat het pijn doet, zelfs als je als man voorzichtig bent. Daarom ben ik zelf meer van vaginale.

Ik zou TO aanraden toch echt goed glijmiddel aan te brengen.
Niets aan je lijf is ergens voor bedoeld, het is niet gemaakt door een Bedoeler. Wat jij met je lijf wil doen bepaalt de "bedoeling"



Anaal zonder pijn: persen.
quote:Lookolook schreef op 09 september 2014 @ 10:20:

Misschien een wijntje erin Helpt dat? Ik zou eerder glijmiddel erin doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 09 september 2014 @ 11:21:

[...]





Maar daar hoort to dus niet bij! Bij to doet het pijn!

Bij vrouwen die daar wel van genieten doet het GEEN pijn.Maar pijn kan ook met gebrek aan voorbereiding te maken hebben. Als ik Dr. Phil aan het kijken ben en mijn vriend stopt zijn muis ineens in mijn muts dan doet dat ook pijn.
Zijn muis? Ehhhh, ok
quote:eldorado schreef op 09 september 2014 @ 17:41:

Zijn muis? Ehhhh, ok
Alle reacties Link kopieren
Ik houd wel van alliteratie en volgens mij is er best duidelijk wat er met zijn muis bedoeld word. En nee, zo word 'ie hier niet genoemd hoor :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2014 @ 00:40:

[...]





http://www.youtube.com/watch?v=h6a8T5Z5wkk

ja geweldig! Maak ik mijn kat ook helemaal blij mee! Voor ik het op youtube had gezien dacht ik dat mijn poes een 'rare' was. Maar nee hoor... Wel op tijd stoppen anders draait zij door



en even ontopic... als het van hem niet hoeft en jij vindt het niet fijn... why?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Ik heb niet alle reacties doorgelezen door de flauwe grappen van sommigen.



Ik weet niet of je de volgende tip al hebt gehad; gebruik glijmiddel op siliconen basis, die blijft beter glijden en is het best voor anaal gebruik.

Op waterbasis kan prima vaginaal, maar lost te snel op bij anaal.



Tja en verder misschien zelf wat oefenen en de schaamte van je af zetten .
Alle reacties Link kopieren
Anale sex is heerlijk als je een goed voorbereiding treft.

Eerst even naar de toilet en zeker een uur voor je plannen hebt je kontje spoelen met lauw water.

Ik zelf zorg dan om vooraf vast wat glijmiddel in mijn poepertje te spuiten en een kleine butplug erin te doen, kan mijn kringspier vast wennen.



Als we dan zin hebben gaat mijn partner van dat moment even lekker met de butplug dildoen en daarna langzaam er in.



Als hij het langzaam doet kun je behoorlijk wat hebben. Ik zelf houd wel van een flinke jonge. Geeft een heerlijk gevoel, lekker dik en lang.

En als kers op de taart een goede vibrator in mijn kutje, hebben we allebei wat aan. Ook lekker is een trio met 2 mannen, 2 jongens tegelijk. Liefst zij ook nog eens bisex voor tijdens voor en naspel, mmm.
Alle reacties Link kopieren
Kontje, poepertje, kutje?



Het valt me nog alles mee dat je het met mannen wilt doen en niet met mannetjes.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven