iPhone 5 en iPad air hetzelfde?

09-09-2014 20:29 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje de iPhone 5 waar ik erg gelukkig mee ben. Nu heb ik vandaag de iPad air gekocht. Nu was ik er een beetje mee aan het spelen en volgens mij is hij hetzelfde als m'n telefoon alleen dan wat groter.



Wie heeft ook beide gadgets en wat vinden jullie ervan? Is het echt hetzelfde? Vind je het de moeite waard om allebei te hebben?



Zit te twijfelen of ik hem niet wil terug brengen..
Je kan het niet maar zo terugbrengen . Waarom heb je er van te voren niet beter in verdiept?
Wat groter? Beduidend groter zou ik zeggen! Zeker de moeite waard om beiden te hebben, thuis gebruik ik de iPad en onderweg de iPhone.
Eh...met de iPad kan je niet bellen he

Ik heb een iPhone 5, iPad 3 en iPad air. En nog een MacBook pro ik vind de iPad wel echt een toevoeging. Je kan er hetzelfde mee als met de iPhone qua spellen, films kijken, apps enz. Maar voor internetten of Netflix kijken ofzo pak ik veel liever de iPad. Scherm is gewoon groter en werkt prettiger.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch gewoon zo? Een iPad is een grote iPhone, je kunt er alleen niet mee bellen.

Of is de Air anders dan de vorige versies?

Wat had je meer aan functies verwacht?



Ik vind het formaat van de iPhone soms te klein om sommige pagina's goed te bekijken. Vind de iPad dan fijner.
Gismo : terug brengen kan altijd. Of ze je je geld terug geven is een tweede. Maar ze zullen er vast geen probleem mee hebben als TO hem op de balie mikt en zo weer weg loopt
Alle reacties Link kopieren
quote:gismo72 schreef op dinsdag 09 september 2014 20:32 Je kan het niet maar zo terugbrengen . Waarom heb je er van te voren niet beter in verdiept?Je hebt bij de applestore twee weken de tijd om na te denken of je hem definitief wilt hebben
Ook als je het gebruikt hebt?
Alle reacties Link kopieren
Jup. Laat alles er wel om heen zitten. Ik ben denk ik een beetje teleurgesteld want ik dacht dat hij veel meer kon.. Nu maar even goed nadenken wat ik wil..
Alle reacties Link kopieren
Wat voor meer had je verwacht dan?

Serieuze vraag.

iPad kan ik echt niet zonder, telefoon is veel te klein.
Alle reacties Link kopieren
Ja blijkbaar vind ik m'n foon toch best fijn... Wat doen jullie zoal op de iPad dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de iPad thuis en de iPhone onderweg.

Bijv. Wehkamp vind ik niet fijn op de telefoon. Op de iPad shopt het veel fijner. En dat is bij de meeste sites. Anders blijf je het scherm verschuiven.
Dit is fascinerend.



Wat had je eigenlijk verwacht van een iPad? Volgens mij hou je ons gewoon voor de gek. Waarom heb je die iPad gekocht? Wat dacht je toen je die 600 euro betaalde met je pinpas?



Natuurlijk is een iPad iets hel anders dan een iPhone, serieuzer ga ik er niet op in
Alle reacties Link kopieren
Is er trouwens we app van viva op de iPad air.



Winkelen lijkt me inderdaad makkelijker op de Air!
Ze zeggen domme vragen bestaan niet. Toch wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven