Kastje behangen zonder behanglijm

11-09-2014 21:05 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel dekt aardig de lading: ik wil een paar laatjes van een houten kastje behangen met een leuk stukje behang. Ik heb geen behanglijm, zou gewone lijm ook kunnen? Ik lees ook overal over vastplakken met modge podge, maar dat is bizar prijzig sinds het geen lijmvernis meer heet



Wieowie heeft ervaring of tips?
Alle reacties Link kopieren
Maar behanglijm is heel goedkoop, dus als je dat nu niet hebt kan je dat toch kopen?
Alle reacties Link kopieren
Kan, maar dan zit ik met een heel pak behanglijm wat ik van mijn levensdagen niet meer ga gebruiken, want ik heb geen behang in mijn huis (behalve straks 4 laatjes ). Ik heb wel een grote pot kinderlijm. Vandaar.
Modge podge kun je toch zelf maken? Google eens...
Ja, zelf maken met knutsellijm, kinderlijk. Dat heb je in huis he?
Alle reacties Link kopieren
@whopper Ja, dat heb ik. Ik lees erg wisselende resultaten met de home made modge podge. Dan zou het met onverdunde kinderlijm ook moeten kunnen toch?
Heb je kinderen? Dan is een pakje behanglijm hartstikke leuk: papier mache, waxinelichtjes beplakken met crêpe papier. Echt leuk spul.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen kinderen, ik vind kinderlijm leuker dan kinderen
Dan zelf papier macheen. De pepernoten liggen al in de schappen: Sint komt er aan!
Alle reacties Link kopieren
Ssssssst

Eerst ben ik nog jarig hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik kan natuurlijk wel voor man gaan knutselen
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je uit de buurt komt, ik heb hier nog een restantje aangemaakte behanglijm staan dat ik over had.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Bitje! Waar woon je?
Behanglijm wil niet. Ik heb zelf een kastje met behangpapier beplakt en met behanglijm liet het los. Gewoon knutsellijm werkte perfect
Alle reacties Link kopieren
Hele goede tips Mika en Tickel! Gewoon proberen maar.
Action heeft Modge Podge.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven