Help! Ik word niet geil van mijn man!

03-09-2014 09:16 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn probleem, het is als volgt: ik ben al 10 jaar samen met mijn man en al die tijd lukt het me niet om opgewonden van hem te raken. Omdat ik dus niet nat word, doet sex altijd pijn.

Probleem is dat ik van harde sex hou terwijl mijn man juist van de vanille aaisex is. We hebben het hier al duizend keer over gehad maar dus tot nu toe geen verbetering. Voor mij probeert hij het wel op de harde manier maar ik merk dat hij zich daar nooit echt prettig bij voelt.



Nu wilde ik jullie vragen: zijn er manieren waarop ik toch nog opgewonden van hem kan raken?



Ik hou zielsveel van hem, we hebben een fijne relatie, twee kinderen, dus ik wil hem echt niet kwijt.



We zijn wel eens met een sexuoloog gaan praten maar dat vond ik een beetje een enge vent haha dus daar is verder nooit veel uitgekomen.



Dank voor jullie reacties (en hopelijk tips)!
Ook ik ga je aanraden om het in tantra achtige hoek te zoeken, maar met een ander 'argument'.



Mijn laatste echt serieuze relatie is nu een jaar of vier over, en dankzij een aantal scharrels/ervaringen identificeer ik me inmiddels ook als submissief, sterk zoekende naar dominatie in een man (paar keer gevonden ook ;) ). Wat voor mij nog knaagt/knaagde (tot, toevallig, vanmiddag eigenlijk) is de vraag hoe ik dat kan rijmen met die ándere waanzinnige vorm van seks waar ik met die laatste lange relatie zo ontzettend van genoten heb (zeg maar gerust volledig van de kaart en na afloop duizelig, if not only van het vochtverlies) terwijl dat eigenlijk juist super vanilla, zachte, aaierige, initieel lange blikken maar geen aanrakingen, seks was. Deze seks had denk ik tantra elementen en onder invloed van oa de boeken van Marion Bradley die ik als puber nogal spannend en bij vlagen best erotisch vond, geloof ik dat ik mij tijdens de seks met die ex mij als het ware mentaal submitte aan 'de kracht van het vrouwelijke/de Godin' wetende (fantaserende?) dat hij op vergelijkbare wijze overgeleverd was aan een mannelijke oerkracht. Ik kan het niet zo goed opschrijven zonder dat het cheesy klinkt, maar daar ergens in die denkwereld die samenhangt met tantra, geloof ik wel dat het mogelijk is om mentale submissie (aan hem, danwel 'krachten') te combineren met fysieke vanilla seks op een wijze die, iig voor mij en ons destijds, heel bevredigend kan zijn.
Eefje en Zeniba hebben gelijk.

Ook ik heb in het verleden wel eens hele intense en gevoelige seks gehad waardoor ik tot grotere hoogten kwam, en daar was geen rollenspel of D/s in betrokken.

Dat bedoelde ik dus ook met zoek het in de tantra hoek, maar Zeniba legt beter uit waarom.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ervaring met sm en tantra. Hard of zacht is me even lief. Maar mijn seks werd pas echt mooi toen ik veel meer van mezelf liet zien, zowel in mijn dagelijkse leven als in het loslaten van elke bedachte rol in bed
Bij mij is het juist dat met de lieve aaisex mijn hoofd blijft afdwalen naar vanalles dat er niets mee te maken heeft, zoals de afwas die nog gedaan moet worden.

Mijn hoofd is niet in de goede mood, dus mijn lijf werkt ook niet mee. Nat worden lukt dus dan ook niet.



Terwijl met wat hardere seks, meer D/s, heb ik dat totaal niet, de afwas komt niet voor in mijn gedachtegang dan.

Iets met mindfullnes ofzo.



To, herken je daar misschien ook iets in?

Kun jij met je hoofd er wel volledig bijblijven als het zachte aaiseks is?



Nu je zelf al aangeeft dat je misschien een probleem met de intimiteit hebt, zou ik daar zeker iets mee gaan doen. Baat het niet, dan schaad het niet, toch?

Maar misschien speelt er wel een combinatie van dingen mee.



Ik hoop dat je eruitkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 09 september 2014 @ 14:23:

Bij mij is het juist dat met de lieve aaisex mijn hoofd blijft afdwalen naar vanalles dat er niets mee te maken heeft, zoals de afwas die nog gedaan moet worden.

Mijn hoofd is niet in de goede mood, dus mijn lijf werkt ook niet mee. Nat worden lukt dus dan ook niet.

Terwijl met wat hardere seks, meer D/s, heb ik dat totaal niet, de afwas komt niet voor in mijn gedachtegang dan.

Iets met mindfullnes ofzo.



Ja dat herken ik precies zo! Zachte sex lijkt me niet genoeg te stimuleren terwijl er bij harde sex gewoon geen ruimte in je hoofd is om aan iets anders te denken. Maar misschien is het wel te leren dat je ook bij zachte sex 'in het moment' blijft en niet in gedachten afdwaalt naar de boodschappenlijstjes.



Heb jij alleen D/s sex of lukt het je bij 'gewone' vanille sex wel om ook opgewonden te raken?



Voor mij is sex iets heel mentaals, ik moet de juiste mindset hebben om geil te raken maar dat zullen de meeste vrouwen wel herkennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sniep schreef op 08 september 2014 @ 23:41:

Ik heb ook ervaring met sm en tantra. Hard of zacht is me even lief. Maar mijn seks werd pas echt mooi toen ik veel meer van mezelf liet zien, zowel in mijn dagelijkse leven als in het loslaten van elke bedachte rol in bed



Fijn dat jij kan genieten van beide manieren om seks te hebben. Dat geeft ook wat meer variatie dan als je alleen maar van een manier houdt. En wat goed dat het je is gelukt om meer van jezelf te laten zien, dat is toch een heel proces.



Ik hoor hier zoveel positieve verhalen over tantra, ga ik me maar eens meer in verdiepen!
Alle reacties Link kopieren
Lastig probleem. Sex is voor mij erg belangrijk, als ik niet keihard aangepakt word dan hebben we een probleem.
Alle reacties Link kopieren
hi poulette, ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik probeer het nu een wat spannender te maken in bed, maar ik weet niet heel goed wat ik moet gebruiken. Een paar spannende dingen uit zo'n sex shop leken mij wel wat.



Heb jij dit wel eens geprobeerd en wat zou je aanraden??
Alle reacties Link kopieren
quote:melissa321 schreef op 10 september 2014 @ 15:32:

hi poulette, ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik probeer het nu een wat spannender te maken in bed, maar ik weet niet heel goed wat ik moet gebruiken. Een paar spannende dingen uit zo'n sex shop leken mij wel wat.



Heb jij dit wel eens geprobeerd en wat zou je aanraden??Uh !?

HIJ moet het spannend maken. Scenario van tevoren bedenken, jou volkomen onverwacht bij het haar grijpen, en niet meer met rust laten totdat het over is en je roept "Uh, wat was ik alweer aan het doen !?"......... haha
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 10 september 2014 @ 21:20:



Uh !?

HIJ moet het spannend maken. Scenario van tevoren bedenken, jou volkomen onverwacht bij het haar grijpen, en niet meer met rust laten totdat het over is en je roept "Uh, wat was ik alweer aan het doen !?"......... haha



Haha, misschien moet ik dit topic maar eens aan mijn man laten lezen

Probleem is dat hij bij alles wat hij doet in bed vraagt 'vind je dit lekker, vind je dit leuk? etc. En dan ben ik dus al helemaal niet geil meer, ik denk alleen maar 'pak mij nu maar gewoon keihard zonder te vragen wat ik ervan vind'!!!
Alle reacties Link kopieren
Dit is waarschijnlijk de vreemdste tip ooit, maar ik bedoel hem toch serieus :-)



Ga samen op tango les. Bij de tango moet hij heel leidend zijn en jij volgend. Daarnaast (of daarom) is het een behoorlijk erotische dans. Wie weet kan het een leuk begin zijn waardoor hij ook in bed meer leidend is.
Alle reacties Link kopieren
quote:SillySill schreef op 11 september 2014 @ 00:11:

Dit is waarschijnlijk de vreemdste tip ooit, maar ik bedoel hem toch serieus :-)



Ga samen op tango les. Bij de tango moet hij heel leidend zijn en jij volgend. Daarnaast (of daarom) is het een behoorlijk erotische dans. Wie weet kan het een leuk begin zijn waardoor hij ook in bed meer leidend is.He SillySil, ik vind dit helemaal geen vreemde tip, sterker nog: ik heb hem al eens uitgeprobeerd! Helaas zonder positief resultaat ;-( We zaten een aantal jaar geleden op tangoles (precies om de reden die jij aangeeft!) maar het lukte mijn man helemaal niet om leidend te zijn en daar raakte ik dan weer behoorlijk van gefrustreerd. Na een paar sessies op elkaars tenen stappen (letterlijk ) zijn we er maar mee gestopt. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor andere mensen wel werkt. Ik vind het een prachtige en inderdaad erotische dans dus ik had graag een leidende danspartner gehad die mij meezwierde
Alle reacties Link kopieren
Zo, vanavond gaat het weer eens gebeuren, heel spontaan

Dank voor al jullie tips, ik zet ze hier even onder elkaar:



- naar een seksuoloog gaan

- vreemd gaan

- accepteren dat we een seksuele mismatch zijn

- gaan swingen

- glijmiddel gebruiken

- om en om harde en vanille sex hebben

- open relatie aan gaan

- tantra

- geile verhalen lezen

- jointje roken om in de sfeer te komen

- leren omgaan met intimiteit

- D/s chatsessies

- op tangoles gaan



Hoop dat ik er geen heb overgeslagen, nieuwe tips natuurlijk altijd welkom!!



Ben benieuwd of het me vanavond gaat lukken om geil te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:poulette0014 schreef op 10 september 2014 @ 21:29:

[...]





Haha, misschien moet ik dit topic maar eens aan mijn man laten lezen

Probleem is dat hij bij alles wat hij doet in bed vraagt 'vind je dit lekker, vind je dit leuk? etc. En dan ben ik dus al helemaal niet geil meer, ik denk alleen maar 'pak mij nu maar gewoon keihard zonder te vragen wat ik ervan vind'!!!



Dat onzekere herken ik wel als man. Nog geen anderhalf jaar geleden heeft een hele speciale vrouw mij mijn ruige kant leren ontdekken. en in het begin is het soms lastig om niet te bewust dominant te zijn.

Ik heb had te vaak nog bevestiging nodig dat wat ik deed ook was wat zij wilde.



Nu is dat anders, ik weet nu wat ze nodig heeft.

Dat ze alleen maar geiler wordt als ik haar aan haar haren op haar knieën dwing.

ze wil strak vast gebonden worden om zich volledig aan mij over te kunnen geven.

Tepel klemmen mogen strak zodat ze alleen nog maar voelt en niet meer denkt.

Dirty talk die duidelijk maakt dat ze van mij is en dat ik met haar ga doen wat ik wil is een enorme turn-on.



Ik vind het bedenken van scenario's en haar overvallen op onverwachte momenten al een heerlijk voorspel.



Het is enorm opwindend om haar al uren of soms dagen van te voren langzaam op te winden met berichtjes en opdrachten.

Denk aan beschrijvingen van wat ik met haar ga doen tot opdrachten van wat te dragen of juist niet.



Aan de ander kant is het ook geil om te weten hoe ze geniet

als ik op een onverwacht moment achter haar kom staan en haar ruw voor over op de tafel duw, om haar zo te nemen.



Deze manier van seks sluiten we altijd af met de meest intieme zachte knuffel seks die ik ooit heb gehad.

Haar compleet afgepeigerd in mijn armen houden en weer op aarde laten landen is helemaal geweldig.
Trahit sua quemque voluptas
vincedexa, dat klinkt inderdaad geweldig. goed dat jullie elkaar zo aanvoelen
Alle reacties Link kopieren
Vincedexa, klinkt goed wat je beschrijft. Wat leuk dat je je dominante kant op deze manier verder hebt leren kennen. Je vriendin mag blij zijn met jou!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist heel blij met haar!

Het is heel fijn om zo intiem met iemand te kunnen zijn.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dan lees ik eens over een fijne man en een fijne relatie en dan is het weer niet goed.

Ik zou geen andere man nemen als je zo n lieverd heb maar dat is mijn mening .

En je kunt hem niet dwingen om over zijn grenzen te gaan om jou te plezieren.Naar mijn idee is het logische....als hij van je houd wil hij je geen pijn doen.

Kun je niet gewoon tevreden zijn met wat je heb en af en toe je kontje laten neuken door hem?Dat is toch ook geil?

Ik begrijp je wel maar zo te lezen heb je al meer dan waar sommige vrouwen over kunnen dromen .



Maar dat het pijn doet is natuurlijk niet de bedoeling op zo n manier krijg je zelfs een tegenzin in sex.

Gebruik anders veel goede glijmiddelen of vraag of hij niet te diep wil stoten (als dat het probleem is ).Aan die pijn is vast wel wat te doen daarvoor kun je zelfs even langs de huisarts misschien heb je littekenweefsel in je vagina ofzo ?
Mijn ervaring is dat vrouwen het fijn vinden als de man het initiatief neemt in bed en flink doorpakt. Hoe ver je daar in kunt gaan, hangt van veel dingen en omstandigheden af. Daarom is seks ook spannend omdat het, ook met dezelfde partner, steeds anders is/zou moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven