Whatsapp vraagt steeds om gebruik microfoon

12-09-2014 20:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf vanmiddag vraagt Whatsapp op mijn iPhone steeds om toestemming voor gebruik van de microfoon. Die melding moet ik steeds actief wegklikken. Ik wil die melding niet, en ook geen toestemming voor gebruik van de microfoon (waarom zou ik?).

Iemand die weet hoe ik die melding/vraag wegkrijg?
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Had ik vandaag ook. Nu niet meer. Storing denk ik.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ja had ik gisteren ook en dan hebben ze toegang tot de microfoon, nou en?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Er is een update geweest en daarin is die microfoon toegevoegd. Die gewoon aanzetten lost het probleem op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 12 september 2014 @ 20:31:

Ja had ik gisteren ook en dan hebben ze toegang tot de microfoon, nou en?Omdat ik dat niet wil.
Ozo.
Dan flikker je de app er af. Problem solved.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02, 17 minuten geleden

Er is een update geweest en daarin is die microfoon toegevoegd. Die gewoon aanzetten lost het probleem op.

Die was er altijd toch al? Dat je een gesproken/gezongen/geschreeuwd bericht kon versturen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je de app eraf gooien. Je kunt niet van een bedrijf verwachten dat ze een half product aan je leveren. Die microfoon is nodig voor de gesproken berichten.
Maakt toch niets uit? Als je de mic niet gebruikt is er niks aan de hand.



Tis gratis he, ze dwingen je niet om whats app te gebruiken..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de app er net afgegooid, bedankt!
Ozo.
Hima: me nooit opgevallen... Pas nu ze ze zeuren om aanzetten zie ik het. Ha ha ha.
Alle reacties Link kopieren
quote:hallekie, 32 minuten geleden

Ik heb de app er net afgegooid, bedankt!

En je volgende topic wordt 'wie weet er een alternatief voor whatsapp'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind het ook irritant. Ik wil geen microfoon gebruiken, ik klik vaak per ongeluk op dat icoontje en dan krijg je van die vage berichten. Waarom moet ik nu opeens de microfoon aanzetten? Ik gebruik gesproken berichten nooit! Die optie was er al en voorheen hoefde het ook niet. Ik blijf de melding tot op heden stug wegklikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het eraf gegooid, en toen weer geïnstalleerd. Ik krijg de melding (vooralsnog) niet meer.
Ozo.
quote:himalaya schreef op 12 september 2014 @ 21:00:quote:Suze02, 17 minuten geleden

Er is een update geweest en daarin is die microfoon toegevoegd. Die gewoon aanzetten lost het probleem op.

Die was er altijd toch al? Dat je een gesproken/gezongen/geschreeuwd bericht kon versturen?Hahahahhaa :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:hallekie schreef op 12 september 2014 @ 21:50:

Ik heb het eraf gegooid, en toen weer geïnstalleerd. Ik krijg de melding (vooralsnog) niet meer.Gokje, je hebt de nieuwe voorwaarden geaccepteerd en daarmee toestemming gegeven voor iets wat je eerder ook al had kunnen doen. ;)
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
O irritant ja, dat had ik ook. Maar na het aanzetten van de microfoon was het voorbij.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Nee, bij instellingen staat de microfoon voor whatsapp uit.
Ozo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven