Niet Klaarkomen

04-09-2014 19:49 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje over klaarkomen, Ik vind het erg lastig om klaar te komen dus mijn vraag of hier tips voor zijn?



Ik heb al aangegeven wat ik lekker vind aan mijn partner, dus lukt het me ook wel om opgewonden te raken na een tijd als we dan proberen, alleen dan word het juist te gevoelig waardoor het niet lukt om verder te gaan.



Mijn vraag is dus hoe kom ik bij het punt klaarkomen als het te gevoelig word waardoor we niet meer verder kunnen gaan daarmee?
Alle reacties Link kopieren
Wat doet 'ie dan? Beffen? Wellicht beetje aanwijzingen geven dat hij het rustiger aan doet.



En als je zelf vingert, kom je dan wel klaar?



Of bedoel je klaarkomen tijdens penetratie?
Alle reacties Link kopieren
Hoezo te gevoelig??
Alle reacties Link kopieren
Misschien een vreemde vraag maar ben jij een man of een vrouw ?



En je partner ?



Vrij relevante info om deze vraag te beantwoorden
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hij doet alles ;)

maar heb zelf aangegeven dat ik alleen met de vingers het fijnst vind dus daarmee proberen we het.



Ik geef inderdaad aan het punt waar het te gevoelig word rustiger aan te doen maar dan zet het niet echt meer door, lastig om uit te leggen.



Nee ik kom ook niet echt klaar als ik mezelf vinger, vind dat ook niet fijn om het zelf te doen.



Ben overigens wel een aantal keer klaar gekomen toen ik bovenop zat, maar erna lukte dat ook niet meer. ( toen had ik wel alcohol op mischien dat het daar ook mee te maken heeft ? )



Te gevoelig.. nouja gewoon dat je het bijna niet meer kan aanraken zeg maar dat het pijnlijk word. Of iets in die richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw en mijn partner dus een man

we hebben een klein jaar een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch vooral flink met mezelf aan de slag gaan, als ik jou was. Voordat ik kon klaarkomen door een ander, had ik toch al heel wat zelfgemaakte hoogtepunten gehad. Leer eerst je eigen lijf kennen, zodat je ervaart hoe je voorbij dat voor jou moeilijke punt komt, voordat je dat via je partner probeert te bereiken.

Met een vibrator gaat het vaak makkelijker, probeer dat eens.
Alle reacties Link kopieren
Nou hier hoor ik ook graag de supertip voor! Ik ben namelijk nog NOOIT klaargekomen en ik ben al 26



Bij mezelf lukt het trouwens ook niet en reken maar dat ik dat geprobeerd heb (en regelmatig doe). Het wordt na een tijdje inderdaad zó gevoelig dat ik gewoonweg niet meer door kan gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ja mischien moet ik dat maar eens doen... ik vind er alleen niks aan om het bij mezelf te doen haha.

Dat betreft ben ik ook wel een groentje op dit gebied hoor..



Ik ben ook al 27 ...



Herken het precies @buitenb... heel frustrerend om niet voorbij dat gevoel te kunnen komen... net alsof er iets mis is met me. of een punt oversla.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook, vooral dat gevoel dat er iets mis is met me, omdat ik het niet kan.. Bijna een soort faalangst lijkt het!

Zelf kan ik het wel, met een vibrator. Maar van stimulatie van vingers, een tong of een lul gebeurt er weinig tot niets :(
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft wel het idee dat dat gevoel dat ik dan heb, dat je het eeecht niet meer aankunt wel 10x zo heftig is als wanneer hij klaarkomt! Maar daarom ben ik juist zo benieuwd maar the real deal.,



Wat nou als het nooit lukt?

Alle reacties Link kopieren
Ik ken het probleem en heb wel een tip. Ik heb als man 2 vriendinnen gehad die niet klaar konden komen. Door de clitoris te stimuleren konden ze dat inderdaad niet, maar vaginaal wel. Je kunt je vriend vragen met zijn vinger van binnen je vagina te stimuleren. Ik weet niet of het de g plek is, maar er zit daarbinnen wel een gevoelig plekje die je met de penis niet zo makkelijk kunt stimuleren. Ook een vibrator hielp niet. De juiste aanraking en ritme leidde bij mijn vriendinnen tot fantastische orgasme die wel met veel vocht gepaard gingen. Maar dat vond ik alleen maar extra intiem en opwindend. Succes!
quote:neversurrender schreef op 04 september 2014 @ 21:06:

Ik herken het ook, vooral dat gevoel dat er iets mis is met me, omdat ik het niet kan.. Bijna een soort faalangst lijkt het!

Zelf kan ik het wel, met een vibrator. Maar van stimulatie van vingers, een tong of een lul gebeurt er weinig tot niets :(



Hier hetzelfde probleem!

Ik ben ook weleens klaargekomen van standjes die de g-spot stimuleren..



Daarnaast helpt het als ik met mijn lichaam al net doe of ik klaarkom.. dus knijpen zeg maar.. op een steeds sneller ritme.. dat wil weleens werken.. Succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:sniep schreef op 05 september 2014 @ 00:50:

Ik ken het probleem en heb wel een tip. Ik heb als man 2 vriendinnen gehad die niet klaar konden komen. Door de clitoris te stimuleren konden ze dat inderdaad niet, maar vaginaal wel. Je kunt je vriend vragen met zijn vinger van binnen je vagina te stimuleren. Ik weet niet of het de g plek is, maar er zit daarbinnen wel een gevoelig plekje die je met de penis niet zo makkelijk kunt stimuleren. Ook een vibrator hielp niet. De juiste aanraking en ritme leidde bij mijn vriendinnen tot fantastische orgasme die wel met veel vocht gepaard gingen. Maar dat vond ik alleen maar extra intiem en opwindend. Succes!Hey, dit vind ik nou topinfo! Bedankt Sniep. Helemaal niet erg om hiermee aan de slag te gaan
Ik heb hetzelfde.

Als ik het zelf doe, dan gaat dat tot een bepaald punt en dan moet ik echt stoppen omdat het te overgevoelig is. Daarna komt datzelfde gevoel niet meer terug.

Ook ik vraag me nu al jaren af: wat doe ik verkeerd en hoe kan het dat ik nog nooit klaargekomen ben.
Alle reacties Link kopieren
Lottie,



Ik vind het voor jou ook vervelend, maar ik ben wel blij dat er nog iemand is met hetzelfde probleem ... Bij anderen is het altijd "zelf lukt het wel!", nou ook niet dus. Ik heb het nu gewoon 'opgegeven', dat is prettig omdat er nu geen druk op de seks ligt. Het jammere is wel dat ik het idee heb dat dit de reden is dat ik inmiddels niet meer zo vaak zin heb in seks als eerder, want dat heftige lichamelijke gevoel waar je zin in kan hebben is er niet.



Helaas! Maar misschien als we Sniep's tip gebruiken, dat het nog eens lukt haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:buitenboordkabouter schreef op 04 september 2014 @ 20:51:

Nou hier hoor ik ook graag de supertip voor! Ik ben namelijk nog NOOIT klaargekomen en ik ben al 26



Bij mezelf lukt het trouwens ook niet en reken maar dat ik dat geprobeerd heb (en regelmatig doe). Het wordt na een tijdje inderdaad zó gevoelig dat ik gewoonweg niet meer door kan gaan!



Wow. 26 en nog nooit klaargekomen. Ik ben even oud als jij, dus ik kan mij voorstellen dat het niet erg leuk is. En dat is nog zacht uitgedrukt. Ik bedoel; Seks zonder klaarkomen. Dat is als oud en nieuw zonder vuurwerk!



Misschien moet je je niet zo focussen op je clitoris. Ik neem aan dat dát het is wat zo extreem gevoelig wordt, tot het pijnlijke aan. Ja, als je daar een half uur aan zit te wriemelen dan is het niet fijn meer Probeer er wat omheen te voelen, ook daar kan het erg lekker zijn. Ik denk dat het niet lukt, omdat je er te lang mee bezig bent. Probeer ergens anders aan te denken, en niet alleen maar aan het 'klaarkomen'. Zie het niet als een must, maar als iets wat fijn is als het lukt en als het niet lukt, jammer. Zo gaat de druk er (letterlijk en figuurlijk) wat vanaf Als je een partner hebt, en klaarkomen niet lukt, dan kan het ook vaak met vertrouwen te maken hebben.
Never Give Up & Fight Like Hell
Alle reacties Link kopieren
Geen zorgen maken,

het is normaal dat een vrouw minder snel klaarkomt! daarom zijn we zo ingewikkeld he ;)



Geef het even tijd, en leer jezelf kennen!



Owja, niet te vergeten .. praat met je partner, want zonder communicatie weet hij ook niet wat er aan de hand is ;)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik kom altijd klaar als ik bovenop zit. Maar alleen als ik snel en hard op en neer ga. Mijn clit moet gestimuleerd worden anders lukt het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:whitey schreef op 07 september 2014 @ 23:10:

[...]





Wow. 26 en nog nooit klaargekomen. Ik ben even oud als jij, dus ik kan mij voorstellen dat het niet erg leuk is. En dat is nog zacht uitgedrukt. Ik bedoel; Seks zonder klaarkomen. Dat is als oud en nieuw zonder vuurwerk!







Ik ken er die ouder zijn en ook niet weten hoe het voelt omdat ze het nog nooit hebben meegemaakt.



@TO, heb je het wel eens geprobeerd met een vibrator?

Veel vrouwen kunnen daarmee makkelijker klaarkomen.



Ik ken iemand die dus nog nooit is klaargekomen, maar haar partner wil niet dat ze een vibrator probeert. Dat ziet ie namelijk als bedreiging. Zo sneu voor haar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Is het niet mogelijk dames dat jullie gewoon wel komen? Bij mij is de clitoris juist te gevoelig na het komen. Of hebben jullie niet echt dat opbouwende gevoel en daarna een punt dat het heel lekker is (klaarkomen) en dan in 1x is het te gevoelig. Dat is mijn ervaring
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg de druk wat verminderen en goed smeren en vooral afwisselen. Als je nog niet weet welke plekjes allemaal lekker gevoelig zijn: gewoon uitproberen, soms moet je even geduld hebben en mocht je twijfelen het internet bied meer dan voldoende inspiratiebronnen.



Verder is ontspannen natuurlijk het motto, neem er de tijd voor en zoek een plek waar jij je helemaal op je gemak voelt.
Alle reacties Link kopieren
Nee niet dat klaarkom gevoel, enkel het gevoelige ;)

Ik heb geen vibo.. wel zon klein speel ding zeg maar, maar daar lukt het ook niet mee... ( nog tips voor de beste om te kopen? )



Ben dingen aan het uitproberen ( elke keer bijna maar nog steeds niet gelukt )



Mijn vriend weet het natuurlijk wel ;) hij doet zijn best :P

Moet het inderdaad maar eens goed bij mezelf proberen, voordat het bij/met een ander lukt natuurlijk.



Het is ook wel een nadeel dat ik 0.0 fantasieen heb..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven