facebookvraagje

12-09-2014 15:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,

Een tijdje geleden had ik ruzie met een vriendin en omdat we elkaar een paar weken niet konden uitstaan heeft ze mij verwijderd van facebook. Inmiddels is alles weer goed tussen ons. Ik zie nu net dat ze een vriendschapsverzoek heeft gestuurd en die wil ik accepteren.



Maar nu vraag ik me af of je de melding dat 'persoon x en persoon y zijn vrienden geworden' ook weg kan halen, dus dat deze niet in het nieuwsoverzicht komt te staan? Ik wil namelijk niet dat iedereen weet van de situatie. van goh die en die zijn weer vrienden hoor. wat zou er gebeurd zijn? blablabla.



Komt nogal kinderachtig over, maar ik vind sowieso dat niet iedereen een melding hoeft te zien van mijn nieuwe vrienden op facebook.
https://www.facebook.com/help/?ref=pf
Jeetje... wij leven echt in een idiote maatschappij he?
Het ís ook kinderachtig dus waarom is het geheim als zoiets gewoon de feiten zijn?!
Maar laat het uitleggen lekker over aan de kinderachtige vriendin die jou er af heeft gegooid.
Alle reacties Link kopieren
ik ben niet alleen benieuwd voor deze situatie, ook in het algemeen. zoals ik al zei: niemand hoeft meldingen te krijgen met wie ik nu weer vrienden ben geworden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 12 september 2014 @ 15:14:

https://www.facebook.com/help/?ref=pfallang gezocht, maar kan het niet vinden..
quote:genabelle schreef op 12 september 2014 @ 15:18:

[...]





allang gezocht, maar kan het niet vinden..https://www.facebook.com/help/community



Hier kun je de vraag stellen.
Ik ga ook niet bij de bakker vragen hoe duur de karbonades zijn.
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is dit een forum waar alles gevraagd mag en kan worden. Je vergelijking slaat dus nergens op.
Alles mag. Ik vind het nogal omslachtig als je het ook bij de bron zelf kan vragen.

En dat mag ik dan weer vinden.



Maar geen dank hoor, ik heb graag voor je gegoogeld.
Alle reacties Link kopieren
Of je voegt haar gewoon niet meer toe. Erg kinderachterig van je vriendin om je er meteen af te gooien.

Als je haar toch wil toevoegen, dan zou ik het gewoon doen en me niet druk maken over wat anderen denken. Misschien had je wel per ongeluk iemand gewist en misschien komt het niet eens in de newsfeed van anderen.
quote:n93 schreef op vrijdag 12 september 2014 15:14 Jeetje... wij leven echt in een idiote maatschappij he?

Ja echt he!



If u cant own it...
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mensen niks aan waarom jullie weer vrienden zijn. Ik vind dat erg asociaal als daar naar gevraagd wordt. Dan zeg je gewoon "oh vriendin had me verwijderd door een onhandigheidje". Tja, moeten ze maar geen asociale vragen stellen.



Je kan je vriendenlijst alleen zichtbaar maken voor jezelf door op Vrienden te klikken. Rechtsboven komt er een icoontje van een potlood. Daar klik je op, dan verschijnt er een menu en klik je op Privacy. Wat je daarna moet doen is vanzelfsprekend.



Succes
Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
Alle reacties Link kopieren
TO, later als je groot bent, lach je heel hard om deze onnozele zorgen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven