Foto-album met foto's van mobiel

13-09-2014 15:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een foto-album laten maken (waarschijnlijk op albelli) van mijn vakantiefoto's, maar die zijn allemaal met een Samsung Note 3 gemaakt. Heeft iemand ervaring met foto's van een mobiele telefoon gebruiken voor een fotoalbum? Hoe is de kwaliteit als ze afgedrukt worden?
Ik heb wel een paar mobiele foto's laten afdrukken bij de Hema. Die waren niet zo mooi gelukt (zichtbare pixels), maar het was ook een oude mobiele telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Zet ze op de computer en check het aantal pixels en mb's. Dan pas kan je daar iets over zeggen.



Foto's van de iPhone 5 zijn goed genoeg om after drukken!
Ik heb albums met foto's van mijn camera en mobiel (ook bij Albelli)

Zie geen verschil.



Heb alleen geen idee hoe goed de camera van de Samsung Note 3 is.



Van mij zijn gemaakt met Samsung S2 en nu met de S4
Alle reacties Link kopieren
volgens mij heeft albelli zelfs een app om albums te maken van foto's op je mobiel
YOLO
Alle reacties Link kopieren
Meestal geeft zo'n programma waarin je het fotoalbum maakt vanzelf een waarschuwing wanneer je foto's probeert te gebruiken met een te lage resolutie waardoor het afdrukken niet mooi zal worden.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fotoboek met foto's die gemaakt zijn met een iPhone 4. De foto's die zijn gemaakt met de achterkant van de camera zijn goed. De kwaliteit van de 'selfie' camera is minder, maar die moet je dan gewoon niet zo groot op willen blazen.

En idd, als het goed is zegt het programma als de kwaliteit niet goed genoeg is. Soms negeer ik dat, en dan zijn ze nog best oke.



Veel plezier met knutselen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven