37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.



Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als een negatieve zeur. Misschien daar eens wat aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Je komt op mij over als iemand die alleen maar boehoe kan doen, als ik iets een enorme afknapper in andere mensen vind is het dat.
Alle reacties Link kopieren
En het huilie-alle-vrouwen-zijn-tegen-me-en-het-ligt-niet-aan-mij topic, het ging maar door....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wow, ik zit me hier een portie gedeprimeerd te raken van dit topic.



Wat zonde dat iemand (justme) zichzelf zo ver de grond in heeft gepraat dat het waarschijnlijk nooit meer goed komt. Sterker nog, de kist kan dicht zodra de cosmetische ingrepen (gok ik?) achter de rug zijn, want dan komt Justme erachter dat hij nog steeds geen aandacht van vrouwen krijgt en dat het dus inderdaad echtechtecht aan hem ligt...
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 12 september 2014 @ 17:59:

[...]



Als je 100 vrouwen benaderd die jou allemaal direct afwijzen op eerste indruk dan is het niet slechts een kwestie van gevoel.Misschien benader je de verkeerde vrouwen? Als ik op datingsites de 100 mannen die me echt leuk lijken zou benaderen, zou ik ook 100 keer een nee krijgen. Ze zijn gewoon te hoog gegrepen voor me. Wel zouden er nog een paar me puur voor de seks willen onder het motto 'dit weekend beter iets dan niets'. Dat 'voordeel' heeft het hebben van een vagina dan weer.





Een vakantie naar bepaalde landen is geen gek idee! Ik ken een (overigens aantrekkelijke) man die hier in Nederland door omstandigheden (buiten zijn schuld) door vrouwen als een 'loser' wordt gezien. In verre landen is hij helemaal het heertje.



Misschien dat je dan in ieder geval wat ervaring op kan doen en zelfvertrouwen kan krijgen, maar als je tegen hen net zo doet als hier op het forum, krijg je hoogstens een wanhopige vrouw die dolgraag een rijkere man wil, wat zijn gedrag en uiterlijk ook is.





En nogmaals: datingcoach datingcoach datincoach.
Alle reacties Link kopieren
Een datingcoach zou misschien ook wat voor mij zijn.



Ik krijg (misschien wel terecht) de kritiek dat ik mijzelf erg onderschat en/of diskwalificeer.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in de Volkskrant van vandaag een interessant artikel in het Magazine: de praatjesmaker. Over contact maken en een praatje aanknopen op straat. Lijkt me een goede om mee te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 13 september 2014 @ 15:46:

Een datingcoach zou misschien ook wat voor mij zijn.



Ik krijg (misschien wel terecht) de kritiek dat ik mijzelf erg onderschat en/of diskwalificeer.

Jij doet tenminste iets om je leven leuk te hebben, je gaat op reis je luistert en kijkt om je heen,als je ergens mee zit doe je iets met de adviezen die je gegeven worden.

Ga naar die coach Hans wie weet wat er voor leuks van komt
quote:hans66 schreef op 13 september 2014 @ 15:46:

Een datingcoach zou misschien ook wat voor mij zijn.



Ik krijg (misschien wel terecht) de kritiek dat ik mijzelf erg onderschat en/of diskwalificeer.



Hier heb ik ook last van. Maar dat proces komt in versnelling naarmate je ouder wordt en enkel afwijzing ervaart.



Het is voor mij gewoon niet voor te stellen om ooit een date te hebben. Dat is iets zo onbereikbaars als een andere planeet vele lichtjaren bij ons vandaan.

De grootste mogelijkheden liggen op dat gebied toch wel ergens in de twintig. Ik baalde best wel enorm aan het idee om gedegradeerd te zijn tot zijlijn toeschouwer. En dan kan ik mezelf niet kwalijk nemen dat ik mezelf buitenspel zette als je gewoon keer op keer wordt afgewezen. Misschien voor anderen moeilijk voor te stellen. Maar het gebeurd echt en ik zal vast niet de enige zijn.

Op buitenlandse fora zijn er een enorm aantal mensen die hetzelfde meemaken. En dat zal vast niet alleen maar komen wegens hun zogenaamde huilie-huile/ zelfmedelijden karakter. Sommige mensen hebben gewoon nihil aantrekkingskracht. Daarbij hoef je niet eens lelijk te zijn wel onzichtbaar.

En dan nog kunnen mensen je humoristisch, leuk, behulpzaam, meelevend, intelligent of whatever vinden, het zal altijd ontbreken aan de aantrekkingskracht in de zin van dat je geen verliefde gevoelens kan opwekken bij een ander.



@ Hans Heb jij wel eens een relatie gehad of een date?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er heel wat vrouwen blij zullen zijn met een man die niet zoals de meeste mannen zijn die veel vrouwen heeft gehad.



Ik ben zelf single en verafschuw zelfs mannen die aan one night stands doen die wil ik niet eens.





Ik zou als ik jou was niet naar de hoeren gaan omdat de categorie vrouw waar je misschien in zoekt dat niet op prijs stelt[voor mij zou het exit zijn bv]



Probeer eens met adviezen en tips van andere eens overmoedig te worden en de vrouwen te benaderen.



Wie weet ben je wel een fel begeerde vrijgezel die het zelf niet in de gaten heeft.
quote:ronniemitchel schreef op 13 september 2014 @ 17:58:

[...]



Jij doet tenminste iets om je leven leuk te hebben, je gaat op reis je luistert en kijkt om je heen,als je ergens mee zit doe je iets met de adviezen die je gegeven worden.

Ga naar die coach Hans wie weet wat er voor leuks van komt Oh is dat een persoonlijke aanval naar mij gericht? Geloof mij ik doe ook alles om een leuk leven te leiden. Ook ik reis regelmatig naar het buitenland, heb mijn hobby's, vrienden en vrij uitdagende baan.
quote:himalaya schreef op 13 september 2014 @ 07:28:

En het huilie-alle-vrouwen-zijn-tegen-me-en-het-ligt-niet-aan-mij topic, het ging maar door....



Dat heb ik nooit beweert. Volgens mij heb ik al eens eerder vermeld dat ik als ik mezelf in de schoenen van een vrouw zou zetten en mij van afstandje zou kunnen waarnemen dat ik dan met een grote boog erom heen loop.



En dat wil niet zeggen dat ik mijzelf negatief presenteer in het dagelijks leven. Integendeel ik laat negatieve gedachtes niet toe en toon enkel een positieve instelling.
quote:mick87 schreef op 12 september 2014 @ 23:26:

Je klinkt als een negatieve zeur. Misschien daar eens wat aan doen?Tja dat mag jij vinden maar ik typ alleen hier over mijn problematiek in dit deel van het forum daar is het toch ook een beetje voor bedoeld lijkt mij.
quote:keukenstoel schreef op 14 september 2014 @ 00:42:

Ik denk dat er heel wat vrouwen blij zullen zijn met een man die niet zoals de meeste mannen zijn die veel vrouwen heeft gehad.



Ik ben zelf single en verafschuw zelfs mannen die aan one night stands doen die wil ik niet eens.





Ik zou als ik jou was niet naar de hoeren gaan omdat de categorie vrouw waar je misschien in zoekt dat niet op prijs stelt[voor mij zou het exit zijn bv]



Probeer eens met adviezen en tips van andere eens overmoedig te worden en de vrouwen te benaderen.



Wie weet ben je wel een fel begeerde vrijgezel die het zelf niet in de gaten heeft.



Leuk dat vrouwen dat schijnen te denken maar in de praktijk willen vrouwen toch echt vele malen vaker een ervaren man.

Een man zonder ervaring vooral op latere leeftijd is al snel een enorme afknapper.

Maar goed tot zover kom ik niet eens. Ik krijg niet eens de kans om mijn innerlijk te tonen. Al mijn ervaringen komen voort uit

vrienden die in een relatie zitten, films, soaps, etc.



Persoonlijk zie ik het probleem niet als een man vrijgezel is met een hoog libido en dan regelmatig naar de hoeren gaat.



Voor mij is dit echter niet weggelegd. Zonder gevoelens ben ik denk ik niet in staat om het bed te delen. Ik kan lust en gevoelens niet los van elkaar zien zoals vele anderen dat wel kunnen.

Buiten dat heb ik niet bepaald een libido van betekenis. Die gaat waarschijnlijk alleen omhoog als ik een vrouw zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Het zal echt ongetwijfeld al eens voorbij zijn gekomen, maar heb je tinder al geprobeerd?

En dan gewoon eens echt alle vrouwen 'liken' die voorbij komen gewoon om te zien wie jou ook geliked heeft.



Daarna heb je dus de mogelijkheid om vrouwen chattend te leren kennen, misschien gaat dat beter.
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 14 september 2014 @ 00:43:

[...]





Oh is dat een persoonlijke aanval naar mij gericht? Geloof mij ik doe ook alles om een leuk leven te leiden. Ook ik reis regelmatig naar het buitenland, heb mijn hobby's, vrienden en vrij uitdagende baan.Als ik jou wil aanvallen doe ik dat rechtstreeks, het verschil tussen jou en Hans is dat hij tenminste probeerd positief te zijn en kijken wat hij kan verbeteren!, bij jou lees ik zoals ik al eerder rechtstreeks tegen jou heb gezegd : boehoeeeee en ik knap op zulke mensen af.
Alle reacties Link kopieren
Serieuze vraag: Waarom zou jij met een grote boog om jezelf heen lopen?
En nou is het afgelopen!
quote:SillySill schreef op 14 september 2014 @ 01:27:

Het zal echt ongetwijfeld al eens voorbij zijn gekomen, maar heb je tinder al geprobeerd?

En dan gewoon eens echt alle vrouwen 'liken' die voorbij komen gewoon om te zien wie jou ook geliked heeft.



Daarna heb je dus de mogelijkheid om vrouwen chattend te leren kennen, misschien gaat dat beter.



Daar kom ik echt niet voor in aanmerking. Ik heb even gekeken en probeerde het voor een week maar ik kreeg geen matches nadat ik natuurlijk iedereen had geliked.

Op Tinder wordt de nadruk nog veel groter op het uiterlijk gelegd dan op reguliere datingsites waarschijnlijk omdat er ook veel sexdates gemaakt worden heb ik begrepen.
quote:ronniemitchel schreef op 14 september 2014 @ 02:00:

[...]



Als ik jou wil aanvallen doe ik dat rechtstreeks, het verschil tussen jou en Hans is dat hij tenminste probeerd positief te zijn en kijken wat hij kan verbeteren!, bij jou lees ik zoals ik al eerder rechtstreeks tegen jou heb gezegd : boehoeeeee en ik knap op zulke mensen af.



Dat positieve heeft hem dan niet echt ver gebracht heb ik begrepen. Of mis ik iets en en zijn er echt dingen veranderd?

Als ik hier post dan is dat vaak op een baaldag waarbij de moed mij in de schoenen is gaan zakken dat klopt.
quote:nbk schreef op 14 september 2014 @ 02:02:

Serieuze vraag: Waarom zou jij met een grote boog om jezelf heen lopen?Misschien zeg ik het verkeerd. Ik zal waarschijnlijk door mezelf heen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je serieus aan jezelf moet gaan werken met een goede psychotherapeut. Schematherapie lijkt me een goede aanpak, ga daar eens naar googlen vandaag en bel morgen meteen de huisarts voor een doorverwijzing.



Ik zie een aantal hardnekkige cognities bij je die je al jaren hebt inmiddels. Een datingcoach gaat je hierbij niet helpen. Je kan ook gewoon blijven doen wat je hier al drie jaar doet uiteraard. De vraag is of jij je over je angst heen kan zetten en echt je problemen gaat aanpakken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
In mijn familie zijn er twee stellen die tot hun 35ste geen enkele ervaring hadden. Ze zijn toen naar een huwelijksbureau gegaan (zo heette dat toen, 30 jaar geleden) en ze hebben er een fijn huwelijk aan over gehouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 september 2014 @ 09:10:

Ik denk dat je serieus aan jezelf moet gaan werken met een goede psychotherapeut. Schematherapie lijkt me een goede aanpak, ga daar eens naar googlen vandaag en bel morgen meteen de huisarts voor een doorverwijzing.



Ik zie een aantal hardnekkige cognities bij je die je al jaren hebt inmiddels. Een datingcoach gaat je hierbij niet helpen. Je kan ook gewoon blijven doen wat je hier al drie jaar doet uiteraard. De vraag is of jij je over je angst heen kan zetten en echt je problemen gaat aanpakken.

Ik houd dat idee even vast: schematherapie. Het lijkt op cognitieve gedragstherapie. Midden oktober onderneem ik stappen (ik heb dan herfstvakantie) en bespreek ik dat met de huisarts i.v.m. eventuele doorverwijzing.



Nee, ik heb nooit een relatie gehad, Justme. Ik kan nooit goed de vinger leggen (vooral vroeger niet) hoe meisjes en later vrouwen mij zien. Ik had vroeger het idee dat veel meisjes mij leuk vonden, maar het is nooit gekomen tot een relatie. Ik zou toch heel gemakkelijk een relatie moeten krijgen na al dat gesjans. Ofwel de meisjes speelden spelletjes met mij, ofwel ik zag dingen die er niet waren. Ik gooi het ook op onaantrekkelijkheid. De laatste tijd wil ik op het forum daar wat minder de nadruk op leggen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:justme_37 schreef op 14 september 2014 @ 00:54:

[...]



Leuk dat vrouwen dat schijnen te denken maar in de praktijk willen vrouwen toch echt vele malen vaker een ervaren man.

Een man zonder ervaring vooral op latere leeftijd is al snel een enorme afknapper.

.Kijk dan eens uit naar een vrouw die ook weinig of geen ervaring heeft.



Wat ik zo heb gelezen van je, zie ik je eerder met een rustige vrouw, verlegen, type muurbloempje. Misschien niet knap, maar wel lief en zorgzaam en ook op zoek naar iemand om haar leven mee te delen.



Ze bestaan hoor! En deze vrouwen zijn meestal niet op zoek naar een vent met een hoop ervaring, dat zal ze eerder afschrikken.





De vrouwen naar wie jij een berichtje stuurt, zijn dat aantrekkelijke vrouwen? Of stuur je ook berichtjes aan 'lelijke' vrouwen die nog wel een aardig profiel hebben?



Oh, en ik roep nogmaals: datingcoach!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven