Schaamteloos opscheppen!

13-09-2014 17:31 47 berichten
Toen het me duidelijk werd dat ik hier een week lang tot persona-non-grata was gebombardeerd viel ik uiteraard in een diep, diep gat.

Ik heb me 3 dagen niet vertoond buiten mijn slaapkamer en alleen maar liggen huilie huilie doen onder de deken.

Maar, op dag 4 dacht ik: "Nee, Stora, zo makkelijk krijgen ze je er niet onder. Je moet jezelf herpakken en dóórpakken".



Dus heel hard de muziek aangezet:

Klik



en aan het werk gegaan in het nieuwe huis.



Graag deel ik wat plaatjes met jullie



Kijkt u links ziet u een vulkaan (bij zonnig weer)





Kijkt u rechts ziet u een gletsjer (bij zonnig weer)





Vind de paardjes (bij zonnig weer)





Ben ik het uitzicht helemaal zat klim ik in m'n sjakoezie bij zonnig weer





Poetin is ook helemaal heppiedepeppie:





En de viervoeters ook:





Als ik de paarden ooit nog weer omhoog krijg kan ik ze hier zadelen:





Nou moet ik alleen nog de schotel nog verhuizen zodat ik weer mee kan trashen!



Wat ik wil met dit topic? Gewoon even van me afschrijven.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 17:46:

Als we toch gaan opscheppen; hier is wel zon... :p
Alle reacties Link kopieren
Funky groove dat nummer! Ik heb 'm meteen op het downloadlijstje gezet, thanks!
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2014 @ 18:01:

Goed plan! Ik moet zobiezo nog een keer naar IJsland, gewoon omdat het nog op mijn emmerlijst staat, dus dan sla ik twee vliegen/knutjes in één klap.Je Ice Bucket list en dan lekker in de jajouzzzie.
Alle reacties Link kopieren
Opscheppen is gelukt, ik ben jaloers. Geniet er van
Alle reacties Link kopieren
Mag ik een tweede keer opscheppen? Of hadden we het niet over toetjes?
Alle reacties Link kopieren
Prachtig Stoortje, en welkom terug!



Je werd gemist.



Scampie als je toch gaat, zal ik dan je koffers voor je dragen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Leuk dat je er weer bent Stora! En je woont mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 13 september 2014 @ 18:28:

Prachtig Stoortje, en welkom terug!



Je werd gemist.



Scampie als je toch gaat, zal ik dan je koffers voor je dragen Hahahaha, dat laten we gewoon over aan Scampman
Heel gaaf Stora!!
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Wat woon jij prachtig Stora. Poetin en de honden passen helemaal in het landschap.

Welkom terug en kan je vanaf nu a.u.b. de naam van zij die niet genoemd mogen worden ook niet meer noemen? Echt veel handiger voor de pensioenopbouw van je forum carrière.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op zaterdag 13 september 2014 19:04 Wauw! Wat woon jij prachtig Stora. Poetin en de honden passen helemaal in het landschap.

Welkom terug en kan je vanaf nu a.u.b. de naam van zij die niet genoemd mogen worden ook niet meer noemen? Echt veel handiger voor de pensioenopbouw van je forum carrière.



En helemaal mee eens!



Stora, fijn dat je er weer bent, je werd echt gemist!
quote:StoraHuntur schreef op zaterdag 13 september 2014 17:55 @allen:



doen we de volgende meet gewoon hier! Wanneer, hoelaat, waar precies? Ik kan hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 13 september 2014 @ 19:18:

[...]





Wanneer, hoelaat, waar precies? Ik kan hoor!+1
Life is short. Eat dessert first.
quote:Scamp schreef op zaterdag 13 september 2014 18:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="millefleur in "Schaamteloos opscheppen!"" class="messagelink">millefleur schreef op 13 september 2014 @ 17:59</a>:</b>

[...]





Hebben wij weer Scamp, van die verwende krengen!

</div></blockquote> Jullie hebben het gewoon niet handig aangepakt! Die van mij mag niet op het forum, want hij is nog geen 18!
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 18:35:

[...]



Hahahaha, dat laten we gewoon over aan Scampman
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik woon een beetje ver om je jakoezie uit te proberen ( Canada) over koud gesproken, waar ik woon is de eerste sneeuwbui al gevallen



ps: ik krijg heel erg de neiging om van die heuvels op je foto af te rollen, maar ben bang dat ik onderweg dan een paar stenen tegen kom
quote:NummerZoveel schreef op 13 september 2014 @ 19:21:

[...]





Jullie hebben het gewoon niet handig aangepakt! Die van mij mag niet op het forum, want hij is nog geen 18!







De Friese Overloper zit steeds stiekum op de iPad te loeren en klets het dan door aan Rode Kater. Ik geloof dat de FD een beetje verliefd is op de stoere hunter van Stora. En ja, als echte Rode Kater smacht je vanzelfsprekend naar een leven met Poetin.
Mooi uitzicht heb je Stora! IJsland staat ook op mijn lijstje van landen waar ik vakantie wil vieren .
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 13 september 2014 @ 19:21:

[...]





Jullie hebben het gewoon niet handig aangepakt! Die van mij mag niet op het forum, want hij is nog geen 18!

Ja, maar mijn honT zegt dat ze bijna 77 is in hondenjaren. Daar zit je dan rustig op een goede pedagogische manier te vertellen dat ze nog 7 jaar en 3 weken moet wachten.

Maar nee hoor.. pffff
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 21:47:

[...]



Ja, maar mijn honT zegt dat ze bijna 77 is in hondenjaren. Daar zit je dan rustig op een goede pedagogische manier te vertellen dat ze nog 7 jaar en 3 weken moet wachten.

Maar nee hoor.. pffffOh, maar dan is jouw honT weer te oud voor het Viva Forum. Die moet dan gewoon naar het Libelle Forum. Ziet ze hooguit een opwindende foto van noordoost Groningen. Probleem opgelost.
quote:millefleur schreef op 13 september 2014 @ 21:52:

[...] Ziet ze hooguit een opwindende foto van noordoost Groningen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yavanna schreef op 13 september 2014 @ 17:54:

[...]



Oké ja daar zit wat in, maar je hebt koud en heeeel koud. En sneeuw, regen, etc. In mijn hoofd is het daar heeeel koud Met je lichaam in een warme jacuzzi, met je hoofd in de sneeuwvlokken. Heb ik wel eens gedaan en is goddelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven