Facebook account

14-09-2014 09:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames



een vraag..ik wil een nieuw facebook account maken (nou ja erbij, i.v.m. werkzaamheden). Maar dat kan blijkbaar niet op een al gebruikt email adres.

Dan zegt FB dat ik moet herstellen en/of ander account moet verwijderen. Maar dat wil ik niet.

Ik heb nu 2 accounts, 1 prive en 1 voor mijn theatergroep.

Nu wil ik er 1 voor zzp werkzaamheden erbij.

Maar mijn emailadressen zijn op, dus wilde ik 2 accounts onder 1 email adres.

Wie weet hoe ik dit fix? Dank.

Of moet ik een nieuw emailadres aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook een bedrijfspagina kunnen maken, die kan je dan koppelen aan je priveaccount.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een speciaal email adres voor mijn zakelijke Facebook account. Zakelijke pagina aan privé koppelen vond ik niet zo fijn, omdat je dan toch per ongeluk misschien een koppeling krijgt. Als je op je tablet de app pages gebruikt voor die zakelijke pagina, hoef je ook niet steeds opnieuw in te loggen. Zo houd ik het echt gescheiden.
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Maak via gmail een nieuw e-mail adres aan. Klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Koppelen aan prive account wil ik idd niet..in dit geval.

Dank
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw emailadres aanmaken ja. Zo lastig is dat toch niet te bedenken?
quote:Nemesis. schreef op 14 september 2014 @ 10:27:

Een nieuw emailadres aanmaken ja. Zo lastig is dat toch niet te bedenken?Inderdaad, het is geen rocket science.
Alle reacties Link kopieren
Zzp account moet gewoon echt een zakelijke pagina worden. Deze is wel gekoppeld aan je privé account maar die link is vanaf de zakelijke kant niet terug te vinden.
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Als je Gmail hebt, kun je gewoon op een willekeurige plek in je adres een . zetten. Dat wordt als nieuw e-mailadres gezien, maar je mail komt toch aan.



Bijv. vrouwzondernaam@gmail.com -> v.rouwzondernaam@gmail.com





En als je voor je zzp-werkzaamheden een eigen website hebt, kun je op dat domein waarschijnlijk minstens 5 e-mailadressen aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
De reden dat een zakelijke pagina gekoppeld is aan een prive account, is dat jij als persoon de pagina kan beheren. Verder niet te zien. Ik heb meerdere pagina's en groepen onder mijn account hangen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Facebook hanteert strenge voorwaarden voor het gebruik van Facebook. Hou je je daar niet aan dan loop je de kans geblokkeerd te worden. Dat is ook echt zo weet ik uit ervaring.

Facebook wil alleen accounts van echte personen met hun echte naam



Een bedrijfspagina, community of groep zou je kunnen gebruiken voor je theatergroep en zzp werkzaamheden. Daarnaast biedt Facebook ook mogelijkheden om je vrienden in te delen in groepen zodat je je berichten ook gericht kunt verspreiden.
Alle reacties Link kopieren
nee, een extra email adres is niet moeilijk te bdenken, daarom staat t ook al in de OP. Maar daar heb ik geen zin in.

Bedankt voor de tips..ik ga aan de slag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vrouwzondernaam, 70 seconden geleden

nee, een extra email adres is niet moeilijk te bdenken, daarom staat t ook al in de OP. Maar daar heb ik geen zin in.Ik de k dat koppelen en voor de diverse accounts de instellingen aanpassen meer werk is, maar succes
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven