Halen aan bank door kat...

14-09-2014 12:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat heeft halen gemaakt in de bank. Eigenlijk heeft hij het afgeleerd wanneer ik erbij ben. Maar als ik weg ben doet hij het soms stiekem, nagelen aan de bank.



Nu heb ik eens gehoord dat je met een scheermesje de halen en pluisjes weg krijgt. Maar is niet het goede resultaat. Heeft iemand misschien tips om de bank weer wat netter te krijgen?



Gelukkig is het alleen onderaan de poten en niet op de zitting.
Wat grappig; ik had gedacht dat je om tips zou vragen hoe je dit de kat kunt afleren

Voor wat betreft je bank; wat voor materiaal is het? Je hebt speciale apparaten daarvoor. Maar je kunt idd ook gewoon een scheermesje gebruiken.
Fel licht er op en met een piepklein scherp schaartje aan de gang?

Ik heb het geprobeerd met een scheermesje en vond dat akelig werken. Met een schaartje kan je vee nauwkeuriger werken!
Alle reacties Link kopieren
Kat niet meer in de huiskamer laten als je weg gaat. Eer dat ik toch mijn inboedel zou laten verramsjen door een huisdier, echt niet!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
het is een velours bank.



Bedankt voor de tips. Hij doet het ondertussen niet meer. Gelukkig.
Ik heb een stoffen bank en halen stop ik terug met de achterkant van een naald. Dat werkt zeker niet met velours ?
Alle reacties Link kopieren
Bij oa blokker heb je apparaatjes om pluis van kleren mee te verwijderen, werkt op batterijen, en met roterende mesjes. Wil mss ook wel. Eerst even op een onzichtbare plek oefenen..
Alle reacties Link kopieren
Rot kat



Nagels stomp vijlen, sokjes aan als je weg bent, of de kat buiten schoppen en pas weer naar binnen als je thuis bent.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Of een nieuwe bank kopen.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
om verdere schade te voorkomen:

http://www.huis-en-comfor ... 5015957.html?group=807963



dat zijn strips die aan beide kanten plakken.

je kleeft ze op de risicoplaatsen, en als de kat dan wil krabben, plakt dat onaangenaam.



en hopelijk leren ze het zo af.



hier heb ik er zo'n hangen op de twee hoeken van de sofa.



maar wat ook veel verschil heeft gemaakt, is een lekker hoge krabstam in de buurt van de sofa.

http://www.bol.com/nl/p/b ... 0x40x90/9200000025083080/



nu leven ze zich echt uit op de krabstam, en de zetel laten ze merendeels met rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven